❤️ IKM uke 26 ❤️

Tuusen takk❤️❤️ så kjekt du titter innom! Håper det går bra med deg ❤️ termin blir ca 9 mars, hadde vært en fin tid å få baby på :shy:
Ja alt er bra her ❤️ Ååhh ja virkelig! :love7 Krysser fingrene for at du får en babystrek de neste dagene!❤️
 
Ja alt er bra her ❤️ Ååhh ja virkelig! :love7 Krysser fingrene for at du får en babystrek de neste dagene!❤️
Så bra :love017 krysser alt jeg kan for det! Jeg er alt fra 5-8 dpo i dag, så det kan bli noen dager med testing her :laughing002
 
Idag er det 9 dager siden jeg fikk Ovitrelle. Jeg tester sprøyta ut av kroppen, og nå nærmer testene seg negative. Håper bare de blir positive igjen:schocked028

Øverst er fra forrige onsdag, de tre under er fra tirsdag, onsdag og idag:dance008Vet man ikke skal teste før det er gått 10 dager men jeg klarer ikke dy meg. Er så spent på denne syklusen. Trodde TR kom igår da jeg hadde så mye murringer, men den er fortsatt ikke kommet.
 

Vedlegg

  • IMG_0773.jpeg
    IMG_0773.jpeg
    1 MB · Visninger: 52
i går følte jeg meg rar i kroppen :bored: Og når jeg var på do før jeg skulle legge meg så jeg det velkjente eggløsningsslimet i tillegg til skarpe stikk ved høyre eggstokk… men skjønte ingenting, for det hadde jeg også dagen før eggløsning 10. juni. Så jeg tok en test, og tror dere ikke ELtesten var nesten positiv da? Tok en ny en i morges hvor teststreken var sterkere. Så med hjelp fra dere damer, lurer jeg litt på hva jeg skal tro og tenke?
Jeg tok ut spiral i slutten av mai, fikk mensen 1. juni som var litt før normalen, men regnet med det etter 4 år med hormonspiral. Jeg får normalt TR når jeg skal hver måned, uten unntak. Til og med når jeg hadde spiral. Så hva tenker dere?
Jeg har ikke lyst på enda en runde i DPO land *utålmodig*:hilarious:

Øverste test fra i dag tidlig, nederste fra i går kveld.
 

Vedlegg

  • IMG_0388.jpeg
    IMG_0388.jpeg
    538,7 KB · Visninger: 50
Last edited:
i går følte jeg meg rar i kroppen :bored: Og når jeg var på do før jeg skulle legge meg så jeg det velkjente eggløsningsslimet i tillegg til skarpe stikk ved høyre eggstokk… men skjønte ingenting, for det hadde jeg også dagen før eggløsning 10. juni. Så jeg tok en test, og tror dere ikke ELtesten var nesten positiv da? Tok en ny en i morges hvor kontrollstreken var sterkere. Så med hjelp fra dere damer, lurer jeg litt på hva jeg skal tro og tenke?
Jeg tok ut spiral i slutten av mai, fikk mensen 1. juni som var litt før normalen, men regnet med det etter 4 år med hormonspiral. Jeg får normalt TR når jeg skal hver måned, uten unntak. Til og med når jeg hadde spiral. Så hva tenker dere?
Jeg har ikke lyst på enda en runde i DPO land *utålmodig*:hilarious:

Øverste test fra i dag tidlig, nederste fra i går kveld.
Å guri!! Ta en g-test?? :Heartpink:)
 
Her er man 8dpo, kjenner ikke noe til noe… så det :wacky: ikke så mye som en murring av noe slag… gikk bare over. Rart..
 
Back
Topp