V
Vesla :)
Guest
Å det er så gjenkjennbartNår man først har startet så er det umulig å stoppe har i det minste klart å holde meg til bare én test i dag
Vis vedlegget 438043
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å det er så gjenkjennbartNår man først har startet så er det umulig å stoppe har i det minste klart å holde meg til bare én test i dag
Vis vedlegget 438043
Ja alt er bra her Ååhh ja virkelig! Krysser fingrene for at du får en babystrek de neste dagene!Tuusen takk så kjekt du titter innom! Håper det går bra med deg termin blir ca 9 mars, hadde vært en fin tid å få baby på
Helt rart hvor avhengig man kan bli av å testeÅ det er så gjenkjennbart
Så bra krysser alt jeg kan for det! Jeg er alt fra 5-8 dpo i dag, så det kan bli noen dager med testing herJa alt er bra her Ååhh ja virkelig! Krysser fingrene for at du får en babystrek de neste dagene!
100% krise altsåHelt rart hvor avhengig man kan bli av å teste
Jeg ser!! Med mine magiske strekøyneVis vedlegget 438054Uups 7 dpo, og da var vi visst igang..
Å guri!! Ta en g-test??i går følte jeg meg rar i kroppen Og når jeg var på do før jeg skulle legge meg så jeg det velkjente eggløsningsslimet i tillegg til skarpe stikk ved høyre eggstokk… men skjønte ingenting, for det hadde jeg også dagen før eggløsning 10. juni. Så jeg tok en test, og tror dere ikke ELtesten var nesten positiv da? Tok en ny en i morges hvor kontrollstreken var sterkere. Så med hjelp fra dere damer, lurer jeg litt på hva jeg skal tro og tenke?
Jeg tok ut spiral i slutten av mai, fikk mensen 1. juni som var litt før normalen, men regnet med det etter 4 år med hormonspiral. Jeg får normalt TR når jeg skal hver måned, uten unntak. Til og med når jeg hadde spiral. Så hva tenker dere?
Jeg har ikke lyst på enda en runde i DPO land *utålmodig*
Øverste test fra i dag tidlig, nederste fra i går kveld.
Fortsatt murringer?Jeg har gitt opp håpet såpass at jeg nettopp bestilte ny test-pakke
Har gjort, ikke antydning til strek om jeg vil det eller ei skikkelig frustrerendeÅ guri!! Ta en g-test??
Men i alle… kanskje det er litt tidlig?Har gjort, ikke antydning til strek om jeg vil det eller ei skikkelig frustrerende
Jeg bare lurer på om jeg ikke hadde eggløsning 10/11.juni og at kroppen forsøker på nytt nå. Kan det være slik?Men i alle… kanskje det er litt tidlig?
Det kan være at kroppen ikke fikk det til.. bare å legge inn aksjer i dag daJeg bare lurer på om jeg ikke hadde eggløsning 10/11.juni og at kroppen forsøker på nytt nå. Kan det være slik?
Det ble gjort i går, og skal bli gjort i dag også Skal ikke stå på innsatsenDet kan være at kroppen ikke fikk det til.. bare å legge inn aksjer i dag da
Ja, mer i dag, men føles fortsatt veldig ut som mensen på vei. Vurderer prøve utsette testing til faktisk ikm...Fortsatt murringer?