❤️ IKM uke 26 ❤️

Jeg sliter også med å ikke teste, men vet jo det bare hadde skuffet meg nå uansett. Og merker mer og mer på mens-lignende murringer, men på en måte som gjør at jeg bare VET det er mensen. Pleier ikke få det før nærmere neste mens (typ samme dag), så irriterende at det nå skjer uken før ikm....
Jeg håper for deg :Heartpink
 
Hvaa, kan du? :nailbiting: Jeg må studere igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Syns den til venstre var generelt mørkere i fargen, mer grå. Den andrevar liksom hvithvit. Men var så vanskelig å se. Kanskje jeg må ta en ny i kveld :hilarious:
Mulig jeg bare har streksyn; men synes å se noe svaaaktsvakt på den :angelic:
 
Nå tror jeg at vi er ajour her, si ifra hvis det er feil på dine datoer eller at du mangler i oversikten! :happy:

Jeg aner ikke om jeg har hatt EL. Tester bare negativt på EL-tester til tross for iherdig testing, men har tidligere tatt blodprøve som viser EL. Så jeg håper vi rakk å prøve denne runden, måtte vente et par uker med å prøve pga SA. Jeg tenker vi får se om et par ukes tid om TR kommer eller ikke, det er mitt sikreste tegn på at EL sannsynligvis har vært :bag:

Nå prøver vi nesten bare for moros skyld, siden vi har hatt tre uttak med IVF og ingen av dem har gitt blastocyster som kunne settes inn. Men vi fortsetter å lete etter nåla i høystakken frem til høsten og nye IVF-forsøk.
Jeg har ikke kommet med på oversikten :smiley-angelic006

Abbie90 - 33 - B3(4) - pp2/3 - EL 16.06. - IKM ca 27.06
 
Mulig jeg bare har streksyn; men synes å se noe svaaaktsvakt på den :angelic:
Jeg er faktisk litt enig! Men ser det nesten bedre på avstand enn når jeg zoomer inn, så mulig det er noe med lys/skygger, men synes absolutt du bør ta en ny test (kanskje morgenurin i morgen???).
 
Jeg sliter også med å ikke teste, men vet jo det bare hadde skuffet meg nå uansett. Og merker mer og mer på mens-lignende murringer, men på en måte som gjør at jeg bare VET det er mensen. Pleier ikke få det før nærmere neste mens (typ samme dag), så irriterende at det nå skjer uken før ikm....
Prøvde nettopp å svare på denne, men det gikk ikke.. hmm. Jeg håper det er festemurringer :Heartbigred Vanskelig å holde motet oppe merker jeg, har også småmurringer…
 
Prøvde nettopp å svare på denne, men det gikk ikke.. hmm. Jeg håper det er festemurringer :Heartbigred Vanskelig å holde motet oppe merker jeg, har også småmurringer…
Jaa jeg håper det jeg å. Vurderte om det til og ned kan være sen el, så tenkte kanskje teste for det, i og med at jeg aldri fikk positiv test der. Men trodde egentlig jeg testet for sent, for testen var sterkest da jeg først testet og var synkende etterpå... Vil bare skru fram tiden til ikm nå!
 
Jeg er faktisk litt enig! Men ser det nesten bedre på avstand enn når jeg zoomer inn, så mulig det er noe med lys/skygger, men synes absolutt du bør ta en ny test (kanskje morgenurin i morgen???).
Da blir det ny test i morgen tidlig :angelic: (og kanskje en i kveld)
 
Jaa jeg håper det jeg å. Vurderte om det til og ned kan være sen el, så tenkte kanskje teste for det, i og med at jeg aldri fikk positiv test der. Men trodde egentlig jeg testet for sent, for testen var sterkest da jeg først testet og var synkende etterpå... Vil bare skru fram tiden til ikm nå!
Åh.. man blir gal i dpo-land!! Skal ærlig innrømme at jeg tok en el-test i går for å se om den var positiv- da hadde jeg kanskje vært gravid :wacky: laughing6 Vi fikk lagt inn perfekte aksjer i forhold til el denne gangen.. men drit og dra! Ja… jeg også!
 
Åh.. man blir gal i dpo-land!! Skal ærlig innrømme at jeg tok en el-test i går for å se om den var positiv- da hadde jeg kanskje vært gravid :wacky: laughing6 Vi fikk lagt inn perfekte aksjer i forhold til el denne gangen.. men drit og dra! Ja… jeg også!
Ååå, men den kan jo være negativ en stund selv etter positiv graviditetstest, siden den ikke skal være like sensitiv? Ikke gi opp håpet!

I møtet på jobb i dag ble det annonsert at en kollega er gravid. Veldig glad på hennes vegne, men kjente litt på det også, at jeg skulle ønske det var meg :shy:
 
Ååå, men den kan jo være negativ en stund selv etter positiv graviditetstest, siden den ikke skal være like sensitiv? Ikke gi opp håpet!

I møtet på jobb i dag ble det annonsert at en kollega er gravid. Veldig glad på hennes vegne, men kjente litt på det også, at jeg skulle ønske det var meg :shy:
Ja helt på tryne å ta den- har aldri sett en svakere test, så løpet er muligens kjørt. MEN jeg får bare vente på tr og se hva som skjer..

Uff… kjørte forbi ei tidligere i dag med barnevogn, kjente på misunnelse jeg også :smiley-ashamed005
 
Så glad jeg ikke er alene med å gå på teste-smellen :hilarious: jeg tok denne i går kveld, mulig 7 dpo..:laughing001
20240618_222455.jpg
 
Jeg var på toalettet nå og da ser jeg dette etterpå. Noen som har opplevd lignende? aner ikke hva det er. Om det er TR eller hva?
 

Vedlegg

  • IMG_0769.jpeg
    IMG_0769.jpeg
    364,2 KB · Visninger: 77
Jeg har ikke kommet med på oversikten :smiley-angelic006

Abbie90 - 33 - B3(4) - pp2/3 - EL 16.06. - IKM ca 27.06
Wææ, beklager! Nå skal du også få være med i det gode selskap :smiley-ashamed008
 
Jeg var på toalettet nå og da ser jeg dette etterpå. Noen som har opplevd lignende? aner ikke hva det er. Om det er TR eller hva?
De to gangene jeg ble gravid (pluss den siste som endte i kjemisk) fikk jeg brun blødning med mye grums før det stoppet opp og jeg fikk positiv test. Anså det som en festeblødning begge gangene. Kan jo hende det grumset der er noe sånt? Får beholde håpet så lenge det går. ;)
 
Back
Topp