❤️ IKM uke 26 ❤️

Jeg har da en slags ømhet på venstre side av skambenet i dag jeg, noen som har opplevd det? Ett ømt punkt liksom….
Jeg føler liksom at hele lyske-området er ganske ømt, og at det skyter litt nedover benet noen ganger. Aner ikke om jeg bare "leter" for mye etter symptomer, eller om det kan være noe...
 
Jeg føler liksom at hele lyske-området er ganske ømt, og at det skyter litt nedover benet noen ganger. Aner ikke om jeg bare "leter" for mye etter symptomer, eller om det kan være noe...
Samme her, bortsett fra manglende skudd nedover benet. Tenker det samme jeg også om denne letingen, men dette kommer liksom bare :bored: håper at det er noe! To flotte spirer!
 
Siden el kom 1-2 dager tidligere enn beregnet; så hører jeg vist til her likevel :shy:

Abbie90 - 33 - B3(4) - pp2/3 - EL 16.06. - IKM ca 27.06
Så er allerede i DPO land i følge noen apper :nailbiting::smiley-angelic001:smiley-angelic006
 
Vi har heldigvis besøk av langtreisende familie fra 19.-24. samtidig som vi skal arrangere dåp på søndag, så har heldigvis ikke mye tid til å tenke så mye på å teste. Det er egentlig det beste tipset jeg har til meg selv for å unngå hyppig testing: fylle tiden med noe annet :blackeye:
 
I dag har jeg vært veldig øm og støl i livmor, og kjent noen "klyp". Spennende dager med symptomer selv om jeg har lært at symptomer betyr nada nix :hilarious:
Ca 5-6 dpo
 
Nå ligger jeg på sofaen med ikke så mye som et symptom- magisk laughing6 Litt godt å slappe av også..
 
Jeg sitter og irriterer meg over at graviditet og pms kan dele så mange like symptomer (og el for den slags skyld). Ikke rart man blir gal av alt man føler i kroppen :arghh:
 
Jeg sitter og irriterer meg over at graviditet og pms kan dele så mange like symptomer (og el for den slags skyld). Ikke rart man blir gal av alt man føler i kroppen :arghh:
Signerer denne!! Jeg kjenner veldig mye i dpo-land, ganske irriterende! Prøver å ikke tenke over det, men det gir jo litt forhåpninger :banghead:
 
Signerer denne!! Jeg kjenner veldig mye i dpo-land, ganske irriterende! Prøver å ikke tenke over det, men det gir jo litt forhåpninger :banghead:
Det er ømme bryst og kvalme kan være symptomer på to vidt forskjellige ting føles liksom så urettferdig! :wacky:
 
Det er ømme bryst og kvalme kan være symptomer på to vidt forskjellige ting føles liksom så urettferdig! :wacky:
Ja :laughing002 ømme bryst har jeg fra el.. men jeg kan kjenne kvalme, murringer, menssmerter, mensen-mage, svimmel, stikk/klyp i livmor, verk i eggstokkene ++
Høy puls og unormalt sulten har jeg kun opplevd når jeg har fått positiv test :angelic:
 
I dag våknet jeg av at «nuh kommer mensen»! Ikke murringer- bare ubehag nederst i magen som forflyttet seg til korsryggen. Kom ingenting- foreløpig. På 21dpo liksom. :dead: 6dpo…. Altså, nå vil jeg på ferie!
 
I dag våknet jeg av at «nuh kommer mensen»! Ikke murringer- bare ubehag nederst i magen som forflyttet seg til korsryggen. Kom ingenting- foreløpig. På 21dpo liksom. :dead: 6dpo…. Altså, nå vil jeg på ferie!
Jeg hadde akkurat samme følelse i dag. Veldig mensenmurringer. Og føler det er den veien det går. Bare føler det på meg, selv om jeg prøver være positiv :whacky011
 
Jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt før jeg fikk en liten mage i uke 20 men mtp symptomer merket jeg ingenting på kroppen før kvalmen bare hallå et par uker etter jeg testet positivt
 
Hei! :)
Jeg tar sjansen på å skrive meg inn her. Vi er ikke aktive prøvere, men jeg ønsker meg en attpåklatt, og mannen ønsker seg i utgangspunktet ikke (men sier at skjer det så skjer det - litt frustrerende..! :bored:). Så jeg har sagt at det er hans ansvar å bruke kondom/ev snippe. Vi er flinke på å beskytte oss, men her om dagen «kjørte han på» litt ut av det blå, fordi han tenkte det var trygt. Han er klar over at han tok en sjans sa han, og nå ser det ut til at eggløsning kom før, og kan ha vært kun fire dager etter dette. Så jeg øyner et lite håp..! Hehe. :woot:

PS: Har vært uforskammet heldig og fått mine to barn på første forsøk. Vi var uforsiktig på samme måte i juni i fjor, 5 dager før EL og ble gravid men mistet. Så føler oddsen er ok. :p

Knøtta88 - 35 - B3 - PP1 - EL 12/6- IKM 26/6
 
Hei! :)
Jeg tar sjansen på å skrive meg inn her. Vi er ikke aktive prøvere, men jeg ønsker meg en attpåklatt, og mannen ønsker seg i utgangspunktet ikke (men sier at skjer det så skjer det - litt frustrerende..! :bored:). Så jeg har sagt at det er hans ansvar å bruke kondom/ev snippe. Vi er flinke på å beskytte oss, men her om dagen «kjørte han på» litt ut av det blå, fordi han tenkte det var trygt. Han er klar over at han tok en sjans sa han, og nå ser det ut til at eggløsning kom før, og kan ha vært kun fire dager etter dette. Så jeg øyner et lite håp..! Hehe. :woot:

PS: Har vært uforskammet heldig og fått mine to barn på første forsøk. Vi var uforsiktig på samme måte i juni i fjor, 5 dager før EL og ble gravid men mistet. Så føler oddsen er ok. :p

Knøtta88 - 35 - B3 - PP1 - EL 12/6- IKM 26/6

Jeg er i ganske lik situasjon som deg. Føler jeg jukser litt ved å kalle meg prøver, for mannen er ikke helt med på den. Men vi praktiserer hoppe av i svingen, og det er ikke alltiiid han klarer holde seg... Han vet jo hva risikoen er! Så denne måneden ble det et par tilfeller med reell sjanse for klaff. Når vi har snakket om muligheten for graviditet, så har han jo sagt han hadde blitt glad hvis det skjedde et "uhell", så skulle ønske han bare kunne gå all in med prøving med meg. Han er nok litt redd for å begynne "på nytt" med ny baby kombinert med småbarn, og det er noe jeg tenker er skummelt for de fleste. Men tror gleden ville overveid det "negative". Og tror han innerst inne er enig, ellers ville han tatt ansvaret sitt med beskyttelse mer seriøst :smiley-angelic006

Poenget er: Jeg forstår situasjonen din!
 
Førstgangsprøver96 - 28 - B1- PP? - EL 12-13/6 - IKM 24/6

Jeg sniker meg inn her. Var på fertilitetsutredning forrige tirsdag da jeg og samboer har vært prøvere i over et år. Mistet oversikt over hvor mange prøveperioder men aldri vært gravid. Fikk beskjed om at jeg har lav AMH og samboer har litt trege svømmere. På UL kunne gyn se at eggløsning var rett rundt hjørnet og hun ga med Ovitrelle. Er nå 5 DPO ca og har så mye murringer. Blir helt gal for det kjennes ut som mensen skal komme men er kun på CD 21, så litt tidlig. Jeg har vært kvalm igår morrest og idag. Tørr ikke håpe på noe, men alikevel håper jeg. Har så lyst på barn nå. Vi fikk lagt inn aksjer samme dag som Ovitrelle ble satt, men dessverre ikke dagen etter da livet skjedde.. Jeg hadde også antydning til spotting igår. Noen som har opplevd liknende? Har ingen ømmer pupper, noe jeg pleier å ha rett etter eggløsning.
 
Back
Topp