Herlig med litt ekstra kos i finværet.Kryss i FF og 3 DPO... denne ventingen altså! Når ryker første test hos dere? Har bestemt meg for tidligst 10 DPO. Litt spent denne PP- vært streng mot meg selv med kaffe og annet i de forrige, men har slækket litt denne runden. Kost meg med kaffen min og sukker, og blitt mer vin enn vanlig i dette deilige været. Optimalt sett burde jeg vel latt vær (med tanke på fertilitet), men samtidig kan jo prøvingen ta tid, og da blir det stusslig å leve som en nonne underveis... (hadde blitt dårlig med unger av det og tror jeg)
Tror faktisk jeg kommer til å ta første test sånn typ torsdag neste uke, da skal jeg være 8 DPO kanskje(!) hvis FF har rett (første mnd jeg holder på med temp og FF). Drar prøvingen ut, kommer jeg nok til å vente lenger neste mnd.
jeg hadde planlagt å la være å teste før IKM, for jeg vil ikke få forhåpninger dersom det kommer svak strek og så viser det seg at det ikke holder. Men så kommer min gravide bestis neste helg på overnatting, og jeg er 10 DPO når ho er her på lørdag....så tipper første test ryker ut på dagen på lørdagen . Ho er testetøs som bare oppmuntrer til testing, OG vet at vi prøver
Tenk, de 10 første PP-ene testet jeg med totalt - hold dere fast, jenter - TO strips
Tenkte det ikke var vits å tempe med en gang etter SA siden jeg mistenkte at rest-Hgc-en ville klusse det til. Men foreløpig ser det jo ut til at tempgrafen kan funke? Håper tempen holder seg høy i morgen og
Da tror jeg jaggu jeg har funnet ut at EL har vært eller er senest i dag! Da var det ikke nødvendigvis HCG-en som gjorde den så sterk!
Eller så kommer jo TR til slutt