❤️ IKM uke 19 ❤️

Her begynner det å skje noe endelig. Testen er litt sterkere i dag så da håper jeg at EL kommer om noen dager :)
 

Vedlegg

  • IMG_8115.jpeg
    IMG_8115.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 42
:) Ser i det minste ut som egget slapp:) Ser at noen får opp luteal linje og DPO. Må man ha premium for disse funksjonene?
 

Vedlegg

  • IMG_4946.jpeg
    IMG_4946.jpeg
    358,4 KB · Visninger: 24
Heisann! Da melder jeg overgang til denne gruppa fra IKM 20. Kroppen er tidlig ute denne gangen og slipper egget i dag (en uke før forventet).

Vi fikk heldigvis slengt inn en runde i går kveld, men utover det blir det dårlig med aksjer til rett tid, da jeg har vært borte med jobben til i går og mannen blir borte i helga.

stjerna80 - 43 - B2 - PP10 (PP7 etter MA) - EL 26/4 - IKM 10/5
 
Heisann! Da melder jeg overgang til denne gruppa fra IKM 20. Kroppen er tidlig ute denne gangen og slipper egget i dag (en uke før forventet).

Vi fikk heldigvis slengt inn en runde i går kveld, men utover det blir det dårlig med aksjer til rett tid, da jeg har vært borte med jobben til i går og mannen blir borte i helga.

stjerna80 - 43 - B2 - PP10 (PP7 etter MA) - EL 26/4 - IKM 10/5
Da er du også ført opp på lista :dance008
Krysser fongrene for at gullegget slippes :woot:
 
Her gikk det veldig fort fra svak strek til sterk. Så skjønner meg ikke på denne kroppen. Clearblue fertilitetsmonitoren sa lav i dag tidlig men så ble babyplan sine tester fort sterke i løpet av dagen.
Kjenner litt ømhet i eggstokkene. Men har ikke så mye EL slim denne mnd og jeg pleier å ha en del med EL så blir jo litt bekymret for at det er et dårlig tegn.
 

Vedlegg

  • IMG_8128.jpeg
    IMG_8128.jpeg
    351,4 KB · Visninger: 31
Her gikk det veldig fort fra svak strek til sterk. Så skjønner meg ikke på denne kroppen. Clearblue fertilitetsmonitoren sa lav i dag tidlig men så ble babyplan sine tester fort sterke i løpet av dagen.
Kjenner litt ømhet i eggstokkene. Men har ikke så mye EL slim denne mnd og jeg pleier å ha en del med EL så blir jo litt bekymret for at det er et dårlig tegn.
Det kan hende du bare har kort lh-topp. Se på denne f.eks: https://forum.babyverden.no/threads/eksempel-på-kort-lh-topp.2042698/
 
DPO 2 - Dagene går så treegt allerede :shy: Både murringer siden EL og ømme nipler og luft i magen :laughing002 Veldig trøtt, men så er det jo pollen tid så :whacky011
 
Ja, tok en ny i dag morges. Samme resultat som i går, så den har ikke gått ned igjen. Det er da noe :laughing002 Skal se om jeg rekker en test senere i dag også:D

Hvor langt har du kommet i løypa nå?
CD19 og 6 dpo :)
Føler egentlig at det ikke klaffet denne pp’en til tross for ganske perfekt aksje legging. Vet jo at eventuelle symptomer jo gjerne ikke kommer før rundt denne tiden, men …
Føler meg ganske trøtt, men med to små er jo ikke det noe merkelig.
 
Last edited:
Vi er egentlig ikke prøvere, men etter det som kjentes ut som eggløsningssmerter i går kveld, natt og i dag tidlig, så tok jeg en test. Så, hei :smiley-angelic003 Må ha noen å skravle med de neste 10-11 dagene
Samleie to ganger i går, så venter i spenning
 

Vedlegg

  • Snapchat-1741001039.jpg
    Snapchat-1741001039.jpg
    872,4 KB · Visninger: 25
Vi er egentlig ikke prøvere, men etter det som kjentes ut som eggløsningssmerter i går kveld, natt og i dag tidlig, så tok jeg en test. Så, hei :smiley-angelic003 Må ha noen å skravle med de neste 10-11 dagene
Samleie to ganger i går, så venter i spenning
Bare koselig om du vil henge med oss :welcome
Hvis du vil skrives opp på lista må jeg ha følgende informasjon:

brukernavn - alder - barn du prøver på - pp (prøveperiode nr.) - eggløsningsdato - dato for ikm (ikke kommende menstrasjon)
 
Bare koselig om du vil henge med oss :welcome
Hvis du vil skrives opp på lista må jeg ha følgende informasjon:

brukernavn - alder - barn du prøver på - pp (prøveperiode nr.) - eggløsningsdato - dato for ikm (ikke kommende menstrasjon)
Tja, hvorfor ikke

Chawa - 30 - b6 - pp1 - 28.04 - IKM 08.05
 
Etter 3 dager med spotting og murringer/ubehag og stikk,ble EL -testen neg. MEN ingen økning i temp??? Den holder fortsatt på 35.80-90. Har økning til 36 når EL har skjedd. Skal bestille legetime om dettan fortsette, lege fullbooka til juni så...har noen opplevd det samme?
 
Back
Topp