❤️ IKM uke 19 ❤️

Denne syklusen her har jeg valgt å ikke teste etter EL og håper å klare vente med graviditetstest til ca datoen mensen skal komme. Kjenner psyken trengte dette nå, for det er ikke bare bare å prøve på noe man så inderlig ønsker, men føler man failer for hver nye syklus.
Det er skikkelig tøft for psyken å være prøver :Heartred
Samtidig som det er skikkelig godt å være inne på forumet for p dele sorger/gleder, erfaringer, oppturer/nedturer, kan det til tider være en stor påkjenning også.
Husker da vi prøvde på barn nr. 2 og jeg var med i IKM grupper føltes det som om alle andre ble gravid.
Savner litt å være så naiv som jeg var da vi prøvde på første. Da var det ingen testing, aksjelegging ble ikke planlagt eller overvåket og sånn.
Tanken på at jeg kanskje var gravid slo meg ikke før jeg natt til IKM hang over doskåla og samboer sa det kunne være lurt å ta en test :depressed:

På en måte skulle jeg ønske jeg fikk oppleve det å være tvillingmamma, men samtidig er jeg nervøs fordi vi i så fall ender opp med 4 under 4 år :nailbiting:
Samboer er overbevist om at vi ender opp med tvillinger pga. det :hilarious:
Vi har begge tvillinger i familien, men det er langt ut i slekta så tror ikke egentlig sjangsen er spesielt stor.
Oi, litt artig når det ligger på begge :joyful: Haha, det Hørtes ut som ville blitt hektisk ja! :laughing002

Dette skjønner jeg ikke? Har jeg ikke hatt EL? Premom endret seg fra at jeg hadde EL dag,til at jeg nærmer meg EL?

Vedlegg

• IMG_4023.jpeg
    IMG_4023.jpeg
    612,1 KB · Visninger: 51
  • IMG_4024.jpeg
    IMG_4024.jpeg
    661,9 KB · Visninger: 52
Veldig usikker på om jeg har hatt EL eller ikke. Testene i går var nesten like sterk (men syns ikke de var 100% tydelig positiv) så forventet klar positiv test i dag. Syns testene i dag er noe svakere igjen. Fortsatt relativt sterke men tydelig negativ fordet. Skal teste videre noen dager bare for å være sikker. Pleier egentlig å ha lang LH topp over 2 dager så det er uvanlig at jeg er i tvil:bored: Håper jeg hadde i går/dag siden jeg er på CD18. Veldig kjedelig med så lange sykluser:yuck:

Sorry detaljer
Pga ting som har skjedd har vi ikke lagt inn aksjer på 9 dager og har EL i dag (etter positiv EL-tester av og på i 1 uke),masse murringer hele uken og i dag har i tillegg blødd I dag brunt og mørkt blod(rosa slim åsså). Hadde oss også i går natt, uten aksjer. Er det mulig at jeg kan bli gravid etter så lang tid?? En som håper,er på syklusdag 43.

Dette skjønner jeg ikke? Har jeg ikke hatt EL? Premom endret seg fra at jeg hadde EL dag,til at jeg nærmer meg EL?
Har du sett inne på kalender i appen at dato for EL har endret seg?
Ville sagt at EL var CD15 eller CD16 basert på testene.

Har skrevet innlegg men får ikke slettet det så prøver på nytt. Om man har EL 9 dager etter sist sex ,men kroppen har jobbet for livet i ca 1-2uker me positiv tester annenhver dag. Og man er fruktbar noen dager før selve EL-en er mulig at en graviditet akkurat kan ha oppstått da svømmere lever 5-7 dager inni en?

Har skrevet innlegg men får ikke slettet det så prøver på nytt. Om man har EL 9 dager etter sist sex ,men kroppen har jobbet for livet i ca 1-2uker me positiv tester annenhver dag. Og man er fruktbar noen dager før selve EL-en er mulig at en graviditet akkurat kan ha oppstått da svømmere lever 5-7 dager inni en?
Teoretisk sett er det sikkert mulig, men tror sjansen er ganske liten, dessverre.

Enda svakere test igjen i dag så da antar jeg at jeg er 1 eller 2 DPO. Kommer til å teste litt videre for sikkerhetsskyld men kan virke som EL var man/tirs. Hater å ikke vite helt «sikkert». Men har en teori om at det kanskje bare har vært 1 egg denne gang og derfor svakere tester/kortere LH topp. Jeg har 3 av 4 ganger fått påvist 2 egg når jeg har hatt oppfølging så har en tendens til å modne to egg om gangen.

Ts her, våknet igjen idag me tempen gått ned igjen, så skjønne ikke ka som skjer. Ubehagelig murring I mage og rygg og fortsatt farget utflod??

Spotter fortsatt, men tempen gikk ned igjen. Spotter bare brunt og fylle kanske 1/3 av truseinnlegg. Men har murringer som er ubehagelig både foran og bak. Trodde først det var EL, mn bynne å lure

Kun 4 dpo, men jeg er altså så trøtt :dead:
Litt i tidligste laget for å skyldes en potensiell graviditet, men …
Man vil jo så gjerne at det skal være derfor :smiley-angelic001
Var stuptrøtt i går også, men det hadde nok sammenheng med dårlig søvn natt til onsdag.
I natt derimot sov jeg relativt godt.

Har jo såååååååå lyst til å begynne å teste allerede når jeg kommer til 7 dpo, men vet jo at det nok er lite vits. Bør egentlig holde meg helt til onsdag (10 dpo)… men den testetrangen er altså ikke til å spøke med :wacky:

Når begynner dere å teste?

Var stuptrøtt i går også, men det hadde nok sammenheng med dårlig søvn natt til onsdag.

Har jo såååååååå lyst til å begynne å teste allerede når jeg kommer til 7 dpo, men vet jo at det nok er lite vits. Bør egentlig holde meg helt til onsdag (10 dpo)… men den testetrangen er altså ikke til å spøke med :wacky:

Spennende!
Planen min er alltid 10 dpo, men ryker nesten alltid på en 8 dpo :smiley-ashamed004:p

Så spennende at du er i dpo land :)

Jeg klarer aldri å holde meg, så har pleid å teste 5 dpo men det er jo alt for tidlig :laughing001 de siste mnd har jeg fått skyggestrek når jeg har testet så tidlig så denne gangen skal jeg holde meg litt lenger, orker ikke denne usikkerheten med svake streker/skygger.
Så får vi se om jeg klarer å holde meg :laughing002

Back
Topp