Førstegangsmamma2020
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
Vi som prøver :)
Snøkrystallene2021❄️
Februarbarna 2023
Yes, endelig EL dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen erfaring med RFSU tester av noe slag selv, men har lest at g-testene deres hvertfall er dårlige (slår ut veldig sent). Jeg har derfor bevisst kjøpt andre merker når det gjelder både EL tester og g-tester.Lettere forvirret her Hva slags erfaring har dere med el-testene til RFSU?Vis vedlegget 433174
Nå er det rett før, jaNå nærmer det seg noe her
Jeg ville sagt at den er positivEr denne positiv? Får ikke til å legge inn stav i premom..
Hvis denne nettopp ble tatt har du sannsynligvis EL i morgen.Vis vedlegget 433275
Ikke meldt meg inn i IKM gruppe enda, da jeg var usikker på om vi rekker det. Fikk denne nå, samboer kommer hjem igjen i morgen kveld. Tror dere vi rekker det?
Har samtale til IVF i juni, men skal fortsette å prøve selv frem til da har brukt Letrozol.
Takk, da prøver viHvis denne nettopp ble tatt har du sannsynligvis EL i morgen.
Hvis dere har mulighet ville jeg lagt inn aksjer hvertfall i morgen og onsdag.
Legger ved bilde som @Drømmenombaby la ut her tidligere:
Vis vedlegget 433277
Happy humping
Ja, det kan slippes to egg … kanskje du ender opp med toeggede tvillingerCD 14 Aksjer lagt inn lørdag og i går, så da får man bare vente å se videre murres godt idag vertfall. Murret godt på høyre side for noen dager siden, og nå venstre. Kan det slippes 2 egg?
Har faktisk ønsket meg tvillinger siden jeg var lita, så det hadde tatt seg utJa, det kan slippes to egg … kanskje du ender opp med toeggede tvillinger
På en måte skulle jeg ønske jeg fikk oppleve det å være tvillingmamma, men samtidig er jeg nervøs fordi vi i så fall ender opp med 4 under 4 årHar faktisk ønsket meg tvillinger siden jeg var lita, så det hadde tatt seg ut