❤️ IKM uke 19 ❤️

Yes, endelig EL dag :dance008
IMG_0829.jpeg

Eggløsning her er nok ikke før på torsdag, men startet aksjeinnleggingen i går :flower

Oppdaget dette på Flo i går; sannsynlighet for befruktning de ulike dagene rundt eggløsning. Visste at det var gode sjanser også dagene før eggløsning, og best sjanse dagen før eggløsning, men at sannsynligheten for befrukting faktisk er større både tre og to dager før eggløsning enn selve eggløsningsdagen, var nytt for meg. Legger ut her i tilfelle noen andre også kan dra nytte av det :D

Vedlegg

• IMG_1267.jpeg
    IMG_1267.jpeg
    125 KB · Visninger: 58
Må rette litt på min.

Kinakål - 37 - PP 1 etter dødfødsel - EL 21.04 -IKM 05.05

Lettere forvirret her :hilarious: Hva slags erfaring har dere med el-testene til RFSU?Vis vedlegget 433174
Ingen erfaring med RFSU tester av noe slag selv, men har lest at g-testene deres hvertfall er dårlige (slår ut veldig sent). Jeg har derfor bevisst kjøpt andre merker når det gjelder både EL tester og g-tester.

Fy fader, er så trøtt :sleep011
Er bare 1 dpo, så har ingenting å gjøre med en potensiell graviditet da :shy:
Sitter på jobb og konsentrasjonen er heeeeeelt på bånn. Vil bare sove.
Blir en laaaaaaaaang dag på jobb.
Krysser fingrene for at kidsa er trøtte i kveld (i motsetning til hva de har vært de siste kveldene) så jeg kan legge meg tidlig.

Er denne positiv? :) Får ikke til å legge inn stav i premom..

Vedlegg

• IMG_4914.jpeg
    IMG_4914.jpeg
    400,8 KB · Visninger: 26
Ser ut som om toppen ble nådd på jobb i dag. Demonterte og fikk lagt inn i premom. Er det litt kort topp, eller ok?

Vedlegg

• IMG_4915.png
    IMG_4915.png
    947,3 KB · Visninger: 45
1000007345.jpg

Ikke meldt meg inn i IKM gruppe enda, da jeg var usikker på om vi rekker det. Fikk denne nå, samboer kommer hjem igjen i morgen kveld. Tror dere vi rekker det?
Har samtale til IVF i juni, men skal fortsette å prøve selv frem til da :) har brukt Letrozol.

Vis vedlegget 433275
Ikke meldt meg inn i IKM gruppe enda, da jeg var usikker på om vi rekker det. Fikk denne nå, samboer kommer hjem igjen i morgen kveld. Tror dere vi rekker det?
Har samtale til IVF i juni, men skal fortsette å prøve selv frem til da :) har brukt Letrozol.
Hvis denne nettopp ble tatt har du sannsynligvis EL i morgen.
Hvis dere har mulighet ville jeg lagt inn aksjer hvertfall i morgen og onsdag.

Legger ved bilde som @Drømmenombaby la ut her tidligere:
IMG_0830.jpeg

Happy humping ;)

CD 14 :) Aksjer lagt inn lørdag og i går, så da får man bare vente å se videre :Heartred murres godt idag vertfall. Murret godt på høyre side for noen dager siden, og nå venstre. Kan det slippes 2 egg?

Vedlegg

• IMG_4022.jpeg
    IMG_4022.jpeg
    925,3 KB · Visninger: 41
CD 14 :) Aksjer lagt inn lørdag og i går, så da får man bare vente å se videre :Heartred murres godt idag vertfall. Murret godt på høyre side for noen dager siden, og nå venstre. Kan det slippes 2 egg?
Ja, det kan slippes to egg … kanskje du ender opp med toeggede tvillinger :binkybaby :binkybaby:dance008

Har faktisk ønsket meg tvillinger siden jeg var lita, så det hadde tatt seg ut :laughing002
På en måte skulle jeg ønske jeg fikk oppleve det å være tvillingmamma, men samtidig er jeg nervøs fordi vi i så fall ender opp med 4 under 4 år :nailbiting:
Samboer er overbevist om at vi ender opp med tvillinger pga. det :hilarious:
Vi har begge tvillinger i familien, men det er langt ut i slekta så tror ikke egentlig sjangsen er spesielt stor.

Back
Topp