❤️ IKM uke 19 ❤️

1984håp - 40 - B1 - PPX - EL ca 30/4 - IKM ca 12/5

Akkurat mista (kort, kjemisk graviditet), og blør for fullt, så skriver meg opp her i tilfelle og håper syklusen er regelmessig og forutsigbar (har brukt samme mens-app i årevis og den er ganske god på å forutsi når mensen skal komme).
Nei! :arghh: Jeg var så glad da du ble en av de to gravide i den forrige IKM-gruppa vår! Så trist at det ble så kortvarig. Håper forholdene da ligger godt til rette for at spira sitter ekstra godt denne runden :Heartred

Nei! :arghh: Jeg var så glad da du ble en av de to gravide i den forrige IKM-gruppa vår! Så trist at det ble så kortvarig. Håper forholdene da ligger godt til rette for at spira sitter ekstra godt denne runden :Heartred
Tusen takk for at du tenker på meg :Heartred

Mista også i kjemisk nylig. Var bare 4+2 da jeg oppdaget det. Rakk aldri å få ordentlig positiv test :confused: Virker som jeg går rett inn i gammel syklus.
Krysser fingrene for at du også gjør det og at det klaffer denne pp’en :Heartbigred
Håper det! Gikk rett inn i syklus da jeg mista på 4+3 i november. Takk :Heartred

Jippi :smiley-bounce012
Skjedd litt siden jeg testet i mårrest.
Nå (øverst) kontra i mårrest (nederst):
IMG_0815.jpeg

IMG_0813.jpeg

Da er jeg også startet med testingen. Ser ikke ut som det er noe på gang helt enda. Men enda tidlig, så håper det skjer noe ila kommende uke:)
IMG_3685.jpeg

Helsikke heller!
Tror jeg er i ferd med å bli syk :shifty:
Kribler i halsen og litt hoste.
Krysser fingrene for at det bare passerer og ikke bryter ordentlig ut.
Kroppen prioriterer neppe en graviditet fremfor å bli kvitt sykdom, selv om det bare er snakk om en uskyldig forkjølelse.

Nå ble det ganske mange innlegg fra meg her, men men :shy:
Tror EL blir i dag for meg.
IMG_0822.jpeg

Kjenner de typiske tegnene for meg (luft i magen, oppblåst, småkvalm, osv.).
Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer så langt og skal prøve å hvertfall få skvist inn ei økt i kveld (og kanskje ei i mårra) :taunt005
Herregud, så jeg håper vi lykkes denne pp’en :excited001

Last edited:
Vis vedlegget 433048
Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer så langt og skal prøve å hvertfall få kvist inn ei økt i kveld (og kanskje ei i mårra) :taunt005

Bare gøy det at det er litt liv her inne og gøy å se tester :D

Litt misunnelig på at du har EL nå :p føles så lenge ut til jeg har det :laughing002

Helsikke heller!
Tror jeg er i ferd med å bli syk :shifty:
Kribler i halsen og litt hoste.
Krysser fingrene for at det bare passerer og ikke bryter ordentlig ut.
Kroppen prioriterer neppe en graviditet fremfor å bli kvitt sykdom, selv om det bare er snakk om en uskyldig forkjølelse.

Da jeg ble gravid sist så var både jeg og mannen syke med kraftig hoste, hodepine, vond hals og feber akkurat rundt EL, så det trenger ikke nødvendigvis å ødelegge. Eneste er at det ikke er sååå gøy å legge aksjer når man er i den formen :laughing002 uansett god bedring, håper det ikke blir verre❤️ det er kjipt å være syk!

Vis vedlegget 433048
Har hvertfall fått lagt inn godt med aksjer så langt og skal prøve å hvertfall få kvist inn ei økt i kveld (og kanskje ei i mårra) :taunt005
Misforstår jeg, eller er det ikke slik at man som regel får eggløsning dagen etter første positive test? Om ikke bommet vi i alle fall denne syklusen.

Misforstår jeg, eller er det ikke slik at man som regel får eggløsning dagen etter første positive test? Om ikke bommet vi i alle fall denne syklusen.
Vanligvis ja, men får man positiv test på morgenen/tidlig formiddag kan man ha eggløsning samme dag.
Jeg tenker ta ny test i kveld for å se om den har sunket igjen.
Hvis den har det vil jeg mest sannsynlig allerede hatt EL, men dersom den fortsetter å stige vil EL nok være i morgen.
Dette baserer jeg også på symptomer som får i forbindelse med EL som begynte i går kveld. De fortsatte utover morgenen og formiddagen før de avtok og er nå borte :)

Vanligvis ja, men får man positiv test på morgenen/tidlig formiddag kan man ha eggløsning samme dag.
Jeg tenker ta ny test i kveld for å se om den har sunket igjen.
Hvis den har det vil jeg mest sannsynlig allerede hatt EL, men dersom den fortsetter å stige vil EL nok være i morgen.
Dette baserer jeg også på symptomer som får i forbindelse med EL som begynte i går kveld. De fortsatte utover morgenen og formiddagen før de avtok og er nå borte :)
Ok, skjønner. :) Håper det blir bra treff for dere med timing av aksjelegging. Jeg fikk positiv test ca. midt på dagen denne syklusen. Senere på kvelden var testen enda sterkere. Håper da jeg hadde eggløsning påfølgende dag, om ikke timet vi det veldig dårlig.

Ok, skjønner. :) Håper det blir bra treff for dere med timing av aksjelegging. Jeg fikk positiv test ca. midt på dagen denne syklusen. Senere på kvelden var testen enda sterkere. Håper da jeg hadde eggløsning påfølgende dag, om ikke timet vi det veldig dårlig.
Har jeg eggløsning i dag er det perfekt timing med aksjelegging.
Har lagt inn aksjer daglig siden cd7.
Er nok ikke usannsynlig at du hadde EL dagen etter positiv test… krysser fingrene for deg om at det er tilfellet med hensyn til timing av aksjelegging :happy:

Jeg tror både kroppen min og appene tuller med meg :shifty: har bare hatt supersvake streker på el-testene. Og jeg har blødd litt av og på de siste tre dagene. Som det ser ut nå tviler jeg på at jeg slipper noen egg denne pp-en:rolleyes: tror ikke jeg hadde el forrige heller. Tok ut spiral i vinter som kanskje kan være forklaringen.
IMG_5098.jpeg

Altså jeg holdet på å bli sprø av Clearblue monitoren, dette er andre syklus at den sier Max på dag 10 mens babyplan sine strimmeltester ikke er positiv. Skjønner ikke hva det er med den monitoren for tiden.

Vedlegg

• IMG_7977.jpeg
    IMG_7977.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 38
  • IMG_7978.jpeg
    IMG_7978.jpeg
    128,9 KB · Visninger: 37
Back
Topp