Håpefullmh
Forelsket i forumet
TR
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble ikke noen prøving denne syklusen, så venter på mensen nå, og starter IVF-medisiner neste syklus. Kan settes på TR/ikke gravidHvordan går det @Lillevenn17 og @1984håp ?
Masse lykke til med IVFBle ikke noen prøving denne syklusen, så venter på mensen nå, og starter IVF-medisiner neste syklus. Kan settes på TR/ikke gravid
TRHvordan går det med deg, @Babydrømmen87 ?
Jeg byttet gruppe, mente jeg ga beskjed?Hvordan går det @Lillevenn17 og @1984håp ?
Meget mulig du har gitt beskjed Gått litt i ett her i det siste. Fører deg opp på «byttet uke» lista daJeg byttet gruppe, mente jeg ga beskjed?
IKM på tirsdag som kommer, tester ikke før på kvelden på IKM
Sikkert ingen som har opprettet enda daKan ikke se noe ny ikm gruppe, men har begynt å teste etter EL og appen mener dette er peak….første gang jeg bruker strimmel og trodde den skulle være sterkere?? Var ferdig med mensen om fredagen…hjelp??
Første testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?Sikkert ingen som har opprettet enda da
Testen er jo ikke positiv enda, selv om den ser ut til å bli på god vei til å bli det.
Er det første testen du har tatt?
Hadde det vært mer hadde jeg nok begynt å teste to ganger for dagen, ja.Første testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?
Så rart at appen sier peak får liksom ikke endra det
Hvilken app bruker du til å tolke strimlene? I Premom kan en redigere det f.eks. Det vil variere fra person til person og sikkert også syklus til syklus hvor langvarig toppen din er. Jeg har veldig raskt stigende og rask synkende så jeg har tatt opp til tre stk EL-strimler på en og samme dag. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg misset toppen. Vet om andre som bruker flere dager på å få topp. Her er fra to av mine (ulike) sykluser. Ble forøvrig gravid på begge syklusene. Første syklusen jeg brukte strimler på tok jeg en morgen og en kveld når det begynte å stige. Etterhvert kan en justere mengden ut i fra hvordan en kan forvente i sin syklusFørste testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?
Så rart at appen sier peak får liksom ikke endra det