❤️ IKM uke 19 ❤️

Kan ikke se noe ny ikm gruppe, men har begynt å teste etter EL og appen mener dette er peak….første gang jeg bruker strimmel og trodde den skulle være sterkere?? Var ferdig med mensen om fredagen…hjelp??
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    2 MB · Visninger: 30
Kan ikke se noe ny ikm gruppe, men har begynt å teste etter EL og appen mener dette er peak….første gang jeg bruker strimmel og trodde den skulle være sterkere?? Var ferdig med mensen om fredagen…hjelp??
Sikkert ingen som har opprettet enda da :happy:
Testen er jo ikke positiv enda, selv om den ser ut til å bli på god vei til å bli det.
Er det første testen du har tatt?
 
Sikkert ingen som har opprettet enda da :happy:
Testen er jo ikke positiv enda, selv om den ser ut til å bli på god vei til å bli det.
Er det første testen du har tatt?
Første testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?

Så rart at appen sier peak :playful: får liksom ikke endra det
 
Første testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?

Så rart at appen sier peak :playful: får liksom ikke endra det
Hadde det vært mer hadde jeg nok begynt å teste to ganger for dagen, ja.
Her kan du se min logg fra siste syklus:

IMG_0933.jpeg
 
Første testen jeg har tatt ja..ja var det jeg trodde også, at den skal bli enda sterkere. Er det sånn at jeg burde ta to ganger om dagen når den er så sterk eller holder det med en gang om dagen?

Så rart at appen sier peak :playful: får liksom ikke endra det
Hvilken app bruker du til å tolke strimlene? I Premom kan en redigere det f.eks. Det vil variere fra person til person og sikkert også syklus til syklus hvor langvarig toppen din er. Jeg har veldig raskt stigende og rask synkende så jeg har tatt opp til tre stk EL-strimler på en og samme dag. Hadde jeg ikke gjort det hadde jeg misset toppen. Vet om andre som bruker flere dager på å få topp. Her er fra to av mine (ulike) sykluser. Ble forøvrig gravid på begge syklusene. Første syklusen jeg brukte strimler på tok jeg en morgen og en kveld når det begynte å stige. Etterhvert kan en justere mengden ut i fra hvordan en kan forvente i sin syklus :)
 

Vedlegg

  • IMG_5745.jpeg
    IMG_5745.jpeg
    744,5 KB · Visninger: 15
  • IMG_5746.jpeg
    IMG_5746.jpeg
    486,7 KB · Visninger: 15
Back
Topp