❤️ IKM uke 19 ❤️

:confused004 Oppdatering 12 dager etter ovitrelle ble satt;
Dagens test på ettermiddagen med RFSU sin stav;
IMG_3825.jpeg

IMG_3818.jpeg


Gårsdagens test på ettermiddagen med rfsu sin stavtest;
IMG_3813.jpeg


Tanker damer??❤️ usikker hvor mange dpo jeg er, men hadde eggløsningsslim helt til søndag 28. som kan bety st jeg er alt mellom 9-12 dpo.
 
Ble TR her også. Vet ikke helt hva jeg føler, var ganske sikker på at det gikk den veien, men en del av meg er nok hakket mer skuffet enn ventet (lille her er straks 11 uker)
 
Hvordan går det med dere, @Drømmenombaby og @Tata35 ?
Eggløsning ble litt senere enn antatt, så ikm er ikke før søndag. Tok en test i går som var negativ, og tenker ta en ny i morgen. Føler jeg kjenner noen uvanlige stikkinger og strekkinger i livmor, men det gjenstår å se om det faktisk er noe eller bare et klassisk tilfelle av innbilning fordi man kjenner så godt etter som prøver :whacky011laughing6
 
Eggløsning ble litt senere enn antatt, så ikm er ikke før søndag. Tok en test i går som var negativ, og tenker ta en ny i morgen. Føler jeg kjenner noen uvanlige stikkinger og strekkinger i livmor, men det gjenstår å se om det faktisk er noe eller bare et klassisk tilfelle av innbilning fordi man kjenner så godt etter som prøver :whacky011laughing6
Krysser fingrene for at det er noe på ferde :excited001
 
Har et lite spm her. Ikm var for 4-6 dager siden, tok denne for 2 dager siden (cb tidlig). Den er jo negativ, men syntes at det er rart at blekket har lekket så veldig? Ville dere tenkt at testen er invalid? :shy:
IMG_6514.jpeg
 
Har et lite spm her. Ikm var for 4-6 dager siden, tok denne for 2 dager siden (cb tidlig). Den er jo negativ, men syntes at det er rart at blekket har lekket så veldig? Ville dere tenkt at testen er invalid? :shy: Vis vedlegget 434657
Ville prøvd meg på ny test, men hadde nok heller prøvd meg på Makesure strimmeltest dersom de er tilgjengelig (kan kjøpes på f.eks. Spar). Har hørt flere få falsk positiv på den type testen der.
 
Ville prøvd meg på ny test, men hadde nok heller prøvd meg på Makesure strimmeltest dersom de er tilgjengelig (kan kjøpes på f.eks. Spar). Har hørt flere få falsk positiv på den type testen der.
Ja jeg tok en del makesure tester forrige uke (for tidlig iforhold til ikm jeg vet:smiley-ashamed004) og de 3 siste testene hadde mest sannsynlig skyggestreker. Så forvirret:shy:
 
Ja jeg tok en del makesure tester forrige uke (for tidlig iforhold til ikm jeg vet:smiley-ashamed004) og de 3 siste testene hadde mest sannsynlig skyggestreker. Så forvirret:shy:
Plagsomt med skyggestreker som man ikke engang vet er skyggestrek eller svak positiv. :dead: Jeg har fått nok av det, og kommer ikke til å teste før 12dpo tidligst framover.
 
Back
Topp