❤️ IKM uke 19 ❤️

Hei❤️ Jeg blir med her❤️

Håpefullmh - 26 - B1 - ca PP22 (PP 12 etter SA) - EL 23.04. - IKM 08.05.

Huff, tenk at det allerede er mai. Får krysser fingrene for en januarbaby nå❤️ Tålmodigheten dette tar altså.. sinnsykt krevende!!

Trippel dose letrozol, og tenker å sette ovitrelle denne syklusen.
 
Hei❤️ Jeg blir med her❤️

Håpefullmh - 26 - B1 - ca PP22 (PP 12 etter SA) - EL 23.04. - IKM 08.05.

Huff, tenk at det allerede er mai. Får krysser fingrene for en januarbaby nå❤️ Tålmodigheten dette tar altså.. sinnsykt krevende!!

Trippel dose letrozol, og tenker å sette ovitrelle denne syklusen.
Koselig at du vil henge med oss :smiley-angelic003 Krysser fingrene for at gullegget slippes denne pp’en :binkybaby
 
Regner med jeg starter på tirsdag/onsdag selv, eventuelt litt før om jeg får symptomer tidligere. Har pleid å ha sen EL (mellom cd15-19). Tirsdag er CD11 så det bør være «tidlig» nok:happy:
Spennende :excited001
Virker som jeg vanligvis har tidlig EL. Sist syklus var den på CD13 og ved de to graviditetene jeg har vært gjennom har EL vært på CD10 og CD12. Så ikke så veldig lenge til vi begynner med aksjelegging her i hus :dance011
 
Har skikkelig graftig mens denne gangen, og har derfor notert meg tidspunktene for skifte.
Rosa o.b. satt inn kl.: 06.30.
Etter ca 1,5 time kjenner jeg at jeg blør litt i trusen, derfor nytt skift kl: 08.05. Den holder i to timer, blør ut til trusen, samt renner ut ved fjerning kl. 10.00 . Ny o.b. + bind denne gangen. Kjenner ikke at jeg blør ut tampongen og bindet før skifte kl. 15.15, samt mye som rant ut ved fjerning av ob..

Bytte til grønn o.b. kl.:
17.30 (har da blødd gjennom igjen, 2,5 time siden forrige skift)
19.25 (knappe to timer, helt full). Nå sitter jeg og det renner ut i do (sorry for TMI)
 
Har skikkelig graftig mens denne gangen, og har derfor notert meg tidspunktene for skifte.
Rosa o.b. satt inn kl.: 06.30.
Etter ca 1,5 time kjenner jeg at jeg blør litt i trusen, derfor nytt skift kl: 08.05. Den holder i to timer, blør ut til trusen, samt renner ut ved fjerning kl. 10.00 . Ny o.b. + bind denne gangen. Kjenner ikke at jeg blør ut tampongen og bindet før skifte kl. 15.15, samt mye som rant ut ved fjerning av ob..

Bytte til grønn o.b. kl.:
17.30 (har da blødd gjennom igjen, 2,5 time siden forrige skift)
19.25 (knappe to timer, helt full). Nå sitter jeg og det renner ut i do (sorry for TMI)
Det høres skikkelig heftig ut!
 
Fin helg her. Tror jeg dropper å teste etter EL enda så spennende det er. Gleder meg til å se litt tester hos dere!
 
Krokanrull - 36 - b2 - pp1 - EL 25.04 - IKM 09.05

Endelig fått tilbake syklus etter fødsel i fjor sommer, så da går vi rett i gang med å prøve på nr 2. Lille er 8 mnd, så vi håper på to tette❤️ Aner ikke hvordan syklusen min blir, så datoene er ren gjetning basert på hvordan syklusen var før forrige graviditet. Ammer enda mye, så det kan sikkert tulle til systemet litt. Vi får se. Begynner EL-testing til helgen :D
 
Jeg tenker for første gang droppe EL-testing denne syklusen, siden den har vært stabil på CD 17-19, og greit å spare de pengene. Så satser på at det ikke er noe unntak nå! Og så temper jeg, så time will tell :excited001
 
Back
Topp