Okei, med fare for å få falske forhåpninger har jeg latt merke til noe de to siste dagene: i går spiste jeg is da jeg plutselug fikk for meg at jeg skulle ha nugatti på isen
I dag fikk jeg akutt lyst på Fanta… og kun Fanta på boks. Jeg drikker sjeldent brus, men når jeg gjør det er det sjeldent Fanta jeg vil ha.
Jeg har også vært ekstremt tørst de siste dagene og sliten.
Alt kan selvfølgelig forklares på annet vis, men vil jo selvfølgelig så gjerne at det skal være en spesiell grunn til alt dette
Sist pp var jeg også ekstremt tørst. Var jo faktisk gravid da, men endte dessverre i kjemisk
Det tydeligste tegnet forrige pp var at jeg hadde helt sinnsyke og realistiske drømmer så og si hver eneste natt, og det har jeg ikke nå. Samtidig hadde jeg ikke det symptomet (før mye senere) i graviditeten min i 2022/2023, så trenger ikke nødvendigvis bety noe.
Vil egentlig bare vite om vi lyktes eller ikke, men årker liksom ikke begynne å teste riktig enda da jeg bare er 7 dpo.
Planen er å vente til hvertfall 10 dpo (onsdag)… vet jo jeg blir skuffet uansett om den er negativ så greit å vente til litt nærmere potensiell TR