❤️ IKM uke 19 ❤️

Jeg troor jeg er 3 dpo. Om dere tolker grafen annerledes vil jeg gjerne høre det :)
Det har vært en del forrvirring på når jeg egentlig hadde el, siden cb digital ga meg smiley cd11, men hadde positiv på strimmel først cd14 :bag:
IMG_5213.jpeg
 
Fortsatt lave tall her, men en liiiiten stigning fra i går gir meg troen på at der nærmer seg noe etter hvert :laughing002

Lille har blitt syk i helgen, så da blir det mye mer amming enn vanlig. Det kan sikkert rote til EL, men jeg beholder troen inntil videre:cool:Vis vedlegget 433710
Hvor gammel er din lille? :Heartred
 
Jippi :smiley-bounce015

Kunne du skrive informasjonen igjen hvis du ønsker å føres på lista igjen?
Nå ser det ut til at eggløsningen kommer på et tidspunkt som gjør at jeg akkurat bikker over i IKM uke 20, så siden jeg nå først hadde strøket meg fra lista, kan jeg like gjerne melde meg inn i uke 20 isteden. Håper på mange positive graviditetstester for dere i denne gruppa om noen dager! :love2
 
4 DPO.. Kan tiden gå noe senere eller? :laughing021 Kroppen leter så klart etter symptomer.
Murret bittelitt både venstre og høyre idag, og niplene er fortsatt litt øm, men ellers så er alt som normalt her gitt :happy7
 
8 mnd :) så vi håper på to tette.
Så spennende! Håper det klaffer for dere :love7 2020-ungen her var ca 8 mnd da jeg fant ut at jeg var gravid med lillesøster og de har veldig stor glede av hverandre i dag. Et helt spesielt bånd :Heartred
 
Okei, med fare for å få falske forhåpninger har jeg latt merke til noe de to siste dagene: i går spiste jeg is da jeg plutselug fikk for meg at jeg skulle ha nugatti på isen :depressed: I dag fikk jeg akutt lyst på Fanta… og kun Fanta på boks. Jeg drikker sjeldent brus, men når jeg gjør det er det sjeldent Fanta jeg vil ha.
Jeg har også vært ekstremt tørst de siste dagene og sliten.
Alt kan selvfølgelig forklares på annet vis, men vil jo selvfølgelig så gjerne at det skal være en spesiell grunn til alt dette :binkybaby
Sist pp var jeg også ekstremt tørst. Var jo faktisk gravid da, men endte dessverre i kjemisk :sad010
Det tydeligste tegnet forrige pp var at jeg hadde helt sinnsyke og realistiske drømmer så og si hver eneste natt, og det har jeg ikke nå. Samtidig hadde jeg ikke det symptomet (før mye senere) i graviditeten min i 2022/2023, så trenger ikke nødvendigvis bety noe.

Vil egentlig bare vite om vi lyktes eller ikke, men årker liksom ikke begynne å teste riktig enda da jeg bare er 7 dpo.
Planen er å vente til hvertfall 10 dpo (onsdag)… vet jo jeg blir skuffet uansett om den er negativ så greit å vente til litt nærmere potensiell TR :shy:
 
Okei, med fare for å få falske forhåpninger har jeg latt merke til noe de to siste dagene: i går spiste jeg is da jeg plutselug fikk for meg at jeg skulle ha nugatti på isen :depressed: I dag fikk jeg akutt lyst på Fanta… og kun Fanta på boks. Jeg drikker sjeldent brus, men når jeg gjør det er det sjeldent Fanta jeg vil ha.
Jeg har også vært ekstremt tørst de siste dagene og sliten.
Alt kan selvfølgelig forklares på annet vis, men vil jo selvfølgelig så gjerne at det skal være en spesiell grunn til alt dette :binkybaby
Sist pp var jeg også ekstremt tørst. Var jo faktisk gravid da, men endte dessverre i kjemisk :sad010
Det tydeligste tegnet forrige pp var at jeg hadde helt sinnsyke og realistiske drømmer så og si hver eneste natt, og det har jeg ikke nå. Samtidig hadde jeg ikke det symptomet (før mye senere) i graviditeten min i 2022/2023, så trenger ikke nødvendigvis bety noe.

Vil egentlig bare vite om vi lyktes eller ikke, men årker liksom ikke begynne å teste riktig enda da jeg bare er 7 dpo.
Planen er å vente til hvertfall 10 dpo (onsdag)… vet jo jeg blir skuffet uansett om den er negativ så greit å vente til litt nærmere potensiell TR :shy:
Spennende! Den ventetiden er virkelig til å gå på nerva!
 
Da var testkjøret i gang. Helt latterlig tidlig:hilarious: Mistenker festeblødning på fredag morgen, så derfor prøvde meg på en test i kveld. Ser veldig blenda ut, men føler liksom at jeg ser en mulig antydning til noe.. Lenge leve galskapen:p
 

Vedlegg

  • IMG_5035.jpeg
    IMG_5035.jpeg
    254,3 KB · Visninger: 33
Så spennende! Håper det klaffer for dere :love7 2020-ungen her var ca 8 mnd da jeg fant ut at jeg var gravid med lillesøster og de har veldig stor glede av hverandre i dag. Et helt spesielt bånd :Heartred
Takk for det. Det er det du beskriver vi håper på❤️ Så nå bare kroppen skjønne at den må slippe et egg :D

Hvor gammel er din yngste? Blir de også tette i alder hvis det klaffer nå?
 
Okei, med fare for å få falske forhåpninger har jeg latt merke til noe de to siste dagene: i går spiste jeg is da jeg plutselug fikk for meg at jeg skulle ha nugatti på isen :depressed: I dag fikk jeg akutt lyst på Fanta… og kun Fanta på boks. Jeg drikker sjeldent brus, men når jeg gjør det er det sjeldent Fanta jeg vil ha.
Jeg har også vært ekstremt tørst de siste dagene og sliten.
Alt kan selvfølgelig forklares på annet vis, men vil jo selvfølgelig så gjerne at det skal være en spesiell grunn til alt dette :binkybaby
Sist pp var jeg også ekstremt tørst. Var jo faktisk gravid da, men endte dessverre i kjemisk :sad010
Det tydeligste tegnet forrige pp var at jeg hadde helt sinnsyke og realistiske drømmer så og si hver eneste natt, og det har jeg ikke nå. Samtidig hadde jeg ikke det symptomet (før mye senere) i graviditeten min i 2022/2023, så trenger ikke nødvendigvis bety noe.

Vil egentlig bare vite om vi lyktes eller ikke, men årker liksom ikke begynne å teste riktig enda da jeg bare er 7 dpo.
Planen er å vente til hvertfall 10 dpo (onsdag)… vet jo jeg blir skuffet uansett om den er negativ så greit å vente til litt nærmere potensiell TR :shy:
Ååh spennende!! Disse dagene er sååå lange, og man blir så opphengt i alt av potensielle symptomer:laughing002 håper tiden frem til onsdag går fort!
 
Back
Topp