❤️ IKM Uke 18 ❤️

Ser den! Jeg tror ikke du ødelegger det med å drikke kaffe, men klarer du å drikke noe annet i stedet eller flytte fokus? Skjønner at du har lyst på kaffe, er kanskje ikke noe særlig annet som frister da :dead:
Kuttet det helt ut i Januar, Februar og Mars. Er bare så utrolig trøtt så det er derfor jeg vil ha. Men, lagde meg en flaske vann.. Ikke at det hjelper :laughing002

De norske retningslinjene sier jo at en til to kopper kaffe eller tilsvarende koffein-innhold i annen drikke pr dag er ok - tror ikke du ødelegger noe med 1 kopp! Kos deg med kaffe innenfor anbefalingene sier nå jeg! :happy:
Ja, vet.. men, siden det er så vanskelig å bli gravid(tydeligvis) så bare tenker jeg det er best å droppe det fullstendig. Er egentlig en skikkelig koffein dronning :facepalm:

Kuttet det helt ut i Januar, Februar og Mars. Er bare så utrolig trøtt så det er derfor jeg vil ha. Men, lagde meg en flaske vann.. Ikke at det hjelper :laughing002
Jeg har vært koffeinfri de siste månedene, men den siste måneden så har jeg vært kaffekjerring igjen… la meg på kvelden i går og tenkte «åh gleder meg allerede til kaffe i morgen tidlig» :meh:

Jeg har vært koffeinfri de siste månedene, men den siste måneden så har jeg vært kaffekjerring igjen… la meg på kvelden i går og tenkte «åh gleder meg allerede til kaffe i morgen tidlig» :meh:
Nå døde jeg litt… Er sånn selv :laughing002

svake menneske :facepalm::laughing002

Vedlegg

• IMG_4866.jpeg
    IMG_4866.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 27
Er det bare jeg som sitter og sjekker om de har åpnet 2026 termin forumet :love017
Håper vi er flere som går inn i Januar sammen..

Etter 5 spontanaborter på ett år så er naturligvis håpet litt svekka (men ikke helt ute), så tenker ikke på det enda.. :smiley-ashamed004
Nei, så vondt :sorry: :Heartred Skjønner deg godt. Man mister my håp da. Vet du hvorfor det har skjedd?

Back
Topp