Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Å nei hva skjedde?@Frostbite du kan fjerne meg fra gravid. Går ikke riktig vei, så venter på å blø![]()

Ble kjemisk/SA som legen kalte det. HCG på 9 var alt for lavt. Så tok en test og han hadde rett, var ikke noe økning på testenÅ nei hva skjedde?
JaSynes vi har vært en så uheldig gruppe!! Flere kjemiske graviditeter!!! Uffa meg.
Håper uke 22 er lykke uke for de oss alle sammen![]()

Glemte å svare deg jeg.. nei, jeg gikk en lang kveldstur også dukket den opp. Haha, jeg slapp bikkja for tenkte her kan hun løpe fra seg. Så stopper hun og blir stiv som en pinne! Veldig glad hun er lydigWhat! Kom det en utenfor hos deg??

Deilig når det stopper så tidlig!! Håper jeg blir fort ferdig selv..Har sluttet å blø allerede etter kjemisk! Pleier aldri å ha så kort mens. Merket også at jeg begynte å bli øm i eggstokkene i dagSyns det var litt tidlig.. what..!? Da må IKM 21 komme snart
![]()

Åhh kjære deg@Frostbite du kan fjerne meg fra gravid. Går ikke riktig vei, så venter på å blø![]()

Var på feil gruppe, fikk sjokkBle kjemisk/SA som legen kalte det. HCG på 9 var alt for lavt. Så tok en test og han hadde rett, var ikke noe økning på testen

Det var den kjemiske sist mndVar på feil gruppe, fikk sjokk![]()
Går heldigvis bra