❤️ IKM Uke 18 ❤️

Følt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719
Sniker :bag: Men måtte inn her å se om du hadde postet noe. Jeg følte jeg så en skygge på de du la ut i testetøs tråden i går... og nå er den enda tydeligere ❤️❤️❤️

Sniker :bag: Men måtte inn her å se om du hadde postet noe. Jeg følte jeg så en skygge på de du la ut i testetøs tråden i går... og nå er den enda tydeligere ❤️❤️❤️
Så koselig :Heartpink Hadde negativ test på morgenen i dag. Så gav vel egentlig litt opp. En følt meg uggen i hele dag. Og på den nederste er det jo udiskutabelt noe. Og om det så bare er en streifer, og testen er blank i morgen, så viser det meg hvertfall at kroppen fremdeles prøver. Og det betyr så mye!

Så koselig :Heartpink Hadde negativ test på morgenen i dag. Så gav vel egentlig litt opp. En følt meg uggen i hele dag. Og på den nederste er det jo udiskutabelt noe. Og om det så bare er en streifer, og testen er blank i morgen, så viser det meg hvertfall at kroppen fremdeles prøver. Og det betyr så mye!
Håper spiren klorer seg fast❤️ Ingen tvil om at noe skjer iallefall❤️ Håper å se deg på januar forumet veldig snart ❤️❤️

Dagens temp ser fortsatt bra ut. Har ikke turt å teste enda. Redd for å bli skuffet :wacky:
IMG_9752.jpeg

Og der kom TR! :) Fikk kraftige menssmerter i natt, måtte ta smertestillende. Da skjønte jeg at det var på tur. Det fine er at mensen kommer jo akkurat når appen forventer det, så jeg har veldig stabil syklus. Det er jo en fordel når vi begynner prøvinga for alvor! :joyful:

Får se når jeg er tilbake.. Kanskje det blir tidligere enn vi tror, for babylysta ble større da jeg trodde jeg fikk strek på testen. :hilarious:

Et så spent! :love017
Jo du må teste! Ser veldig bra ut :smiley-bounce012 :Heartpink

Det er ingenting på testen i dag. Og jeg spotter igjen. Med spor av friskt blod. Så antar mensen kommer i morgen. Fikk da i det minste følelsen av at det kunne bli noe. Og, kroppen har ikke gitt opp. Får ta med meg det som er positivt. Nå blir det IVF igjen denne syklusen. Hadde håpet så innmari å slippe det.
IMG_9765.jpeg

Det er ingenting på testen i dag. Og jeg spotter igjen. Med spor av friskt blod. Så antar mensen kommer i morgen. Fikk da i det minste følelsen av at det kunne bli noe. Og, kroppen har ikke gitt opp. Får ta med meg det som er positivt. Nå blir det IVF igjen denne syklusen. Hadde håpet så innmari å slippe det. Vis vedlegget 459748
Lykke til med ivf, her blir det inseminering selv om jeg hadde kjemisk på denne runden.

CD 27, har normalt ikke lenger enn 25-26. Men mye "unormalt" som har skjedd de siste mnd, så ser syklusene mine har vært 30 dager. Siste med en kjemisk. Er fortsatt på ferie og har ingen tester. Skal hjem i morgen, men er nok ikke hjemme før 16-17 så blir litt utvannet urin. Ingen tegn til TR og har hatt endel utflod, i dag var den melkehvit. Ellers ingen symptomer. Gleder meg så innmari til å teste i morgen ! Har ikke klart å gå så lenge uten å teste før! Hadde med 1 test jeg tenkte å ta i dag, men den røk på CD 24 :hungover: :facepalm:var bare vanlig test også og el har nok vært senere enn vanlig, hvertfall med 2-3 dager.

CD 27, har normalt ikke lenger enn 25-26. Men mye "unormalt" som har skjedd de siste mnd, så ser syklusene mine har vært 30 dager. Siste med en kjemisk. Er fortsatt på ferie og har ingen tester. Skal hjem i morgen, men er nok ikke hjemme før 16-17 så blir litt utvannet urin. Ingen tegn til TR og har hatt endel utflod, i dag var den melkehvit. Ellers ingen symptomer. Gleder meg så innmari til å teste i morgen ! Har ikke klart å gå så lenge uten å teste før! Hadde med 1 test jeg tenkte å ta i dag, men den røk på CD 24 :hungover: :facepalm:var bare vanlig test også og el har nok vært senere enn vanlig, hvertfall med 2-3 dager.
Så spennede :Heartred Håper den lyser positiv mot deg

Så spennende! Har du fått tatt test? :wideyed:

Ahhh Babyplan-bestillingen var jo helt ekstremt treg! Redd jeg skal misse en EL :wideyed:

Men sist så fulgte jeg intuisjonen da jeg fikk det «perfekte» slimet. Det kom en dag før positiv test, og jeg leste om at det var det perfekte slimet for sædcellene. Da hadde vi kun det ene samleie, og det var 3 dager før EL. Så det slimet kan ha hatt æren for å ha brakt sædcellene på riktig plass siden egget ble befruktet! …det var bare synd det ikke ble bra nok til å feste seg godt nok da :bored:

Håper noen åpner IKM uke 21 gruppe snart :hilarious:

Back
Topp