❤️ IKM Uke 18 ❤️

Nå er den på vei nedover, så da er det vel ikke mange dagene til TR kommer :) Gleder meg allerede til EL. Håper EL kommer tidligere, men mest sannsynlig rundt 3-10 juni :bookworm:
Kanskje jeg ser noen av dere på IKM gruppa jeg havner på da , men jeg håper selvfølgelig mest at dere alle har fått fine streker innen den tid!

Gratulerer til alle gravide :Heartpink

IMG_4574.jpeg

Åherregud
Jeg tenkte jeg skulle vente et par dager til med test egentlig. Men skal på hyttetur og drikke vin med noen venninner, så tok test nå i tilfelle. OMG! Jeg gråter! Jeg stresser! Hva gjør jeg nå :Heartpink
Så herlig! Gratulerer :Heartpink

Åherregud
Jeg tenkte jeg skulle vente et par dager til med test egentlig. Men skal på hyttetur og drikke vin med noen venninner, så tok test nå i tilfelle. OMG! Jeg gråter! Jeg stresser! Hva gjør jeg nå :Heartpink
Wæææ!:happy093

Fy søren. Når man først tar første testen er det gjort. Skulle ikke teste igjen før i morgen jeg nå. Men neida.
Øverste testen er fra i går. Nederste fra i dag. Synes kanskje det er antydning til en «forstyrrelse» i det hvite på den nederste. Men det kan også være at jeg gjerne VIL se noe.
Tempkurven er fremdeles fin. Aldri vært så jevn og høy noen sinne. Vis vedlegget 459634Vis vedlegget 459635
Jeg ser, her må det være no :Heartred :smiley-bounce022

CD 25 i dag. Ikke testet for el denne runden da vi egentlig skulle ha en pause mnd, men når el symptomer kom så greide jeg ikke å la vær å prøve :dummy1: hadde kjemisk forrige syklus, syklus ble da 30dager, altså 4-5dager
Lenger enn vanlig. Usikker på når el egentlig var men tror senest CD17-18. Var hos gyn på CD 17,;var da mye aktivitet i h. Eggstokk men han kunne ikke bekrefte om el hadde vært eller ei da eggstokken hadde vokst fast i livmor... Visste jeg hadde noe endometriose (ble oppdaget tilfeldigvis under en kikkhullskirurgi) men da var ikke eggstokkene berørt. Han sa det ikke nødvendigvis hadde noe å si for å bli gravid. Spørsmålet er egentlig om noen har erfaring om neste syklus blir noe forlenget ? TR pleier nesten aldri å være senere en CD 26, men har ingen symptomer på TR. Hadde en test jeg tok med på ferie som ble negativ på CD 24. I natt hadde jeg noe smerter midt på livmor. Håper det var festesmerter :HeartredHar ingen tester før jeg kommer hjem på Lørdag, så da burde egentlig TR ha kommet :bored:

Nå i kveld har jeg fått et ubehag i korsryggen. Ikke sånn «oi jeg har vondt i ryggen hele tiden vondt», men mer stivt og rart. Gjør vondt hvis jeg prøver å rette meg helt opp. Eller hvis jeg skal reise meg fra liggende stilling. Det brer seg ut iver hele ryggen, helt ut til hoftene. Jeg har et par prolapser baki der, men kan ikkke forstå at jeg har gjort noe for å trigge dem i dag. Og det bruker heller ikke å kjennes helt ut i hoftene. Rare greier. Kjenner jo på alt mulig i denne faen her :bag:

Nå i kveld har jeg fått et ubehag i korsryggen. Ikke sånn «oi jeg har vondt i ryggen hele tiden vondt», men mer stivt og rart. Gjør vondt hvis jeg prøver å rette meg helt opp. Eller hvis jeg skal reise meg fra liggende stilling. Det brer seg ut iver hele ryggen, helt ut til hoftene. Jeg har et par prolapser baki der, men kan ikkke forstå at jeg har gjort noe for å trigge dem i dag. Og det bruker heller ikke å kjennes helt ut i hoftene. Rare greier. Kjenner jo på alt mulig i denne faen her :bag:
Håper det er en liten spire :love017 Jeg har mye murringer i ryggen. Det er som regelsett det starter i hvert fall

Håper det er en liten spire :love017 Jeg har mye murringer i ryggen. Det er som regelsett det starter i hvert fall
Håper virkelig det kan være et tegn på det. Det murrer ikke, men det er på en måte stivt særlig i korsryggen, men også i et belte rundt. Både over hoftene og nederst i magen. Men samtidig kan det hende jeg bare ønsker at det skal være et symptom på noe :wacky:

Håper virkelig det kan være et tegn på det. Det murrer ikke, men det er på en måte stivt særlig i korsryggen, men også i et belte rundt. Både over hoftene og nederst i magen. Men samtidig kan det hende jeg bare ønsker at det skal være et symptom på noe :wacky:
Syntes det var en antydning på testen din, så kanskje det er no :love017 håper virkelig

Spotter fremdeles rosa og har murringer nede i magen og i korsryggen. Spent på dette her nå :nailbiting: Testene jeg tok var på relativt utvanna ettermiddagsurin. Spent på om det synes bedre i morgen tidlig (hvis det er noe der) :nailbiting:

Jeg var veldig redd og nervøs i helgen da det ante meg at streken ikke ble sterkere, så var værst å grue seg til den testen 2 dager senere, for det var den avgjørende testen. Jeg skalv og var nervøs, men da blødningen kom samme dag så var det litt befriende at det forhåpentligvis ikke blir lenge til eggløsning igjen :smiley-angelic001 Noen som vet om det ofte tar tid etter kjemisk eller skal syklus i teorien være ok etter en blødning?
Åh kjære deg, skjønner deg godt. Heldigvis er vi i en ny runde igjen. Min syklus er normal nå etter kjemisk. Skal på ul neste uke så blir spennende med hjelp denne runden.

Åh kjære deg, skjønner deg godt. Heldigvis er vi i en ny runde igjen. Min syklus er normal nå etter kjemisk. Skal på ul neste uke så blir spennende med hjelp denne runden.
Ja, spent på ny runde. Virker som jeg blir ferdig å blø nå, pleier egentlig å ha ganske heftig menstruasjon, både mengde og lengde, men nå har det vart 3 dager og var helt adekvat. Så håper det er bra nok for kroppen for å gå videre :happy:

Oi så spennende, hvordan begynner det?

Back
Topp