Babyønske95
Flørter med forumet
Jeg kan settes på TR… 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I bunn og grunn så er det mulig jaJeg har sånne rare stikk nedi livmorsområdet i dag.. Ikke mensmurringer, men rett og slett «stikk». Vanskelig å forklare den følelsen. Det er ubehagelig og merkbart. 99 % sikkert bare livmora som forbereder på mensen nå, men det er et nytt symptom for meg. Vanligvis har jeg litt murring eneste, men som regel ikke før mensen har begynt.
Men å skulle få negative tester så lenge og plutselig få positiv etter forventet mens, er det vanlig? Litt ønsketenking her. 1 dag før forventet mens

Lov å ha håpet helt til motsatte er bevist 
Herlighet så herlig å seøøørliten økning fra igår til idag
La de også inn som eggløsningstester i Premom, 0.06 igår, 0.11 idag
Vær så snill lille frø, fest deg godt
Tør å sette meg på gravid nå
Vis vedlegget 459698

Syns det var litt tidlig.. what..!? Da må IKM 21 komme snart 

En liten sjanse, det er jo et håp jaI bunn og grunn så er det mulig jaLov å ha håpet helt til motsatte er bevist
![]()
Har jo telt feil dpo også, har telt fra det jeg trodde kunne være EL-dagen, ikke fra dagen etter, men så kan jo egget ha sluppet ca 36 t etter EL-toppen og da. Temper ikke så har ikke snøring egentlig!
Kan være alt fra 11-13 dpo i dag da, så er jo et ørlite håp.
Jeg har også sluttet å blø idag bare sånn spotting i 2 dager så er det slutt hos meg. Jeg har tar letrozol cd3-cd7 så blir ul for å se virkning på folikklene. Er de store nok blir det å sette ovitrelle sprøyte for første gangen og inseminering.Ja, spent på ny runde. Virker som jeg blir ferdig å blø nå, pleier egentlig å ha ganske heftig menstruasjon, både mengde og lengde, men nå har det vart 3 dager og var helt adekvat. Så håper det er bra nok for kroppen for å gå videre
Oi så spennende, hvordan begynner det?
Jeg hadde også ganske kort mens etter kjemisk nå sist!Har sluttet å blø allerede etter kjemisk! Pleier aldri å ha så kort mens. Merket også at jeg begynte å bli øm i eggstokkene i dagSyns det var litt tidlig.. what..!? Da må IKM 21 komme snart
![]()
Jeg hadde også ganske kort mens etter kjemisk nå sist!

Min og var kortere enn vanlig tr!Jeg hadde også ganske kort mens etter kjemisk nå sist!
Jeg serFølt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719
på den nederste på alle bildeneFølt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719
10Hvor mange DPO?
Ooooooo man kan se noe på den siste !!! Krysser fingrene!Følt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719