❤️ IKM Uke 18 ❤️

Jeg har sånne rare stikk nedi livmorsområdet i dag.. Ikke mensmurringer, men rett og slett «stikk». Vanskelig å forklare den følelsen. Det er ubehagelig og merkbart. 99 % sikkert bare livmora som forbereder på mensen nå, men det er et nytt symptom for meg. Vanligvis har jeg litt murring eneste, men som regel ikke før mensen har begynt.

Men å skulle få negative tester så lenge og plutselig få positiv etter forventet mens, er det vanlig? Litt ønsketenking her. 1 dag før forventet mens

øøørliten økning fra igår til idag :love017
La de også inn som eggløsningstester i Premom, 0.06 igår, 0.11 idag :angel7:happy093

Vær så snill lille frø, fest deg godt :Heartpink
Tør å sette meg på gravid nå

4D0079CA-1C31-41F7-BCF2-9F9432E84FC9.jpeg

Jeg har sånne rare stikk nedi livmorsområdet i dag.. Ikke mensmurringer, men rett og slett «stikk». Vanskelig å forklare den følelsen. Det er ubehagelig og merkbart. 99 % sikkert bare livmora som forbereder på mensen nå, men det er et nytt symptom for meg. Vanligvis har jeg litt murring eneste, men som regel ikke før mensen har begynt.

Men å skulle få negative tester så lenge og plutselig få positiv etter forventet mens, er det vanlig? Litt ønsketenking her. 1 dag før forventet mens
I bunn og grunn så er det mulig ja :Heartpink:shy: Lov å ha håpet helt til motsatte er bevist :hilarious:

Har sluttet å blø allerede etter kjemisk! Pleier aldri å ha så kort mens. Merket også at jeg begynte å bli øm i eggstokkene i dag :wideyed: Syns det var litt tidlig.. what..!? Da må IKM 21 komme snart :bored::angelic:

I bunn og grunn så er det mulig ja :Heartpink:shy: Lov å ha håpet helt til motsatte er bevist :hilarious:
En liten sjanse, det er jo et håp ja :shy:Har jo telt feil dpo også, har telt fra det jeg trodde kunne være EL-dagen, ikke fra dagen etter, men så kan jo egget ha sluppet ca 36 t etter EL-toppen og da. Temper ikke så har ikke snøring egentlig! :wideyed:Kan være alt fra 11-13 dpo i dag da, så er jo et ørlite håp.

Men fikk noe lysbrunt på papiret i dag, og har masse stikk, noen er vonde. Ikke mensmurring direkte. Men dette forventer jeg blir mensen altså!

Blendahvit test på morgenen i dag. Og begynt å spotte nå i ettermiddag. Så da ble det vel ikke denne syklusen heller da. Blir helt kvalm av å tenke på at vi skal over på PP18:dead:

Last edited:
Ja, spent på ny runde. Virker som jeg blir ferdig å blø nå, pleier egentlig å ha ganske heftig menstruasjon, både mengde og lengde, men nå har det vart 3 dager og var helt adekvat. Så håper det er bra nok for kroppen for å gå videre :happy:

Oi så spennende, hvordan begynner det?
Jeg har også sluttet å blø idag bare sånn spotting i 2 dager så er det slutt hos meg. Jeg har tar letrozol cd3-cd7 så blir ul for å se virkning på folikklene. Er de store nok blir det å sette ovitrelle sprøyte for første gangen og inseminering.

Følt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag.
IMG_9737.jpeg
IMG_9740.jpeg
IMG_9744.jpeg
IMG_9745.jpeg

Følt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719
Jeg ser :woot: på den nederste på alle bildene

2 dager forsinket mensen her, 13 dpo men blendahvite tester :pale vært gravid én gang før, da testet jeg ikke positiv før 16 dpo men det var en exu. Livredd for dette igjen! Noen som har testet positivt senere enn 13 dpo og at det har gått helt fint? ❤️ Testet med tidlig test i dag tidlig 10 mlU. Er det vits i å teste på nytt i morgen tidlig (har nemlig bare tester med 25 mlU igjen). Har sykluser fast på ca 33-34 dager men nå er jeg på CD37 (hadde dog sen eggløsning denne mnd, 18 april).

TR her. Visste ikke helt når den ville komme siden det er første måned etter fjernet P-stav. Nå blir det noen måneder (juli?) til neste forsøk, så da håper jeg at dere alle har kommet dere inn i gravid forumet i stedet når jeg er tilbake :Heartred

Følt meg så trøtt og småkvalm i dag. Den brune spottingen stoppet like fort som den kom. Så tok en test til da, på sånn litt-tynnere-enn-vanlig urin. Klarte selvsagt å skrape den opp med neglen når jeg plukket den opp. Så den er litt ødelagt, men den nederste her… er det ikke noe der da??? Premom sier 0.01. Sa 0 på den fra morgenen i dag. Vis vedlegget 459716Vis vedlegget 459717Vis vedlegget 459718Vis vedlegget 459719
Ooooooo man kan se noe på den siste !!! Krysser fingrene!

Back
Topp