❤️ IKM Uke 18 ❤️

Går straks inn i 7DPO om noen minutter, what liksom. Første gang det har gått fort :bored: Begynte å bli øm og strekke og dra rundt neddi der i dag, men ser ut som det alltid begynner rundt 6DPO og ca en uke før mensen så ikke noe spesielt håp rundt det symptomet :shifty: Har i tillegg hatt isjias i noen dager nå… er det sant at det kan komme i forbindelse med eggløsning??? Noen som har hørt om det før?

siden vi begynte PP 1 nå i høst har jeg varierende smerter fra EL til TR :banghead: :( Så klarer liksom ikke og vite om noen av tingene (stikk, dragning, osv.) jeg merker kan være tegn på om vi endelig klarer det denne PP :nailbiting:
Fikk diagnosen adenomyose i feb, så de siste 6 PP har jo mest sannsynlig alt vært pga sykdommen :smiley-angry019 merker at det og bli gravid denne gangen tar mye mer på psyken enn for 4 år siden :(:Heartred

Jo! Første gangen jeg prøvde det var i August 2022, da fikk jeg «August - September», det trodde jeg ikke mye på, men i september fikk jeg faktisk positiv test! Prøvde det igjen nå i februar og fikk «Mars - April», jeg fikk positiv test i Mars, men som ente i kjemisk. Da måtte jeg selvfølgelig prøve igjen.. Nå sier hun «April - Mai» :oops: Jeg har ikke så god magefølelse på at det klaffer allerede nå, men hvem vet :love017
Veldig spennende da! Håper hun har rett denne gangen og at det klaffer :love7

Jeg også har tatt sånn, fra Ashley. Forrige mnd. Fikk mars/april - jente ♡ Fikk positiv test forrige mnd, men endte i kjemisk. Er frista til å prøve på nytt nå da, men.... er bare for moro!
Så leit at det endte i kjemisk :Heartpink
Ja det er jo bare for moro, og heldigvis ikke så dyrt heller :joyful:

Jeg er overtroisk AF, så hvis det viser seg å stemme så er det utrolig kult! Flere her inne som hadde testet synsk før sa jo at det var en del rett i det månedene eller datoene som ble sagt :Heartred
Haha er du? Er litt gøy da! Jeg legger gjeeerne godviljen til i sånne tilfeller :laughing002

Har du testet det da?

Nei, er riktig sånn du skriver det. Sjekket nå :hilarious: Hvilken kjøpte du? Jeg tok den billigste

Her kan du lese min

Hei
Tusen takk for at du valgte meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne meldingen finner deg i god form og fylt med spenning over denne spesielle reisen! Det er virkelig en glede å gi deg denne lesningen, og jeg håper den gir klarhet og veiledning. Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere innsikt, ikke nøl med å ta kontakt når som helst.

Tidspunkt for unnfangelse eller fødsel

4 av Staver dukket opp i lesningen din, og denne er knyttet til stjernetegnet Tyren, som dekker månedene april og mai. 4 av Staver symboliserer feiring, harmoni og gleden ved å skape et fundament, noe som tyder på at dette tidspunktet vil være svært betydningsfullt i reisen din. Enten det markerer unnfangelse, en viktig milepæl, eller til og med fødselen av barnet ditt, vil denne sesongen føles som en tid med balanse og lykke for deg og familien din. Stol på skjønnheten i denne perioden, hvor alt faller på plass.

Kjønn på barnet ditt

Dronningen av Mynter dukket opp i lesningen din, og hun bærer en kjærlig og nærende feminin energi. Dette indikerer sterkt at du venter en liten jente! Dronningen av Mynter symboliserer stabilitet, omsorg og overflod, og reflekterer varmen og kjærligheten din datter vil bringe inn i livet ditt. Hennes energi føles rolig og harmonisk, og jeg får en følelse av at hun vil vokse opp til å verdsette familie, kreativitet og meningsfulle forbindelser.

Spirituelt symbol for barnet ditt

Barnet ditt er knyttet til jordbær, et søtt og gledelig symbol. Jordbær representerer kjærlighet, sødme og overflod og minner deg om det vakre båndet mellom deg og barnet ditt. Du kan legge merke til jordbær som dukker opp på uventede måter, enten i drømmer, som cravings eller i tilfeldige øyeblikk gjennom dagen. Når du ser dem, ta det som et kjærlig tegn fra barnet ditt, som forsikrer deg om deres tilstedeværelse og veiledning på denne reisen.

tusen takk for at du stolte på meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne lesningen gir klarhet, trøst og spenning mens du går videre på reisen din. Din lille jente bærer med seg en kjærlig og overflodsrik energi, og jeg kan føle den enorme gleden og oppfyllelsen hun vil bringe inn i livet ditt.

Hvis du noen gang har oppdateringer eller trenger ytterligere innsikt, er jeg alltid her for deg og vil gjerne høre hvordan alt utvikler seg. Jeg ønsker deg endeløs kjærlighet, styrke og lykke mens du fortsetter denne vakre veien til morsrollen.

Mye kjærlighet,
Ashlee
Det husker jeg ikke.. kjøpte den for en stund tilbake, men den er litt annerledes enn din. Kanskje jeg tok en som var litt dyrere?

Her er min:

Timeframe of Conception or Birth

The card I pulled for you is the Four of Wands, a beautiful and celebratory card that aligns with the zodiac sign Taurus, pointing to the months of April to May as a significant timeframe. This period could mark conception, the arrival of a positive pregnancy test, or even the birth of your baby. The Four of Wands reflects harmony and joyful milestones, indicating that this time will hold a deeply meaningful and emotionally fulfilling moment in your journey.

Gender and Spirit Energy

The card representing your baby’s energy is The Star, which holds a soft, peaceful, and radiant feminine presence, indicating a baby girl. This spirit feels gentle and full of hope, symbolizing new beginnings, emotional healing, and a deep spiritual connection. Her presence feels like a light that will shine quietly but powerfully in your life, bringing with her a sense of renewal and grace.

Spirit Baby Sign

Your spirit baby sign is turtles. Turtles symbolize emotional resilience, protection, and quiet strength. This is a sign that your daughter’s energy is already surrounding you in a calm and reassuring way. If you begin to notice turtles in your daily life whether in images, dreams, or small moments, take it as her way of reminding you that she is near, patiently waiting for the perfect moment to come through.

Significant Numbers

The numbers connected to your journey are 18, 25, 14, 10, 6, 12, and 9. These may align with important dates along your path, such as ovulation, conception, test results, appointments, or future milestones with your baby. Keep an eye out for these numbers, they may pop up when you need extra encouragement or confirmation.

Early Pregnancy Symptoms

The early pregnancy symptoms I’m picking up for you are fatigue and shortness of breath. You may begin to feel more tired than usual, with your energy dipping during the day even after a full night’s sleep. You might also notice some breathlessness with mild activity or feel like you need to slow down and rest more often. These subtle shifts can be early signs that your body is beginning to adjust to support new life.

Final Thoughts

this reading carries such peaceful, hopeful energy. April to May is highlighted as a time of emotional significance and possible joyful milestones. Your baby girl’s presence feels full of light and quiet strength, and her spirit sign of turtles is a reminder to trust in divine timing and gentle progress.

I’m wishing you so much love, calm energy, and encouragement as your journey unfolds. Please feel free to keep me updated, I’d love to hear how everything goes for you.

Warm regards,
Ashlee

siden vi begynte PP 1 nå i høst har jeg varierende smerter fra EL til TR :banghead: :( Så klarer liksom ikke og vite om noen av tingene (stikk, dragning, osv.) jeg merker kan være tegn på om vi endelig klarer det denne PP :nailbiting:
Fikk diagnosen adenomyose i feb, så de siste 6 PP har jo mest sannsynlig alt vært pga sykdommen :smiley-angry019 merker at det og bli gravid denne gangen tar mye mer på psyken enn for 4 år siden :(:Heartred
Har selv blitt lurt rimelig grundig av «symptomer» i dpo-land og så er det bare forberedelser til TR.. :( Skjønner godt at du merker det hele på psyken :Heartpink hva er adenomyose?

Skjønner ingen verdens ting.. temperaturen er helt ute å kjøre, har hatt positiv EL test 4 dager på rad. Testet ikke idag morges, men skal ta en test litt etterpå bare for å se. Men utifra kroppslige tegn tipper jeg EL var 17.4 :confused004

1000002410.jpg

Har selv blitt lurt rimelig grundig av «symptomer» i dpo-land og så er det bare forberedelser til TR.. :( Skjønner godt at du merker det hele på psyken :Heartpink hva er adenomyose?
Helsenorge: «Adenomyose er ein godarta sjukdom der livmorslimhinne-liknande kjertelvev sit i livmorveggen. Det kan føre til smerter under menstruasjonen, kraftige menstruasjonsblødingar og ein del andre plager i underlivet»

Gyn sa at det ikke skulle være vanskelig og bli gravid pga adenomyosen, men det forklarer alle smertene :)

Hvorfor er det røde firkanter på de to siste målingene? Kan ikke huske å ha sett det før.

IMG_4427.jpeg

Skjønner ingen verdens ting.. temperaturen er helt ute å kjøre, har hatt positiv EL test 4 dager på rad. Testet ikke idag morges, men skal ta en test litt etterpå bare for å se. Men utifra kroppslige tegn tipper jeg EL var 17.4 :confused004

Vis vedlegget 458705

Ser ut som EL var den 17 ja :happy:

Jeg har hatt det sånn også etter jeg tok ut hormonspiral.. sterke smerter fra eggløsningsuke til mensen er ferdig. Smerter 3/4 uker i måneden. Sterke lange blødninger med levringer. Så går på blodstoppende og sterke smertestillende.. føler alle tegnene på adenomyose :sorry:

Det husker jeg ikke.. kjøpte den for en stund tilbake, men den er litt annerledes enn din. Kanskje jeg tok en som var litt dyrere?

Her er min:

Timeframe of Conception or Birth

The card I pulled for you is the Four of Wands, a beautiful and celebratory card that aligns with the zodiac sign Taurus, pointing to the months of April to May as a significant timeframe. This period could mark conception, the arrival of a positive pregnancy test, or even the birth of your baby. The Four of Wands reflects harmony and joyful milestones, indicating that this time will hold a deeply meaningful and emotionally fulfilling moment in your journey.

Gender and Spirit Energy

The card representing your baby’s energy is The Star, which holds a soft, peaceful, and radiant feminine presence, indicating a baby girl. This spirit feels gentle and full of hope, symbolizing new beginnings, emotional healing, and a deep spiritual connection. Her presence feels like a light that will shine quietly but powerfully in your life, bringing with her a sense of renewal and grace.

Spirit Baby Sign

Your spirit baby sign is turtles. Turtles symbolize emotional resilience, protection, and quiet strength. This is a sign that your daughter’s energy is already surrounding you in a calm and reassuring way. If you begin to notice turtles in your daily life whether in images, dreams, or small moments, take it as her way of reminding you that she is near, patiently waiting for the perfect moment to come through.

Significant Numbers

The numbers connected to your journey are 18, 25, 14, 10, 6, 12, and 9. These may align with important dates along your path, such as ovulation, conception, test results, appointments, or future milestones with your baby. Keep an eye out for these numbers, they may pop up when you need extra encouragement or confirmation.

Early Pregnancy Symptoms

The early pregnancy symptoms I’m picking up for you are fatigue and shortness of breath. You may begin to feel more tired than usual, with your energy dipping during the day even after a full night’s sleep. You might also notice some breathlessness with mild activity or feel like you need to slow down and rest more often. These subtle shifts can be early signs that your body is beginning to adjust to support new life.

Final Thoughts

this reading carries such peaceful, hopeful energy. April to May is highlighted as a time of emotional significance and possible joyful milestones. Your baby girl’s presence feels full of light and quiet strength, and her spirit sign of turtles is a reminder to trust in divine timing and gentle progress.

I’m wishing you so much love, calm energy, and encouragement as your journey unfolds. Please feel free to keep me updated, I’d love to hear how everything goes for you.

Warm regards,
Ashlee
Så spennede :love7 Skulle ønske jeg kjøpte den dyrere.. Hadde vært morro med tall. Nå gidder jeg ikke å kjøpe igjen.. bare kanskje om jeg ikke blir gravid nå. Vil ikke få noe som ødelegger for DPO land, som du er ikke gravid liksom :laughing002

Vis vedlegget 458705
Enig i at der ser ut som 17.4. Du kan jo velge ønytalhe tempen den 16.4 siden den var tatt til «feil» tidspunkt og kanskje er kunstig høy? Kanskje du får røde firkanter da? :bookworm: :bookworm:

Back
Topp