❤️ IKM Uke 18 ❤️

Enig i at der ser ut som 17.4. Du kan jo velge ønytalhe tempen den 16.4 siden den var tatt til «feil» tidspunkt og kanskje er kunstig høy? Kanskje du får røde firkanter da? :bookworm: :bookworm:
Det funket ikke. Men det må jo være den 17.4 med tanke på både tester og kroppslige symptomer da! Får regne fra da, så får vi se hva som skjer videre :happy:

Helsenorge: «Adenomyose er ein godarta sjukdom der livmorslimhinne-liknande kjertelvev sit i livmorveggen. Det kan føre til smerter under menstruasjonen, kraftige menstruasjonsblødingar og ein del andre plager i underlivet»

Gyn sa at det ikke skulle være vanskelig og bli gravid pga adenomyosen, men det forklarer alle smertene :)
Aah skjønner.. godt det ikke påvirker sjansen til å bli gravid :Heartpink Er det noe man har for alltid når man først har fått det eller kan det forsvinne av seg selv etterhvert?

Så spennede :love7 Skulle ønske jeg kjøpte den dyrere.. Hadde vært morro med tall. Nå gidder jeg ikke å kjøpe igjen.. bare kanskje om jeg ikke blir gravid nå. Vil ikke få noe som ødelegger for DPO land, som du er ikke gravid liksom :laughing002
Nei ikke sant!
Ser jeg kjøpte the empress til 94kr forresten - hvis det blir aktuelt igjen :)

Det funket ikke. Men det må jo være den 17.4 med tanke på både tester og kroppslige symptomer da! Får regne fra da, så får vi se hva som skjer videre :happy:
Hmm, jaja, du får sikkert en høyere temp igjen i morgen, og da setter den sikkert kryss. Utfra kurven også må det jo være da :)

CD 11 i dag. Aldri vært så utålmodig så tidlig i syklus. I dag er det tegn til økning på testen igjen. Hadde det også på cd8. Er visst vanlig med en liten stigning tidlig i syklus når man bruker Letrozol sier chat gpt, men jeg vet ikke. Håper uansett at det er den ordentlige sommer på tur nå. Fremdeles høy på monitor, men synes strekene på testen er mye nærmere like nå enn de har vært de foregående dagene. Håper såååå på «maksimal» denne syklusen også. Var så ekstremt tilfredsstillende å få forrige syklus når jeg aldri har hatt det før.
Tempen er usedvanlig jevn da. Så ingenting på gang der enda. Måtte faktisk ta en temp etter morgens joggetur, bare for å sjekke at der faktisk måler annet enn mellom 35,92 og 35,99. Det gjør det :laughing002

Vedlegg

• IMG_9353.jpeg
    IMG_9353.jpeg
    300,7 KB · Visninger: 33
  • IMG_9349.jpeg
    IMG_9349.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 37
  • IMG_9342.jpeg
    IMG_9342.jpeg
    975,1 KB · Visninger: 35
CD 11 i dag. Aldri vært så utålmodig så tidlig i syklus. I dag er det tegn til økning på testen igjen. Hadde det også på cd8. Er visst vanlig med en liten stigning tidlig i syklus når man bruker Letrozol sier chat gpt, men jeg vet ikke. Håper uansett at det er den ordentlige sommer på tur nå. Fremdeles høy på monitor, men synes strekene på testen er mye nærmere like nå enn de har vært de foregående dagene. Håper såååå på «maksimal» denne syklusen også. Var så ekstremt tilfredsstillende å få forrige syklus når jeg aldri har hatt det før.
Tempen er usedvanlig jevn da. Så ingenting på gang der enda. Måtte faktisk ta en temp etter morgens joggetur, bare for å sjekke at der faktisk måler annet enn mellom 35,92 og 35,99. Det gjør det :laughing002
Oi dagens test ser veldig lovende ut da! Ville kjørt aksjelegging ihvertfall :dance011

Det med Etsy. Må bare si at jeg synes det er litt gøy med de tallene jeg fikk «10, 18, 12, 3, 7, 4, og 15». Jeg har sett mange 7 tall, 15 fikk jeg positiv test og 18 så økte tempen :laughing002
Så gøy :smiley-bounce012 Håper jeg får noe positivt tilbake nå

Kjøpte fra en annen for litt siden, da var gravid eller skulle bli gravid samme mnd(PP9)Men, ble kjemisk.. så håper jeg får det samme svaret nå :hilarious: Og eggløsnings datoen min.. er lov å håpe :laughing002:smiley-angelic002
Ja det hadde vært gøy! Du må gi en lyd når du får readingen din!

I sted banket nabobarna på døren og hun ene hadde fått tatoveringer i påskeegget sitt og dro opp ermet sitt så jeg kunne få se. Gjett hva en av tatoveringene var av.. en skilpadde! Skilpadde er baby spirit signet i følge min spådom :laughing002 Må lee!

Ja det hadde vært gøy! Du må gi en lyd når du får readingen din!

I sted banket nabobarna på døren og hun ene hadde fått tatoveringer i påskeegget sitt og dro opp ermet sitt så jeg kunne få se. Gjett hva en av tatoveringene var av.. en skilpadde! Skilpadde er baby spirit signet i følge min spådom :laughing002 Må lee!
Omg!! Det er jo flere tegn pluss tidligere EL. Kroppen er kanskje endelig redo :gen014

Back
Topp