Krysser det som krysses kanGleder meg til det åpner.. Og håper vi bare kan hoppe inn![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser det som krysses kanGleder meg til det åpner.. Og håper vi bare kan hoppe inn![]()

VeldigNei, så vondt![]()
Skjønner deg godt. Man mister my håp da. Vet du hvorfor det har skjedd?
Har dessverre ikke funnet ut av hvorfor enda. Tatt masse prøver og sjekka alt mulig, men foreløpig ingen svar.. Håper jo det skal ordne seg til slutt siden vi har klart det før

WohoooJeg går over i dpo-land i morgen - halleluuuja!
Disse dagene kommer til å gå så sakte![]()

Når tenker du å starte testingen?Wohooo
Håper de går fort.. Føler jeg har litt mere tålmodighet nå en tidligere egentlig![]()
Heier masse på dereVeldigHar dessverre ikke funnet ut av hvorfor enda. Tatt masse prøver og sjekka alt mulig, men foreløpig ingen svar.. Håper jo det skal ordne seg til slutt siden vi har klart det før
![]()
Håper vi spretter inn i Januar sammen og går helle veien til termin spire 
Tusen takk! I like måteHeier masse på dereHåper vi spretter inn i Januar sammen og går helle veien til termin spire
![]()

Jeg hadde det og fikk Apri/Mai og at det blir en jente. I følge det kinesiske fødselskartet så skal jeg få en jente om jeg blir gravid nåJeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?
Blir spennende for hun nevner april og mai som måneder hvor enten unnfangelse, positiv test eller fødsel kan skje. Og en av de viktige datoene er 18. Jeg hadde eggløsning i dag 18. april.. jaja sikkert bare tull alt sammen, men likevel gøy!
Jeg fikk ingen tall da.Kanskje jeg tar en torsdag kveld, men garantert på fredagNår tenker du å starte testingen?
Og du!Åh gøy! Høres ut som at vi har fått lik spådom daJeg hadde det og fikk Apri/Mai og at det blir en jente. I følge det kinesiske fødselskartet så skal jeg få en jente om jeg blir gravid nåJeg fikk ingen tall da.
Hvem brukte du? Jeg Brukte Ashley
hun mente det blir jente her også. Ble det nevnt spirit animal?Vet ikke om jeg klarer å vente lenger enn til 7 dpoKanskje jeg tar en torsdag kveld, men garantert på fredagOg du!
Nei, er riktig sånn du skriver det. Sjekket nåÅh gøy! Høres ut som at vi har fått lik spådom dahun mente det blir jente her også. Ble det nevnt spirit animal?
Ashlee skriver hun navnet sitt. Men din var Ashley?
Hvilken kjøpte du? Jeg tok den billigsteJeg er 2 DPO, men fikk eggløsning seint på onsdag. Så føler at når jeg er 8 DPO så er jeg egentlig 7, men på vei inn i 8Vet ikke om jeg klarer å vente lenger enn til 7 dpodvs neste fredag! Hvor mange dpo er du?

Jo! Første gangen jeg prøvde det var i August 2022, da fikk jeg «August - September», det trodde jeg ikke mye på, men i september fikk jeg faktisk positiv test! Prøvde det igjen nå i februar og fikk «Mars - April», jeg fikk positiv test i Mars, men som ente i kjemisk. Da måtte jeg selvfølgelig prøve igjen.. Nå sier hun «April - Mai»Jeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?
Blir spennende for hun nevner april og mai som måneder hvor enten unnfangelse, positiv test eller fødsel kan skje. Og en av de viktige datoene er 18. Jeg hadde eggløsning i dag 18. april.. jaja sikkert bare tull alt sammen, men likevel gøy!

Jeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?
Hvor er det dere får gjort dette?Jeg også har tatt sånn, fra Ashley. Forrige mnd. Fikk mars/april - jente ♡ Fikk positiv test forrige mnd, men endte i kjemisk. Er frista til å prøve på nytt nå da, men.... er bare for moro!
På EtsyHvor er det dere får gjort dette?
Jeg er overtroisk AF, så hvis det viser seg å stemme så er det utrolig kult! Flere her inne som hadde testet synsk før sa jo at det var en del rett i det månedene eller datoene som ble sagtJeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?