❤️ IKM Uke 18 ❤️

Jeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?

Blir spennende for hun nevner april og mai som måneder hvor enten unnfangelse, positiv test eller fødsel kan skje. Og en av de viktige datoene er 18. Jeg hadde eggløsning i dag 18. april.. jaja sikkert bare tull alt sammen, men likevel gøy!

Veldig :sorry: Har dessverre ikke funnet ut av hvorfor enda. Tatt masse prøver og sjekka alt mulig, men foreløpig ingen svar.. Håper jo det skal ordne seg til slutt siden vi har klart det før:happy::Heartred
Heier masse på dere :Heartred Håper vi spretter inn i Januar sammen og går helle veien til termin spire :Heartred

Jeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?

Blir spennende for hun nevner april og mai som måneder hvor enten unnfangelse, positiv test eller fødsel kan skje. Og en av de viktige datoene er 18. Jeg hadde eggløsning i dag 18. april.. jaja sikkert bare tull alt sammen, men likevel gøy!
Jeg hadde det og fikk Apri/Mai og at det blir en jente. I følge det kinesiske fødselskartet så skal jeg få en jente om jeg blir gravid nå:love7Jeg fikk ingen tall da.
Hvem brukte du? Jeg Brukte Ashley

Jeg hadde det og fikk Apri/Mai og at det blir en jente. I følge det kinesiske fødselskartet så skal jeg få en jente om jeg blir gravid nå:love7Jeg fikk ingen tall da.
Hvem brukte du? Jeg Brukte Ashley
Åh gøy! Høres ut som at vi har fått lik spådom da :joyful: hun mente det blir jente her også. Ble det nevnt spirit animal?

Ashlee skriver hun navnet sitt. Men din var Ashley?

Åh gøy! Høres ut som at vi har fått lik spådom da :joyful: hun mente det blir jente her også. Ble det nevnt spirit animal?

Ashlee skriver hun navnet sitt. Men din var Ashley?
Nei, er riktig sånn du skriver det. Sjekket nå :hilarious: Hvilken kjøpte du? Jeg tok den billigste

Her kan du lese min

Hei
Tusen takk for at du valgte meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne meldingen finner deg i god form og fylt med spenning over denne spesielle reisen! Det er virkelig en glede å gi deg denne lesningen, og jeg håper den gir klarhet og veiledning. Hvis du har spørsmål eller trenger ytterligere innsikt, ikke nøl med å ta kontakt når som helst.

Tidspunkt for unnfangelse eller fødsel

4 av Staver dukket opp i lesningen din, og denne er knyttet til stjernetegnet Tyren, som dekker månedene april og mai. 4 av Staver symboliserer feiring, harmoni og gleden ved å skape et fundament, noe som tyder på at dette tidspunktet vil være svært betydningsfullt i reisen din. Enten det markerer unnfangelse, en viktig milepæl, eller til og med fødselen av barnet ditt, vil denne sesongen føles som en tid med balanse og lykke for deg og familien din. Stol på skjønnheten i denne perioden, hvor alt faller på plass.

Kjønn på barnet ditt

Dronningen av Mynter dukket opp i lesningen din, og hun bærer en kjærlig og nærende feminin energi. Dette indikerer sterkt at du venter en liten jente! Dronningen av Mynter symboliserer stabilitet, omsorg og overflod, og reflekterer varmen og kjærligheten din datter vil bringe inn i livet ditt. Hennes energi føles rolig og harmonisk, og jeg får en følelse av at hun vil vokse opp til å verdsette familie, kreativitet og meningsfulle forbindelser.

Spirituelt symbol for barnet ditt

Barnet ditt er knyttet til jordbær, et søtt og gledelig symbol. Jordbær representerer kjærlighet, sødme og overflod og minner deg om det vakre båndet mellom deg og barnet ditt. Du kan legge merke til jordbær som dukker opp på uventede måter, enten i drømmer, som cravings eller i tilfeldige øyeblikk gjennom dagen. Når du ser dem, ta det som et kjærlig tegn fra barnet ditt, som forsikrer deg om deres tilstedeværelse og veiledning på denne reisen.

tusen takk for at du stolte på meg til å koble med deg i dag. Jeg håper denne lesningen gir klarhet, trøst og spenning mens du går videre på reisen din. Din lille jente bærer med seg en kjærlig og overflodsrik energi, og jeg kan føle den enorme gleden og oppfyllelsen hun vil bringe inn i livet ditt.

Hvis du noen gang har oppdateringer eller trenger ytterligere innsikt, er jeg alltid her for deg og vil gjerne høre hvordan alt utvikler seg. Jeg ønsker deg endeløs kjærlighet, styrke og lykke mens du fortsetter denne vakre veien til morsrollen.

Mye kjærlighet,
Ashlee

:bag: Jeg gikk forresten på en sånn «pregnancy reading» fra etsy, var det ikke flere her som hadde gjort samme?

Jo! Første gangen jeg prøvde det var i August 2022, da fikk jeg «August - September», det trodde jeg ikke mye på, men i september fikk jeg faktisk positiv test! Prøvde det igjen nå i februar og fikk «Mars - April», jeg fikk positiv test i Mars, men som ente i kjemisk. Da måtte jeg selvfølgelig prøve igjen.. Nå sier hun «April - Mai» :oops: Jeg har ikke så god magefølelse på at det klaffer allerede nå, men hvem vet :love017

Jeg også har tatt sånn, fra Ashley. Forrige mnd. Fikk mars/april - jente ♡ Fikk positiv test forrige mnd, men endte i kjemisk. Er frista til å prøve på nytt nå da, men.... er bare for moro!

Jeg også har tatt sånn, fra Ashley. Forrige mnd. Fikk mars/april - jente ♡ Fikk positiv test forrige mnd, men endte i kjemisk. Er frista til å prøve på nytt nå da, men.... er bare for moro!
Hvor er det dere får gjort dette?

Jeg er overtroisk AF, så hvis det viser seg å stemme så er det utrolig kult! Flere her inne som hadde testet synsk før sa jo at det var en del rett i det månedene eller datoene som ble sagt :Heartred

Back
Topp