Ja, nå er det bare å kjøre påJa se her nærmer det seg. Dere skal ha for å legge inn godt med kandidater daHeia heia!

Treig økning syntes jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, nå er det bare å kjøre påJa se her nærmer det seg. Dere skal ha for å legge inn godt med kandidater daHeia heia!
Gøy å få så positiv eggløsningstestDag 2 med positiv test. EL i dag, snart i spennende DPO-land! Rart hvor «fint» det er å se to streker på en test
Vis vedlegget 458599
JaGøy å få så positiv eggløsningstestMine blir alltid bare sånn neeeesten positive. Selv om egget slipper altså. Men har nok litt lav LH topp.
Når testen ser sånn ut er det liksom ingen tvil. Skulle ønske mine også var så klareJaJa det kan hende. Har skjønt at noen har lang LH topp, mens andre kort. Jeg har visst lang i følge Premom
![]()
Hehe, så sant! Skjønner. Jeg temper uansett for da er det i hvert fall ingen tvil når man ser at tempen øker ogsåNår testen ser sånn ut er det liksom ingen tvil. Skulle ønske mine også var så klareJeg må bekrefte eggløsningen med temping siden testen aldri får sterkere teststrek enn kontrollstrek. Jeg har jevn stigning på testene, så «toppen» er lang. Men lav
![]()
Ja se her, pleier du å ha lenge topp?Fikk ikke tatt el test i går ettermiddag, da jeg drakk for mye.. så mulig jeg ikke fikk med toppen. Men samme kan det være, tempen bekrefter det jo uansett om noen få dagerhåper aksjer igår og dagen før holder, trur ikke vi får lagt inn noen aksjer idag så.
Vis vedlegget 458615Vis vedlegget 458616
JaDag 2 med positiv test. EL i dag, snart i spennende DPO-land! Rart hvor «fint» det er å se to streker på en test![]()
Ja, den ble nok positiv igår ettermiddag og er nok det fremdeles, men har ikke klarte å verken la være å drikke eller holde meg idag for å teste noe merJa se her, pleier du å ha lenge topp?
Kan det være at du hadde EL samme dag som positiv test?Ferdig med å teste, er vist også en av de som får hopp i temperaturen før eggløsning![]()
Har tenkt litt på det siden jeg har hatt mye stikk og milde smerter. Pleier og ha sterke så er litt usikker på hva som foregår. Finner det ut i morgenKan det være at du hadde EL samme dag som positiv test?
Jeg pleier å ha sterke eggløsningssmerter 2 dager, men vet ikke om det er normaltHmm, tror eggløsning er i gang jeg. Har så EL smerter nå… Da har det gått ca 11-12 timer siden testen var positiv. Er det normalt?
Ja det tror jeg, er det ikke mellom 12 og 48 som er normalt da?Hmm, tror eggløsning er i gang jeg. Har så EL smerter nå… Da har det gått ca 11-12 timer siden testen var positiv. Er det normalt?
Står så mye så blir litt usikker.. noen sier 24-36 noen 12-36.. men er sikkert helt vanligJa det tror jeg, er det ikke mellom 12 og 48 som er normalt da?
Tenker det er helt normaltStår så mye så blir litt usikker.. noen sier 24-36 noen 12-36.. men er sikkert helt vanligSkal liksom ikke noe til for at man begynner å overtenke alt
Man blir litt små gal.. Er ikke bare Bridzilla men også PrøverOgBliGravidzilla også
![]()