❤️ IKM Uke 18 ❤️

Ja se her nærmer det seg. Dere skal ha for å legge inn godt med kandidater da :gen014 Heia heia!
Ja, nå er det bare å kjøre på :laughing002 Jo flere aksjer jo bedre! Er så lei av alle PP at nå får han bare holde ut så lenge han må :hilarious: Ser ut som EL kommer natt til torsdag. Og det er helt greit egentlig for da får vi lagt mest mulig aksjer frem til egget slipper. Ble liksom hjem, pakke ut mat, dusje og hoppe i seng :laughing002 er så sliten, men hva gjør man ikke for en liten spire :Heartred
Treig økning syntes jeg.

Vedlegg

• IMG_4756.jpeg
    IMG_4756.jpeg
    151,4 KB · Visninger: 22
  • IMG_4755.jpeg
    IMG_4755.jpeg
    788,8 KB · Visninger: 22
CD 8, og nå skjer det noe her. Blir det rekordtidlig eggløsning tru. Høy på monitor i dag. Fikk livets første maksimal forrige naturlige syklus, og håper det gjentar seg nå.
Får begynne å tenke på aksjelegging kanskje :bag:

Vedlegg

• IMG_9210.jpeg
    IMG_9210.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 23
Ja :woot: Ja det kan hende. Har skjønt at noen har lang LH topp, mens andre kort. Jeg har visst lang i følge Premom :)
Når testen ser sånn ut er det liksom ingen tvil. Skulle ønske mine også var så klare :angelic:Jeg må bekrefte eggløsningen med temping siden testen aldri får sterkere teststrek enn kontrollstrek. Jeg har jevn stigning på testene, så «toppen» er lang. Men lav :laughing002

Når testen ser sånn ut er det liksom ingen tvil. Skulle ønske mine også var så klare :angelic:Jeg må bekrefte eggløsningen med temping siden testen aldri får sterkere teststrek enn kontrollstrek. Jeg har jevn stigning på testene, så «toppen» er lang. Men lav :laughing002
Hehe, så sant! Skjønner. Jeg temper uansett for da er det i hvert fall ingen tvil når man ser at tempen øker også :knegg: Fascinerende at det er mulig

Fikk ikke tatt el test i går ettermiddag, da jeg drakk for mye.. så mulig jeg ikke fikk med toppen. Men samme kan det være, tempen bekrefter det jo uansett om noen få dager :happy: håper aksjer igår og dagen før holder, trur ikke vi får lagt inn noen aksjer idag så.
1000002398.jpg
1000002399.jpg

Dag 2 med positiv test. EL i dag, snart i spennende DPO-land! Rart hvor «fint» det er å se to streker på en test :hilarious:
Ja :hilarious: Alltid rart å se to streker på el når g-testen pleier å være enslig strek ja. Jeg er utrolig nok 4DPO i dag jeg da… :bored: føler liksom ikke jeg rakk å tenke over det denne gangen for jeg styra sånn med den eggløsningen som kom så tidlig :hilarious: Troooor jeg blir å chiller med g-testene denne gangen, kommer hjem fra hytta 8dpo og har ingen tidligtester heller.. dessuten var aksjeleggingen litt for tidlig, så kanskje jeg holder meg til ikm? :angelic:

Ja se her, pleier du å ha lenge topp?
Ja, den ble nok positiv igår ettermiddag og er nok det fremdeles, men har ikke klarte å verken la være å drikke eller holde meg idag for å teste noe mer :hilarious: etter smertene og tempen å bedømme kan det virke som at EL er idag da!

Ferdig med å teste, er vist også en av de som får hopp i temperaturen før eggløsning :happy:

Vedlegg

• IMG_4803.jpeg
    IMG_4803.jpeg
    129,3 KB · Visninger: 20
  • IMG_4822.jpeg
    IMG_4822.jpeg
    289,4 KB · Visninger: 19
Hmm, tror eggløsning er i gang jeg. Har så EL smerter nå… Da har det gått ca 11-12 timer siden testen var positiv. Er det normalt?

Last edited:
Ja det tror jeg, er det ikke mellom 12 og 48 som er normalt da?
Står så mye så blir litt usikker.. noen sier 24-36 noen 12-36.. men er sikkert helt vanlig :) Skal liksom ikke noe til for at man begynner å overtenke alt :hilarious: Man blir litt små gal.. Er ikke bare Bridzilla men også PrøverOgBliGravidzilla også :hilarious:

Står så mye så blir litt usikker.. noen sier 24-36 noen 12-36.. men er sikkert helt vanlig :) Skal liksom ikke noe til for at man begynner å overtenke alt :hilarious: Man blir litt små gal.. Er ikke bare Bridzilla men også PrøverOgBliGravidzilla også :hilarious:
Tenker det er helt normalt :) Godt det ikke bare er meg som overtenker :bag: :hilarious:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp