❤️ IKM Uke 18 ❤️

Spennende! Hvordan er det med aksjeleggingen?

Her ble det KUN aksjer CD12 med EL CD14/15 denne syklusen :shifty: fordi det kom så overraskende på og akkurat når han var på telttur.. Fikk MASSE luftsmerter i magen i går som jeg fikk sist etter EL, chatgpt sier det er mest sannsynlig pga økende progesteron etter en EL - altså kan det passe inn i hele bildet :bookworm:
Ble Aksjer på fredag, skulle i går men Svigermor kom og sov her til i dag. Ikke no særlig å gå seg med hun vegg i vegg :laughing002 Så blir i dag og i morgen, kanskje onsdag. Får se når egget slipper i morgen

Ble Aksjer på fredag, skulle i går men Svigermor kom og sov her til i dag. Ikke no særlig å gå seg med hun vegg i vegg :laughing002 Så blir i dag og i morgen, kanskje onsdag. Får se når egget slipper i morgen
Hahaha! Nei det blir ikke særlig fristende akkurat nei :hilarious: Bra dere har litt muligheter å gå på :Heartpink

Vet ikke om jeg er motivert for så mye testing denne syklusen med kun det ene forsøket to dager før.. :shifty: MEN! Jeg fulgte heldigvis kroppen og det slimet som sædcellene :sign19 visstnok liker best å svømme i da :laughing001

Last edited:
Hahaha! Nei det blir ikke særlig fristende akkurat nei :hilarious: Bra dere har litt muligheter å gå på :Heartpink

Vet ikke om jeg er motivert for så mye testing denne syklusen med kun det ene forsøket :shifty: MEN! Jeg fulgte heldigvis kroppen og det slimet som sædcellene :sign19 likte best å svømme i da :laughing001
Du skal ikke være i tvil om at det sitter.. Når vi lagde han minste så hadde vi sex 1 gang den mnd og det var på EL dagen :laughing002
Det er bra, x for at det var noen som gjorde jobben sin denne gang :smiley-bounce012

Du skal ikke være i tvil om at det sitter.. Når vi lagde han minste så hadde vi sex 1 gang den mnd og det var på EL dagen :laughing002
Det er bra, x for at det var noen som gjorde jobben sin denne gang :smiley-bounce012
Haha det er søren meg helt utrolig da! :woot:

Spørs om vi er helt der, jeg er midten av 30-årene, men mannen er 5 år yngre da, vi får håpe egget er fornøyd med line-upen da :hilarious: Hørte faktisk nylig at det faktisk er egget som velger sædcellen og ikke motsatt! Det var veldig interessant, må lese litt mer om det å se om det faktisk er tilfelle! :bookworm:

Premom mener LH-nivåene er fortsatt lave og at det kan hende eggløsningen blir forsinket :yuck: Håper ikke det stemmer

det blir endring her, med el 14.04 og IKM 29/04. Hadde så mye el smerter igår kveld og i natt. Det ble aksjer tross smertene. Regner med el sent på kvelden eller midt på natta. Blir 1 dpo imorgen.
IMG_0475.jpeg

Haha det er søren meg helt utrolig da! :woot:

Spørs om vi er helt der, jeg er midten av 30-årene, men mannen er 5 år yngre da, vi får håpe egget er fornøyd med line-upen da :hilarious: Hørte faktisk nylig at det faktisk er egget som velger sædcellen og ikke motsatt! Det var veldig interessant, må lese litt mer om det å se om det faktisk er tilfelle! :bookworm:
Jeg ble gravid i Juni, 38 år ble 39 år november.. Samboeren min er 3 år yngre en meg :laughing002 Jeg er 83, han er 86. Ble gravid Mai i fjor ble 41 år i fjor, da hadde vi sex på eggløsnings dagen og dagen etter, mista i Juni. Men, nå blir jeg jo aldri gravid igjen :dead::laughing002 Sykt frustrerende

Har fremdeles symptomer på at eggløsningen kanskje kommer tidligere enn vanlig denne syklusen. Veldig spennende. Ingen stor utvikling på eggløsningstestene. Har aldri testet så tidlig før, så aner ikke hvordan de bruker å være så tidlig i syklus, men de bruker å være svakere når jeg begynner å teste rundt cd10 til vanlig. Så hvem vet hva som skjer.

Vedlegg

• IMG_9175.jpeg
    IMG_9175.jpeg
    779,2 KB · Visninger: 9
Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Skal til gyn for noe annet om 2 uker, så skal høre med dem! :woot:
Gjør det :happy: En jeg kjenner hadde like lang syklus som deg og den gikk ned til 14-15 og hun ble gravid nå på 2 runde med Letrozol

Ser mere ut som om du får positiv test i dag og EL i morgen :love017
Det hadde vært kjekt! Skal ta en ny test i ettermiddag, må bare la være å drikke noe mer og klare å holde med lenge nok :hilarious:

Jeg ble gravid i Juni, 38 år ble 39 år november.. Samboeren min er 3 år yngre en meg :laughing002 Jeg er 83, han er 86. Ble gravid Mai i fjor ble 41 år i fjor, da hadde vi sex på eggløsnings dagen og dagen etter, mista i Juni. Men, nå blir jeg jo aldri gravid igjen :dead::laughing002 Sykt frustrerende
Ja men da ser man at det er mulig ja, men utrolig vondt at det ikke gikk veien :sorry::Heartred Hvis et ungt og friskt par i gjennomsnitt blir gravid første prøveåret (25% sjanse) så er det ikke rart 35+ bruker lengre tid nei… dessverre (15% sjangs hver syklus og dalende) :arghh: Men ser jo flere av de jentene her inne rundt 40 som har prøvd en stund har endt opp gravid mens jeg kom inn her for et par måneder siden, det er så nydelig å se :shy: Men kan ta tid ja!

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp