❤️ IKM Uke 18 ❤️

Trodde smertene hadde gitt seg men har fortsatt smerter på spesielt høyre eggstokk. fortsatt likt positiv test. Den er litt svakere.

Men synes cd13 hos deg ser positiv ut, kanskje egget sluppet idag eller imorgen? hadde dere ikke noen aksjeinnlegg da noen dager før?
Oh, men tenker du egget ikke har sluppet helt enda?

Ja, begynner å mistenke at det kan ha vært en topp CD13 like før/etter jeg tok testen.. Men det blir 5 dager tidligere enn ventet.. Ja, vi hadde heldigvis aksjelegging kvelden CD12 da jeg følte jeg MÅTTE da det slimet kom :nailbiting: Vi får ta en runde i morgen når han kommer hjem.. selv om det evt. kan være for sent.

Oh, men tenker du egget ikke har sluppet helt enda?

Ja, begynner å mistenke at det kan ha vært en topp CD13 like før/etter jeg tok testen.. Men det blir 5 dager tidligere enn ventet.. Ja, vi hadde heldigvis aksjelegging kvelden CD12 da jeg følte jeg MÅTTE da det slimet kom :nailbiting: Vi får ta en runde i morgen når han kommer hjem.. selv om det evt. kan være for sent.
Eget slipper jo 24-36 timer etter LH topp. Og du fikk positivt cd13 kl.20. Så mulig du rekker med en aksjeinnlegg imorgen synes ikke det blir for seint. Det er innenfor med aksjeinnlegg også med 1 døgn etter el.

Kom igjen nå da, jeg er klar for positiv test nå:angelic::laughing001 Jeg har en følelse på at det blir i morgen eller på tirsdag, men vi får se.. men om det blir samme CD som sist så blir det torsdag :) Kjedelig med lang og uregelmessig syklus

Hvordan går det med dere andre?

IMG_4291.jpeg

Kom igjen nå da, jeg er klar for positiv test nå:angelic::laughing001 Jeg har en følelse på at det blir i morgen eller på tirsdag, men vi får se.. men om det blir samme CD som sist så blir det torsdag :) Kjedelig med lang og uregelmessig syklus

Hvordan går det med dere andre?

Vis vedlegget 458436
Har du testet flere sykluser? Pleier de å være så tydelige flere dager før ellers og?

Cd 13 i dag, begynte få el slim i går og tok første el test i dag som var negativ. Pleier å få el cd 16-18 så regner med at det tar noen dager til. Aksjelegging starter i dag eller i morgen :happy:

Nå har jeg ikke testet akkurat på samme klokkeslett hver dag, men er innen for samme tidsrom kl 7-8. vet ikke hvor mye det vil påvirke tempen. Men, jeg tror eggløsning bli på onsdag i stede. Tempen gikk ned og etter hva jeg skjønner så skal den det før eggløsning, testen kan øke utover dagen, blir Spennede å se :happy:

Vedlegg

• IMG_4605.jpeg
    IMG_4605.jpeg
    282,9 KB · Visninger: 15
  • IMG_4602.jpeg
    IMG_4602.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 15
Kjeder meg ihjæl i denne fasen. Det skjer ikke no særlig mye hos meg som dere ser :coffee Har tidligere hatt EL mellom CD19 og CD24

IMG_3037.jpeg

Ser ut som det har begynt å øke litt nå, så veldig spent på om den blir positiv i dag :smiley-bounce012
Spennende! Hvordan er det med aksjeleggingen?

Her ble det KUN aksjer CD12 med EL CD14/15 denne syklusen :shifty: fordi det kom så overraskende på og akkurat når han var på telttur.. Fikk MASSE luftsmerter i magen i går som jeg fikk sist etter EL, chatgpt sier det er mest sannsynlig pga økende progesteron etter en EL - altså kan det passe inn i hele bildet :bookworm:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp