God påske!God påske til alle dere flotte damer her inne![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God påske!God påske til alle dere flotte damer her inne![]()

Kuttet det helt ut i Januar, Februar og Mars. Er bare så utrolig trøtt så det er derfor jeg vil ha. Men, lagde meg en flaske vann.. Ikke at det hjelperSer den! Jeg tror ikke du ødelegger det med å drikke kaffe, men klarer du å drikke noe annet i stedet eller flytte fokus? Skjønner at du har lyst på kaffe, er kanskje ikke noe særlig annet som frister da![]()

Ja, vet.. men, siden det er så vanskelig å bli gravid(tydeligvis) så bare tenker jeg det er best å droppe det fullstendig. Er egentlig en skikkelig koffein dronningDe norske retningslinjene sier jo at en til to kopper kaffe eller tilsvarende koffein-innhold i annen drikke pr dag er ok - tror ikke du ødelegger noe med 1 kopp! Kos deg med kaffe innenfor anbefalingene sier nå jeg!![]()

Forstår at du føler det er best hvis det bare skaper bekymring..Ja, vet.. men, siden det er så vanskelig å bli gravid(tydeligvis) så bare tenker jeg det er best å droppe det fullstendig. Er egentlig en skikkelig koffein dronning![]()

Jeg har vært koffeinfri de siste månedene, men den siste måneden så har jeg vært kaffekjerring igjen… la meg på kvelden i går og tenkte «åh gleder meg allerede til kaffe i morgen tidlig»Kuttet det helt ut i Januar, Februar og Mars. Er bare så utrolig trøtt så det er derfor jeg vil ha. Men, lagde meg en flaske vann.. Ikke at det hjelper![]()

God PåskeGod påske til alle dere flotte damer her inne![]()

Nå døde jeg litt… Er sånn selvJeg har vært koffeinfri de siste månedene, men den siste måneden så har jeg vært kaffekjerring igjen… la meg på kvelden i går og tenkte «åh gleder meg allerede til kaffe i morgen tidlig»![]()

Ja, blir bare sånn hva, hvis og ChatGPTForstår at du føler det er best hvis det bare skaper bekymring..![]()
Er jo tullete.. Mormor drakk kanner med kaffe og fikk 6 barnHaha ja, noen ganger så tror jeg nesten seks kanner kaffe om dagen hadde vært bedre enn alt tankekjøret om hva hvis osvJa, blir bare sånn hva, hvis og ChatGPTEr jo tullete.. Mormor drakk kanner med kaffe og fikk 6 barn
(Den gjelder meg selv også altså!)Jeg liker det! Nå må du nyte med god samvittighet da!!!svake menneske![]()
Lagde 2 kopper som skal nytes, siden det står 1-2 kopper så skal jeg ikke overtenke de toJeg liker det! Nå må du nyte med god samvittighet da!!!

SkålSkål!![]()

Etter 5 spontanaborter på ett år så er naturligvis håpet litt svekka (men ikke helt ute), så tenker ikke på det enda..Er det bare jeg som sitter og sjekker om de har åpnet 2026 termin forumet
Håper vi er flere som går inn i Januar sammen..

Hahaha jeg sjekker også! Ønsker så hardt at vi er mange som kickstarter det nye året sammenEr det bare jeg som sitter og sjekker om de har åpnet 2026 termin forumet

Nei, så vondtEtter 5 spontanaborter på ett år så er naturligvis håpet litt svekka (men ikke helt ute), så tenker ikke på det enda..![]()
Skjønner deg godt. Man mister my håp da. Vet du hvorfor det har skjedd?Jaaaa! Manifesterer som bare detHahaha jeg sjekker også! Ønsker så hardt at vi er mange som kickstarter det nye året sammen![]()

Sjekker ogsåEr det bare jeg som sitter og sjekker om de har åpnet 2026 termin forumet

Gleder meg til det åpner.. Og håper vi bare kan hoppe innSjekker også![]()