❤️ IKM uke 17 ❤️

Nå klikka ff helt her :laughing001 dette kan jo ikke stemme i det hele tatt. Noen som vet om det går an å endre det?
Mest sannsynlig var el rundt den 11.4. IKM neste helg. Så er vel dpo ca 7-8-9.
IMG_2481.jpeg
 
Skal teste i noen dager til, men jeg frykter kjemisk graviditet. Litt suspekt på utviklingen 10-12 dpo.

testprogresjon.jpg
 
Jeg har hatt flere kjemiske, men disse ser mye bedre ut enn mine tester ved kjemisk. :Heartred
Den ser helt innafor og fin ut❤️
Syns også streken er tydeligere :D
Stigningen her er jo helt innafor :Heartred
Takk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.
Synes 12 dpo så greit ut i forhold til første for noen timer siden. Skal faktisk gjøre det så enkelt som å ikke teste i morgen, men heller på mandag og annen hver dag etter det :shy: :Heartred
Frykten for å miste igjen satt dypere enn det jeg trodde.

testprogresjon.jpg
 
Last edited:
Takk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.
Synes 12 dpo så greit ut i forhold til første for noen timer siden. Skal faktisk gjøre det så enkelt som å ikke teste i morgen, men heller på mandag og annen hver dag etter det :shy: :Heartred
Frykten for å miste igjen satt dypere enn det jeg trodde.

Vis vedlegget 433053
Det er en reell frykt. Helt grusomt å føle på glede av positiv test samtidig som redsel for at spiren ikke sitter :sad015 vi heier på deg og spiren:D:Heartred
 
Takk <3 tok en test til to timer senere og ble beroliget. Også godt å høre at det ser bra ut. Burde egentlig ta test annen hver dag for å se dobling, og helt meningsløst å ta hver dag da det kan føre til mer stress.
Synes 12 dpo så greit ut i forhold til første for noen timer siden. Skal faktisk gjøre det så enkelt som å ikke teste i morgen, men heller på mandag og annen hver dag etter det :shy: :Heartred
Frykten for å miste igjen satt dypere enn det jeg trodde.

Vis vedlegget 433053
Synes det ligner på min utvikling. Jeg er også 13 dpo i dag tror jeg (nederste er fra i dag). Og synes også din dpo 12 er mye sterkere enn 10 og 11!
 

Vedlegg

  • 20240420_091256.jpg
    20240420_091256.jpg
    1 MB · Visninger: 62
Tok en ny test nå, ingenting! Ble litt desp så måtte Leite opp appen jeg bruke under siste svabgerskap, sammen med dagboknotater fra den gang da :laughing001 da fikk jeg faktisk ikke positiv test før rundt 13 DPO! Testen var da negativ i de to dagene før, før den plutselig var veldig tydelig positiv. Så prøver å ikke miste håpet:smiley-angelic002
IMG_2483.jpeg
 
Tok en ny test nå, ingenting! Ble litt desp så måtte Leite opp appen jeg bruke under siste svabgerskap, sammen med dagboknotater fra den gang da :laughing001 da fikk jeg faktisk ikke positiv test før rundt 13 DPO! Testen var da negativ i de to dagene før, før den plutselig var veldig tydelig positiv. Så prøver å ikke miste håpet:smiley-angelic002
Vis vedlegget 433062
Fortsatt masse håp med 1 uke igjen til IKM :D :hello2
Er jo en grunn til at fleste tester anbefaler å vente til dagen etter TR skulle komt vil jeg tro.
 
Back
Topp