❤️ IKM uke 17 ❤️

Dagens test, blenda. Er jo forventet når jeg bare er 7 eller 8 dpo, men man klarer jo ikke å la vær når man først har starta testinga :playful:
Testa egentlig i dag på grunn av all stikking og murring, og følelsen av å være våt i trusa hele tida. Den siste der kjenner jeg godt igjen fra sist graviditet :happy:
Men så morro at det er en del streker her inne allerede :Heartred
Der er jo et godt tegn. Det murret moe fælt hos meg som startet et par dager før positiv test :Heartred håper inderlig at du ser en strek til snart.

Jeg holder på å bli gal, tror jeg er offer for veldig mange skyggestreker hver dag… 10dpo

Vedlegg

• IMG_8686.jpeg
    IMG_8686.jpeg
    261,7 KB · Visninger: 65
  • IMG_8683.jpeg
    IMG_8683.jpeg
    212 KB · Visninger: 68
  • IMG_8689.jpeg
    IMG_8689.jpeg
    370,1 KB · Visninger: 65
19.04 hadde jeg ekstremt mye utflod, lyserosa og lysebrunt, funderer på om det kan være festeblødning..
Veldig mulig. Det hadde jeg for 2-3 dager siden. Tror det tar ca 2 dager fra implantasjon før noe kan vises på sensitiv test (lest det en plass) og det er også tidlig. Så ikke gi opp håpet. Mange får ikke positiv test før etter IKM f.eks. :D

Veldig mulig. Det hadde jeg for 2-3 dager siden. Tror det tar ca 2 dager fra implantasjon før noe kan vises på sensitiv test (lest det en plass) og det er også tidlig. Så ikke gi opp håpet. Mange får ikke positiv test før etter IKM f.eks. :D
Ja, lest samme selv. Tok en makesure og en babyplan (ikke tidlig tester) og begge var like blenda, tror jeg. En cb ultratidlig digital var også negativ.. den er veldig sensitiv :/

Back
Topp