❤️ IKM uke 17 ❤️

Dagens test og temp. Ingenting som ser lovende ut, dessverre :depressed: Se bort i fra det røde krysset på grafen, det er feil.
IMG_2493.jpeg
IMG_2492.jpeg
 
Huff:( men med fare for å gjenta meg selv...det er fortsatt håp
:Heartred
Ja, det er jo det :smiley-angelic002 Bare så kjedelig å vente så lenge når aaaandre får strek 7-8 DPO:laughing001 men sist fikk jeg jo ikke strek før 2-3 dager før IKM, så kroppen min er kanskje bare sein.
Er bare så rart, alle de symptomene jeg kjenner på, om det bare skulle vært innbilning:laughing001 da vil jeg nok føle meg litt smågal:laughing001
 
IKM i morgen og fortsatt blenda tester, så tenker nok det ikke gikk denne gangen heller. Men håpet er det alltid fram til tr kommer :)
 

Vedlegg

  • IMG_0788.jpeg
    IMG_0788.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 26
God morgen, 8 eller 9 dpo og blenda test i dag.
 

Vedlegg

  • IMG_7356.jpeg
    IMG_7356.jpeg
    206,3 KB · Visninger: 22
  • IMG_7357.jpeg
    IMG_7357.jpeg
    232,8 KB · Visninger: 22
Kjedelig å våkne med blenda tester, kjenner igjen følelsen mtp tidligere og fram til positiv test. Fortsatt tidlig, og manifesterer at det dukker opp streker på testene de nærmeste dagene. :Heartred
 
Last edited:
Til alle sammen :)
Bare gi meg et lite pip om dere vil settes på 'gravid' eller under 'TR'. Jeg kan ikke garantere at jeg klarer å få med meg alt selv her inne om dagen. Hadde 2åringen hjemme fra barnehagen pga sykdom (influensa/corona/forkjølelse, who knows?) laughing6i flere dager før helgen, og jeg har selvsagt blitt smittet selv :smiley-ashamed004 Så er litt redusert om dagen, tror jeg har fått halsbetennelse også, som gjør skikkelig vondt.

Er 8 dpo i dag og røk på et par tester, en tidlig og en vanlig. Selvfølgelig blenda, som forventet :D
 
Back
Topp