Dagens test og temp. Ingenting som ser lovende ut, dessverre Se bort i fra det røde krysset på grafen, det er feil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff men med fare for å gjenta meg selv...det er fortsatt håpDagens test og temp. Ingenting som ser lovende ut, dessverre Se bort i fra det røde krysset på grafen, det er feil. Vis vedlegget 433199Vis vedlegget 433200
Ja, det er jo det Bare så kjedelig å vente så lenge når aaaandre får strek 7-8 DPO men sist fikk jeg jo ikke strek før 2-3 dager før IKM, så kroppen min er kanskje bare sein.Huff men med fare for å gjenta meg selv...det er fortsatt håp
Gratulerer, veldig fin økning!IKM dag!
14 dpo vs 12 dpo - håper det er en helt innafor økning. Tror det ser sånn ut.
Holdte nesten pusten når jeg skulle snu testen og se. Gleder meg å komme over kjemiske grensen.
Vis vedlegget 433209Vis vedlegget 433210
har ikke drevet med temping, men synes det ser ut at det er høyt? som er ganske bra mtp få positiv etterhvert?Dagens test og temp. Ingenting som ser lovende ut, dessverre Se bort i fra det røde krysset på grafen, det er feil. Vis vedlegget 433199Vis vedlegget 433200
Så fin og tydelig strek på dpo14IKM dag!
Holdte nesten pusten når jeg skulle snu testen og se. Gleder meg å komme over kjemiske grensen.
Tuusen takk! Tiden her er litt nervepirrende gitt erfaring, men så langt har jeg truaGratulerer, veldig fin økning!
Sjå der! her jobbes det ser jegDPO10 og DPO11. Føler streken fortsetter å bli sterkere
Vis vedlegget 433198
Så flott Når er kjemiskgrensen?IKM dag!
Håper du har rett ikke drevet med temping før nå, men har fått med meg at det ikke er så bra om tempen går nedover mot IKMhar ikke drevet med temping, men synes det ser ut at det er høyt? som er ganske bra mtp få positiv etterhvert?
Før 5+0, altså en uke etter IKM. En av de mest vanlige SA'ene og derfor er det litt skummelt, og etter 5+0 går sjansen for å miste betraktelig ned i forhold til kjemisk.Så flott Når er kjemiskgrensen?
Man må ha is i magen og sjå an søstra mi fikk ikke positiv før 15 dpo, og da veeeeldig veeldig svak strek/antydning og har 2 åring idag.Håper du har rett ikke drevet med temping før nå, men har fått med meg at det ikke er så bra om tempen går nedover mot IKM