❤️ IKM uke 17 ❤️

Ja, lest samme selv. Tok en makesure og en babyplan (ikke tidlig tester) og begge var like blenda, tror jeg. En cb ultratidlig digital var også negativ.. den er veldig sensitiv :/
Mye kan skje frem til IKM :D
De fleste jeg kjenner fikk først en svak strek rundt DPO 12-15. Prøver bare å si ikke mist håpet frem til eventuell TR. Gjerne ikke så lett når mange legger ut bilde med positiv test allerede, men jeg har troa. Og om ikke denne syklusen så kommer flere :Heartred

Mye kan skje frem til IKM :D
De fleste jeg kjenner fikk først en svak strek rundt DPO 12-15. Prøver bare å si ikke mist håpet frem til eventuell TR. Gjerne ikke så lett når mange legger ut bilde med positiv test allerede, men jeg har troa. Og om ikke denne syklusen så kommer flere :Heartred
Tusen takk <3 ja kjenner motivasjonen forsvinner sakte men sikkert, men må bare prøve å holde fast i at det fremdeles er ytterst tidlig og lite sansynlig for tidlig test..

Tusen takk <3 ja kjenner motivasjonen forsvinner sakte men sikkert, men må bare prøve å holde fast i at det fremdeles er ytterst tidlig og lite sansynlig for tidlig test..
mista motivasjonen helt selv, jeg prøvde å bare tenke minst mulig på det og tenke at om mens kom kom den, det hjalp veldig! Men det er hardt, man vil jo heller ta sorgene på forskudd enn å få alle håp knust :( :Heartbigred

Ble inspirert av noen her som hadde fått positivt på en 25-test, og ikke på en 10-test. Sååå måtte jo prøve. Den blei blenda, dessverre :laughing001
Det var siste 25-testen min, har vel kanskje 3 igjen med 10, og en CB ultra tidlig
IMG_2491.jpeg
:pompus:

De to siste kveldene har jeg frøset noe voldsomt. 22 grader i stua og jeg sitter med to gensere og varmepledd på full guffe. Jeg er ikke syk, så man får håpe på at det kan være et tidlig graviditetstegn :happy:

Lykke, men også livredd etter MA i januar- en stemme som sier att det går samme vei denne gangen og..
Hadde MA i januar også, og relaterer det med frykten at det går en viss vei. Men man må være realistisk og forholde seg til statistikken. Det sies at statistikken er veldig på vår side at det skal gå bra enn motsatt. :Heartred

Hadde MA i januar også, og relaterer det med frykten at det går en viss vei. Men man må være realistisk og forholde seg til statistikken. Det sies at statistikken er veldig på vår side at det skal gå bra enn motsatt. :Heartred
Ja jeg håper virkelig- for både meg og deg :Heartred

På cb ultra tidlig sin test står det at man kan teste fra -6 dager før IKM. Jeg har IKM søndag 28.4. Ville dere tolket det som at jeg kan ta den fra i morgen, mandag? Ville dere ha gjort det eller spart den?
Har bare fått blenda tester hittil.

På cb ultra tidlig sin test står det at man kan teste fra -6 dager før IKM. Jeg har IKM søndag 28.4. Ville dere tolket det som at jeg kan ta den fra i morgen, mandag? Ville dere ha gjort det eller spart den?
Har bare fått blenda tester hittil.
ville ventet med å ta inntil kanskje man ser noe antydning på strimmeltest tidligst? at det kan hende at det er noe hcg, men er lavt nok til å tyde med sikkerhet på strimmel helt ennå.

ja kanskje lurt å vente litt :pompus: kjedelig å «brenne» en cb uten at det kanskje, muligens er noe :happy:
Om jeg er flink, har jeg tidlig-strimler til mandag, tirsdag og onsdag - spørs bare om jeg klarer meg med en test per dag :laughing001 hvem er det jeg prøver å lure!?:laughing001

ja kanskje lurt å vente litt :pompus: kjedelig å «brenne» en cb uten at det kanskje, muligens er noe :happy:
Om jeg er flink, har jeg tidlig-strimler til mandag, tirsdag og onsdag - spørs bare om jeg klarer meg med en test per dag :laughing001 hvem er det jeg prøver å lure!?:laughing001
1 test om dagen, da føler jeg man har stål kontroll! Her går det gjerne 2-3-4 tester om dagen for tiden, foreløpig er alle blenda hahah!

Back
Topp