❤️ IKM uke 17 ❤️

Ff sier 7 dager til tr skal komme, flo sier 5 dager og premom sier 10 :laughing005 men følelsen min, etter dagens cb tidligtest sier at tr nok kommer:gen045 legger ved chart fra ff; dagens temp må tas med en klype salt, da jeg har vært på nattevakt natt til i dag, og sov heller lite/dårlig før tempen ble tatt:confused005
IMG_4194.jpeg
 
Synes det ligner på min utvikling. Jeg er også 13 dpo i dag tror jeg (nederste er fra i dag). Og synes også din dpo 12 er mye sterkere enn 10 og 11!
Fin stigning på dine! Du har rett. Takk for referansen, det gjorde meg mye mer rolig. :Heartred Så også at 12 dpo stigningen var fin mtp man skal egentlig sammenligne annen hver dag.
 
I dag har det vært mer stikking, litt til og fra. I tillegg (beklager tmi) har det vært endel hvit, lotionaktig utflod. Man blir jo usikker, men jeg føler ikke jeg pleier å ha det nå. Ei uke til IKM enda.
Klør i fingrene etter å teste mer, men det er jo ikke vits så tidlig :shifty:
 
I dag har det vært mer stikking, litt til og fra. I tillegg (beklager tmi) har det vært endel hvit, lotionaktig utflod. Man blir jo usikker, men jeg føler ikke jeg pleier å ha det nå. Ei uke til IKM enda.
Klør i fingrene etter å teste mer, men det er jo ikke vits så tidlig :shifty:
godt tegn når det er stikking/murring(?) rundt en uke før IKM :D kan være noe som fester seg:Heartred
 
Dagens test, blenda. Er jo forventet når jeg bare er 7 eller 8 dpo, men man klarer jo ikke å la vær når man først har starta testinga :playful:
Testa egentlig i dag på grunn av all stikking og murring, og følelsen av å være våt i trusa hele tida. Den siste der kjenner jeg godt igjen fra sist graviditet :happy:
Men så morro at det er en del streker her inne allerede :Heartred
 

Vedlegg

  • IMG_7348.jpeg
    IMG_7348.jpeg
    231,3 KB · Visninger: 21
  • IMG_7349.jpeg
    IMG_7349.jpeg
    384,7 KB · Visninger: 21
Back
Topp