❤️ IKM uke 17 ❤️

Vis vedlegget 432985
Nå nærmer det seg (er lørdag her nå)
Har 4 tester liggende og frister veeeeldig å prøve når jeg står opp igjen...
Asj nei skal klare å vente til søndag :dead:
Hører mange historier om de som får svak strek på dpo 8-9 som gjør at jeg vurderer.. men da er man jo avhengig at implantasjon skjedde rundt dpo6 som er veldig tidlig når man ser på gjennomsnittet.
Herregud klarer ikke å tenke på noe annet for tiden.. haha
Jeg stemmer for at du tar en :hilarious: ❤️ Men du er flink om du klarer å vente!

Røk på en til i dag, nå måååå jeg prøve å hold meg noen dager :smiley-ashamed004 synes å skimte en svak strek, men jeg tror jeg har veldig streksyn etter alle disse testene:angelic:

Vedlegg

• IMG_0777.png
    IMG_0777.png
    2,4 MB · Visninger: 62
  • IMG_0775.jpeg
    IMG_0775.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 61
Av erfaring så tror jeg nesten alle Babyplan sine har skyggestreker, har nesten ikke hatt en eneste en uten enda…
Vært en skuffelse mange ganger til meg

Av erfaring så tror jeg nesten alle Babyplan sine har skyggestreker, har nesten ikke hatt en eneste en uten enda…
Vært en skuffelse mange ganger til meg
Helt enig.. Føler jeg ser skygger på absolutt alle BP testene jeg noensinne har tatt :( Er det makesure som er best eller?

Blir snart gal av dette streksynet mitt snart :gen045 ser noe her også, selv om jeg regner med ingen av dere andre ser det jeg ser:banghead:
IMG_4188.jpeg
IMG_4189.jpeg

God morgen fra Seoul
Jeg klarte ikke å dy meg og en test røk. Hadde en del mensmurringer i natt som holdt meg våken som motiverte til testen.
DPO9
1000008920.jpg

Er det bare meg eller ser dere en svak strek???? Bilde tatt etter 4 minutter. Tester igjen i morgen. :nailbiting:

God morgen, da var man påan igjen med test når man egentlig skulle vente :bag: Blenda, som forventet

Vedlegg

• IMG_7333.jpeg
    IMG_7333.jpeg
    291,6 KB · Visninger: 38
  • IMG_7334.jpeg
    IMG_7334.jpeg
    257,8 KB · Visninger: 39
Dagens :Heartred føler jeg ser noe på makesure sin, har ikke hatt skyggestrek på de før:nailbiting:
9dpo

Vedlegg

• IMG_8674.jpeg
    IMG_8674.jpeg
    267,9 KB · Visninger: 65
  • IMG_8670.jpeg
    IMG_8670.jpeg
    762,5 KB · Visninger: 66
  • IMG_8667.jpeg
    IMG_8667.jpeg
    298,6 KB · Visninger: 69
Back