❤️ IKM uke 17 ❤️

Har egentlig gitt opp, men er flere som har sagt til meg at de skimter noe så jeg la alle testene ut på denne appen og sammenlignet :bag: Ser dere svaaak strek på de tre nederste eller er det bare jeg som tror jeg ser noe? Eller er det strek på alle sammen? :laughing001 Bare vær ærlig, vil ikke bli skuffa noe mer nå :dead:

Vedlegg

• IMG_6127.jpeg
    IMG_6127.jpeg
    283,8 KB · Visninger: 101
Har egentlig gitt opp, men er flere som har sagt til meg at de skimter noe så jeg la alle testene ut på denne appen og sammenlignet :bag: Ser dere svaaak strek på de tre nederste eller er det bare jeg som tror jeg ser noe? Eller er det strek på alle sammen? :laughing001 Bare vær ærlig, vil ikke bli skuffa noe mer nå :dead:
Vil se jeg ser nooe, ja:)

Synes jeg ser noe på den nederste!

Tok disse nå men de ser også blenda ut…? Tenkte kanskje å kjøpe tidlig test, noen som har noen anbefalinger? Må kjøpe på butikk isåfall, helst matbutikk eller apotek :)

Vedlegg

• IMG_6149.jpeg
    IMG_6149.jpeg
    107,2 KB · Visninger: 78
  • IMG_6147.jpeg
    IMG_6147.jpeg
    115,9 KB · Visninger: 81
Tok disse nå men de ser også blenda ut…? Tenkte kanskje å kjøpe tidlig test, noen som har noen anbefalinger? Må kjøpe på butikk isåfall, helst matbutikk eller apotek :)
Føler kanskje jeg ser noe på det første bildet, men kan jo bare være streksyn altså. Håper det er noe på ekte vi ser :happy:
Både tidlig og vanlig har jeg hatt god erfaring med make sure, kjøpt på Meny.

Føler kanskje jeg ser noe på det første bildet, men kan jo bare være streksyn altså. Håper det er noe på ekte vi ser :happy:
Både tidlig og vanlig har jeg hatt god erfaring med make sure, kjøpt på Meny.
Håper det! Har de makesure tidlig på meny?❤️ Får bare opp disse når jeg søker, men de har kanskje flere enn disse og da, bare de ikke viser på nett? :hilarious:

Vedlegg

• IMG_6183.png
    IMG_6183.png
    604,2 KB · Visninger: 33
Håper det! Har de makesure tidlig på meny?❤️ Får bare opp disse når jeg søker, men de har kanskje flere enn disse og da, bare de ikke viser på nett? :hilarious:
Husker jeg kjøpte tidlig for noen år siden, men når jeg tenker meg om, så har jeg vel bare sett den gule pakken på meny de siste årene. Av erfaring føler jeg det er lite forskjell på tidlig og vanlig da. Det har slått ut ca likt på meg, så jeg gikk over til å bare kjøpe vanlige :)

Kjøpte SELVFØLGELIG feil :laughing001 Skulle ha tidlig test, kjøpte hurtig deteksjon :( Skimter noe men BP er helt blenda så er vel bare skygge, tror jeg bare skal gi meg nå altså haha

Vedlegg

• IMG_6219.jpeg
    IMG_6219.jpeg
    94,8 KB · Visninger: 84
  • IMG_6193.jpeg
    IMG_6193.jpeg
    175,3 KB · Visninger: 84
  • IMG_6194.jpeg
    IMG_6194.jpeg
    187,7 KB · Visninger: 80
Kjøpte SELVFØLGELIG feil :laughing001 Skulle ha tidlig test, kjøpte hurtig deteksjon :( Skimter noe men BP er helt blenda så er vel bare skygge, tror jeg bare skal gi meg nå altså haha
Ser noe på bp’n også.. ligner mine fra igår :bag:

Vedlegg

• IMG_4177.jpeg
    IMG_4177.jpeg
    658,2 KB · Visninger: 64
  • IMG_4176.jpeg
    IMG_4176.jpeg
    667,3 KB · Visninger: 66
:(:( så leit..
Kanskje vente til etter IKM har passert før ny test om ikke TR starter? Jeg holder hvertfall på troa for deg frem til da:Heartred

1000008914.jpg

Nå nærmer det seg (er lørdag her nå)
Har 4 tester liggende og frister veeeeldig å prøve når jeg står opp igjen...
Asj nei skal klare å vente til søndag :dead:
Hører mange historier om de som får svak strek på dpo 8-9 som gjør at jeg vurderer.. men da er man jo avhengig at implantasjon skjedde rundt dpo6 som er veldig tidlig når man ser på gjennomsnittet.
Herregud klarer ikke å tenke på noe annet for tiden.. haha

Back
Topp