❤️ IKM uke 17 ❤️

Kjenner meg igjen! Har vært veldig uggen i magen den siste tiden :laughing002 Forrige graviditet var jeg dårlig i magen i mange måneder…. Men med blanke tester, så tenker jeg foreløpig at det bare er innbilning :depressed:
Huff. Jeg er dpo8 og tørr ikke teste meg enda :nailbiting: hadde typen bodd i nærheten hadde jeg ikke stresset så mye fordi da kunne vi prøvd igjen neste syklus. Hjelper ikke at gyno har gitt beskjed om lavere enn normal eggreserve (blir 33år i november) og at jeg burde ikke vente for lenge :dead:

Blenda tester her idag, fortsatt tidlig men jeg klarer ikke la vær :hungover:

Utfloden idag er også smålig rosa, kan det være festeblødning tro? Måtte tilogmed ta bilde bare for å bevise meg selv at jeg ikke er gal haha

Vedlegg

• IMG_2387.jpeg
    IMG_2387.jpeg
    651,3 KB · Visninger: 65
Last edited:
Blenda tester her idag, fortsatt tidlig men jeg klarer ikke la vær :hungover:

Utfloden idag er også smålig rosa, kan det være festeblødning tro? Måtte tilogmed ta bilde bare for å bevise meg selv at jeg ikke er gal haha
Mulig det er festeblødning ja. Leste det kan skje fom dpo6 :)
Selv kjente jeg bare murringer i livmoren og korsryggen dpo7.

Mulig det er festeblødning ja. Leste det kan skje fom dpo6 :)
Selv kjente jeg bare murringer i livmoren og korsryggen dpo7.
Kjenner ingenting utenom at jeg er litt trøttere enn normalt, kanskje været, litt overskyet idag. Mengden utflod er mye mer enn hva jeg er vant til så noe foregår iallfall, pleier ikke ha det sånn mellom el og mensen, hmm

Kan bare fjerne meg fra listen, helt blenda 10 DPO, en del mensensmerter og temp på vei ned… Kjenner det er ekstra trist da jeg har så lange sykluser hvor eggløsning ligger på rundt CD26… Får smøre meg med tålmodighet og vente på eggløsning igjen❤️ Masse lykke til dere andre!!❤️
Det er strek :shy:

Tror jeg begynner innbille meg ting. Er småkvalm etter måltid og sitter nå på subway (tog) med masse mennesker og føler meg uvel. Ikke sånn voldsomt men uggen følelse. Andre som har det slik?
Hvor mange dpo?? Jeg begynte sånn 8 dpo, er kvalm enda, men ingen mensen enda, veldig rart’

Jenter, jeg syns dette er veldig rart… vært kvalmen i 3 dager nå, negative tester 10 dpo, hadde litt mensensmerter i 4 timer, nå har det gitt seg helt. Alltid når jeg får mensen har jeg egentlig ganske vondt og mensen kommer egwntlig på likt med smertene, men ingen blod enda:scratch Leste også at et fall i tempen kan bety implantasjon, men føler det er litt sent med implantasjon 10 dpo, da får jeg jo ikk positiv test før ca. 12 dpo, og det er jo veldig sent??

Hvor mange dpo?? Jeg begynte sånn 8 dpo, er kvalm enda, men ingen mensen enda, veldig rart’
Jeg er 8dpo i dag. Kvalmen ga seg men ble erstattet med lett hodepine og liten murring på gang. Veldig mulig jeg innbiller meg alt men noe føles annerledes ut. Har aldri opplevd pms plager i lutealfase og opplever vanligvis bare litt mindre energi i denne fasen. Har bestemt meg å ta første test søndags morgen så får se :nailbiting:

Jenter, jeg syns dette er veldig rart… vært kvalmen i 3 dager nå, negative tester 10 dpo, hadde litt mensensmerter i 4 timer, nå har det gitt seg helt. Alltid når jeg får mensen har jeg egentlig ganske vondt og mensen kommer egwntlig på likt med smertene, men ingen blod enda:scratch Leste også at et fall i tempen kan bety implantasjon, men føler det er litt sent med implantasjon 10 dpo, da får jeg jo ikk positiv test før ca. 12 dpo, og det er jo veldig sent??
Kroppen vår er rar. Der kan bety så mye men har lest at implantasjon kan skje sent også. Og mange merker ikke noe til implantasjonen. Jeg hadde fortsatt å testet meg frem til en eventuell TR kommer :) krysser fingrene for deg:Heartred

Syns du? Vet ikke hva jeg skal tro jeg :hilarious: :gen045
Jo det ser veldig lovende ut, tempen sank 5 dpo, det kan være implantasjonsdip, og tempen din stiger nå! Trenger ikke bety noe at du fikk et lite fall i temp i dag, er mye som kan påvirke tempen❤️

Jo det ser veldig lovende ut, tempen sank 5 dpo, det kan være implantasjonsdip, og tempen din stiger nå! Trenger ikke bety noe at du fikk et lite fall i temp i dag, er mye som kan påvirke tempen❤️
Kan være, men testene er vel heller blanke om det skulle vært da :rolleyes: har dog tatt mest på 25:gen045 får vel bare vente å seee:laughing005

Back
Topp