❤️ IKM uke 17 ❤️

Det er nok kanskje litt for tidlig for noe utslag på test hvis du har IKM rundt 28.04. Forståelig at du føler deg skuffet, men det er da håp helt frem til et tantebesøk :D krysser fingrene for deg:love017
Takk for det :D ja, det er sant :smiley-angelic002 sitter her med testen i handa og lyser på den med lommelykt, samboer ler av meg :laughing001 har allerede fått streksyn o_O er vel ikke alene om det …?!:laughing001
Prøver på nytt i mårra :Heartbigred

Dagens to tester 9 DPO. Jeg ser hvertfall ingenting her :dead: den ene testen ser nesten it til å være defekt? Kom en rar strek der:laughing001

Vedlegg

• IMG_0760.jpeg
    IMG_0760.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 67
  • IMG_0753.jpeg
    IMG_0753.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 67
Dagens to tester 9 DPO. Jeg ser hvertfall ingenting her :dead: den ene testen ser nesten it til å være defekt? Kom en rar strek der:laughing001
Ser dessverre ingenting :( Jeg er også 9 dpo, håper vi får positiv i morgen 10 dpo!❤️

Det er offisielt fredag på denne siden av kloden og dpo8 for meg. Har gjemt vekk testene men det klør i fingrene :rolleyes: vurderer å ta første test dpo 10.

Det hjelper å gå gjennom denne prosessen med andre i samme situasjon..så takk for dette forumet og alle dere :love017 bytter mellom håp til å føle at jeg ikke er gravid.. hadde litt symptomer de siste to dagene, men lite nå.

Det er offisielt fredag på denne siden av kloden og dpo8 for meg. Har gjemt vekk testene men det klør i fingrene :rolleyes: vurderer å ta første test dpo 10.

Det hjelper å gå gjennom denne prosessen med andre i samme situasjon..så takk for dette forumet og alle dere :love017 bytter mellom håp til å føle at jeg ikke er gravid.. hadde litt symptomer de siste to dagene, men lite nå.
Helt enig, synes det er veldig koselig og godt å snakke med andre som er i samme situasjon! Få litt hjelp, hjelpe andre og heie på hverandre, alle er så hyggelige også❤️

Enig :Heartbigred

Tror ikke man føler seg gravid før litt senere inn i graviditeten. Det er litt forskjellig, men mange har null symptomer i starten til tross positiv test.
Støtter at du utsetter testingen til 10 dpo enn nå, det er veldig få som får tydelig positiv 8-9 dpo :playful:
Enig ang forum, digger babyverden - gjør så godt å snakke med folk i samme prosess eller erfaringer! :love017

I ettermiddag har jeg kjent på litt stikking både her og der nederst i magen. Spent på om det er fordi noe skjer, eller om det bare er sånn denne måneden . Husker liksom ikke om jeg pleier å ha det sånn ellers :wacky: Er bare 5 dpo i dag

I ettermiddag har jeg kjent på litt stikking både her og der nederst i magen. Spent på om det er fordi noe skjer, eller om det bare er sånn denne måneden . Husker liksom ikke om jeg pleier å ha det sånn ellers :wacky: Er bare 5 dpo i dag
Så spennende! Kan jo hende det er noe som fester seg :D

Back
Topp