❤️ IKM uke 17 ❤️

Takk i lige måde! Spennende og skremmende på en gang! Du var 10 dpo? Skrev noe om å ta digital test? Vet du om når det er det lurt å ta det og om man finner man ut noe mer?
Jeg tok 8 dpo sist gang når man bare så vidt skimtet og det slo ut gravid! Tenker å ta digital i morgen og antar det slår ut dersom det utvikler seg som det skal. Tror det vil slå ut for deg og. Tar digital 11 dpo
 
Man blir litt gal av denne testinga og ventetiden… :nailbiting: Sitter å ser på testen for å se om det egt er strek der eller om det er streksynet:laughing001
 
Slenger meg med her da jeg slutta på minipillen i mars for å gønne på med siste bebis i gjengen! Har ikke hatt mensen på lenge å litt usikker på EL så dette blir spennende:hilarious:
Første test taes i dag:dummy:
 
Maser jeg nå.. :bag: er det noen som ser det jeg seer? Mellom 7-9 dpo en plass.. ff sier ni, flo + premom sier 7:hilarious: ikke tidligtest…:gen045 er det bare meg, skygge eller noooe?:confused005:rolleyes:
IMG_4178.jpeg
 
Nå er jeg møkkalei av å se alle de blenda testene mine, nå skal jeg ikke ta fler før i kveld :happy090
 

Vedlegg

  • IMG_6014.jpeg
    IMG_6014.jpeg
    98,5 KB · Visninger: 71
Back
Topp