Takk i lige måde! Spennende og skremmende på en gang! Du var 10 dpo? Skrev noe om å ta digital test? Vet du om når det er det lurt å ta det og om man finner man ut noe mer?Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i lige måde! Spennende og skremmende på en gang! Du var 10 dpo? Skrev noe om å ta digital test? Vet du om når det er det lurt å ta det og om man finner man ut noe mer?Gratulerer!
Taakk! Håper det Prøver å smøre meg med tålmodighet men det er vanskelig, og tankekjøret går jo likevelSkjønner deg så godt! Vi krysser fingrene, må gå din vei denne gangen
Jeg tok 8 dpo sist gang når man bare så vidt skimtet og det slo ut gravid! Tenker å ta digital i morgen og antar det slår ut dersom det utvikler seg som det skal. Tror det vil slå ut for deg og. Tar digital 11 dpoTakk i lige måde! Spennende og skremmende på en gang! Du var 10 dpo? Skrev noe om å ta digital test? Vet du om når det er det lurt å ta det og om man finner man ut noe mer?
Skjønner denTaakk! Håper det Prøver å smøre meg med tålmodighet men det er vanskelig, og tankekjøret går jo likevel
Om ca 4 dager er det vår tur til å kanskje se noe på tester dagene går så sakte..Man blir litt gal av denne testinga og ventetiden… Sitter å ser på testen for å se om det egt er strek der eller om det er streksynet
Ser dessverre ikke noe..Maser jeg nå.. er det noen som ser det jeg seer? Mellom 7-9 dpo en plass.. ff sier ni, flo + premom sier 7 ikke tidligtest… er det bare meg, skygge eller noooe?
Vis vedlegget 432844
Ser dessverre ingentingMaser jeg nå.. er det noen som ser det jeg seer? Mellom 7-9 dpo en plass.. ff sier ni, flo + premom sier 7 ikke tidligtest… er det bare meg, skygge eller noooe?
Vis vedlegget 432844
Ser dessverre ikke noe..
Da er det bare meg daSer dessverre ingenting
Synes jeg ser noe jeg…Nå er jeg møkkalei av å se alle de blenda testene mine, nå skal jeg ikke ta fler før i kveld
Jeg har ikke sjanse å se noe her i det hele tatt Om du ser noe tror jeg det er tilfeldig, fordi de andre bildene jeg tok av samme testen er helt blankeSynes jeg ser noe jeg…
Jeg skimter noe der!
Jeg ser en svak strek på bildet
Synes jeg ser noe
synes jeg ser antydning på bilde nr 2 med godt lys.Jeg har ikke sjanse å se noe her i det hele tatt Om du ser noe tror jeg det er tilfeldig, fordi de andre bildene jeg tok av samme testen er helt blanke