❤️ IKM uke 17 ❤️

Det er så stor variasjon når det fester seg og når det blir fanget opp på tester. Har lest så mye på erfaring mtp når folk først så streken, og virker som ytterst få ser en strek allerede 8-9 dpo, og de fleste 10-12 dpo og noen i andre enden først svak strek 14-15 dpo :playful: i andre forumer og reddit.
Ååhh håper det :( tar en ny i 12 tiden igjen jeg :laughing021 kommer sikkert til å ta sånn 3 til i dag:laughing001
 
Noen som har peiling på hvor de selger graviditetstester med flere i? Om jeg går tom nå så får jeg ikke tid til å bestille på nett:dead:
 
Har kjøpt tidligtest og vurderer å ta en allerede på mandag. IKM er ikke før 26.
04 men eier ikke tålmodighet :rolleyes: er for tiden på ferie i sør Korea og her hadde de ikke clear blue:sad015 har lest om mange som får svak positiv test rundt 10 dpo så verdt å prøve. Testet positivt på clear blue digital EL test 10.04 så er vel dpo7 i dag?
 
Har kjøpt tidligtest og vurderer å ta en allerede på mandag. IKM er ikke før 26.
04 men eier ikke tålmodighet :rolleyes: er for tiden på ferie i sør Korea og her hadde de ikke clear blue:sad015 har lest om mange som får svak positiv test rundt 10 dpo så verdt å prøve. Testet positivt på clear blue digital EL test 10.04 så er vel dpo7 i dag?
IKM 26 her også, jeg testet idag laughing6
 
IKM 26 her også, jeg testet idag laughing6
Antar den ikke viste noe så tidlig?

Jeg er nokså ny med å aktivt prøve så har ikke testet meg mye før (kun ved forsinket TR). Kjenner meg selv så tror jeg at dagen min hadde blitt ødelagt om den var negativ selv om jeg vet at håpet er der frem til TR. Prøver derfor å vente til neste uke for større sjans.
Er i langdistanseforhold så det er litt ekstra "press" på at det går vår vei :happy090
 
Antar den ikke viste noe så tidlig?

Jeg er nokså ny med å aktivt prøve så har ikke testet meg mye før (kun ved forsinket TR). Kjenner meg selv så tror jeg at dagen min hadde blitt ødelagt om den var negativ selv om jeg vet at håpet er der frem til TR. Prøver derfor å vente til neste uke for større sjans.
Er i langdistanseforhold så det er litt ekstra "press" på at det går vår vei :happy090
Dette var dagens test
 

Vedlegg

  • IMG_8619.jpeg
    IMG_8619.jpeg
    667,8 KB · Visninger: 73
HAHA, er nok i benektelse fordi trodde at det ikke gikk denne gang likevel. Må høre på babyverden, var flere som var sikker på det :love017
Skulle til å si om to dager, men tror det er røyskatta1995 som kan endre på ikm gruppa her?
Lyst å se at det dobler seg, og skal vente 48 timer med å teste med strimmel, i morgen ryker digital :D
Bare gi meg et pip det når du vil at jeg skal sette deg på gravid ☺️
 
Back
Topp