❤️ IKM uke 17 ❤️

Okei takk! Jeg tok nemlig en babyplan tidlig stav test idag og synes jeg kan skimte noe… Om det er skygge eller ikke vet jeg ikke. Jeg har tydeligvis ingen problemer med å bli gravid, da dette isåfall vil være min 3 graviditet i år. En MA i januar, og en spontanabort i mars Så håper virkelig det sitter nå Og ja, jeg er en skikkelig skikkelig testetøs, hvem er det som egentlig klarer å la vær?
Hahaha ja, jeg startet å teste 5 dpo jeg også :laughing021 Oi! Ja krysser fingrene for det!❤️

Hahaha ja, jeg startet å teste 5 dpo jeg også :laughing021 Oi! Ja krysser fingrene for det!❤️
Er nok ganske sikker på at det var skygge, men man får jo allikevel et stort håp!!! Bilde nr 1 er redigert for å få det mer frem

Vedlegg

• IMG_2349.png
    IMG_2349.png
    8,4 MB · Visninger: 88
  • IMG_2346.jpeg
    IMG_2346.jpeg
    965,3 KB · Visninger: 89
Er nok ganske sikker på at det var skygge, men man får jo allikevel et stort håp!!! Bilde nr 1 er redigert for å få det mer frem
Jeg ser! Men om det er babystrek kan du umulig være 5 dpo, da er du nok ikke mindre enn 7 dpo hverfall!❤️

Jeg har vært skikkelig kvalm nå i flere timero_O Er vel umulig å få symptomer så tidlig som 8 dpo?:hilarious:

Trodde jeg så noe et øyeblikk, på den siste testen.. :rolleyes: men den er nok blenda:gen045Vis vedlegget 432794
Jeg ser hva du mener, men jeg tror dessverre det bare er skygge :( Men du kan jo være alt fra 6-8 dpo da! Jeg er mest sannsynlig 8 DPO så jeg begynner å stresse litt kjenner jeg :laughing021Jeg skal ta en ny test snart, tenker den er helt blenda :happy090

Jeg ser hva du mener, men jeg tror dessverre det bare er skygge :( Men du kan jo være alt fra 6-8 dpo da! Jeg er mest sannsynlig 8 DPO så jeg begynner å stresse litt kjenner jeg :laughing021Jeg skal ta en ny test snart, tenker den er helt blenda :happy090
Synes dog der er litt merkelig da; at alle jeg tar ser ut til å gi skygge:bag: men men.. ja, alt fra 6-8 dpo:laughing005 så har tid ennå:gen045

Synes dog der er litt merkelig da; at alle jeg tar ser ut til å gi skygge:bag: men men.. ja, alt fra 6-8 dpo:laughing005 så har tid ennå:gen045
Hmm ja du sier noe der! Kanskje du er 7 dpo da, og at testene dine blir enda sterkere når du er 9 dpo, det dobler seg jo hver 48-72 timer!❤️

Noen som har erfaring med denne, Clearblue ultratidlig…? Den skal visstnok fange opp fra 10 mIU/ml. Samtidig står det at man ikke skø teste før 6 dager dør IKM:think005
Har en sånn i skapet nå, kjenner på trangen til å bruke den i morgen tidlig :happy118

Noen som har brukt den, og hvor tidlig fikk du eventuelt resultat?

IMG_2461.png

Babyfever91 (venter på godkjenning) - 32år - Barn nr. 1 - PP1 - EL 11.04 - IKM 26.04

Hatt murringer i mange timer nå. Begynner å kjenne litt ubehag i korsrygg. Vanligvis aldri plaget med pms før mens, så håper på spire på første forsøk (håp om at det er tidlige symptomer jeg kjenner). Venter spent på å teste neste uke.

Babyfever91 (venter på godkjenning) - 32år - Barn nr. 1 - PP1 - EL 11.04 - IKM 26.04

Hatt murringer i mange timer nå. Begynner å kjenne litt ubehag i korsrygg. Vanligvis aldri plaget med pms før mens, så håper på spire på første forsøk (håp om at det er tidlige symptomer jeg kjenner). Venter spent på å teste neste uke.
Kjenner på mye av det samme! Hatt mye murringer i dag, kjennes nesten som om mensen er på vei. Korsryggen er veldig vond i dag. Venter også spent på testing, kanskje mulig for positiv test til helga allerede :smiley-angelic002

Kjenner på mye av det samme! Hatt mye murringer i dag, kjennes nesten som om mensen er på vei. Korsryggen er veldig vond i dag. Venter også spent på testing, kanskje mulig for positiv test til helga allerede :smiley-angelic002
Så spennende! Jeg har sagt til meg selv at jeg skal vente til å teste meg til tirsdag (skikkelig tålmodighetsprøve) har to tidlig tester fra billigtest og en fra clear blue på vent.

Keep us updated;)

Back
Topp