❤️ IKM uke 17 ❤️

Neei.. Har ikke helt trua hvis man tenker at strekene fra 7 dpo skulle bety noe. Skal teste fram til 12 dpo. Det jeg ikke liker å teste fra tidlig av, føler at det ikke gikk hvis det er ikke strek allerede 8-9 dpo. Får smøre med tålmodighet og se an litt til!

Vis vedlegget 432758 9 dpo
Du jeg ser fortsatt strek altså :bag: Vet ikke om det er en dårlig batch med skyggestreker da, men jeg ser den!
 
Vet ikke om jeg egentlig gidder å teste mer før tr evt ikke er kommet til «rett» tid.. :laughing005 (som om jeg klarer å la vær:laughing002)
Det er sånn alle sier men ingen klarer å holde det :laughing001 Jeg har fått positive tester både 8 og 9 dpo før, så jeg klarer ikke å la være å teste mye i dag:hilarious:
 
Det er sånn alle sier men ingen klarer å holde det :laughing001 Jeg har fått positive tester både 8 og 9 dpo før, så jeg klarer ikke å la være å teste mye i dag:hilarious:
Hehe, jeg gikk tilbake til appene mine, å ser at jeg er vist ikke så langt i dpo-land som jeg trodde :gen045 ff sier 8, premom sier 6, å det samme sier flo:bag: så nå vet jeg jaggu ikke:wacky: vet jeg hadde pos el 10.04.. så da er det vel 8 da…:rolleyes:
 
Hehe, jeg gikk tilbake til appene mine, å ser at jeg er vist ikke så langt i dpo-land som jeg trodde :gen045 ff sier 8, premom sier 6, å det samme sier flo:bag: så nå vet jeg jaggu ikke:wacky: vet jeg hadde pos el 10.04.. så da er det vel 8 da…:rolleyes:
Hmm om den var positiv 10 april, så vil jeg tro at du ikke hadde eggløsning før hvertfall 11 april, kanskje 12 april også :scratch Så jeg ville trodd du er 6 dpo da, så ikke bli skuffa om testene dine er negative noen dager til!❤️ Jeg kan være 7 dpo også, så jeg prøver å ikke bli lei meg om testene er negative i morgen…❤️
 
Hmm om den var positiv 10 april, så vil jeg tro at du ikke hadde eggløsning før hvertfall 11 april, kanskje 12 april også :scratch Så jeg ville trodd du er 6 dpo da, så ikke bli skuffa om testene dine er negative noen dager til!❤️ Jeg kan være 7 dpo også, så jeg prøver å ikke bli lei meg om testene er negative i morgen…❤️
Var positiv 10, å negativ igjen dagen etter.. men, ja, nei, forventer ingen positiv test uansett :laughing005 hoppa av pilla 30.03; så om det i heletatt slapp et egg da:dance008
 
Røyk på en test:angelic: 6dpo og ikke med morgenurin. Blenda- men jeg forventet heldigvis ikke noe annet så tidlig
 

Vedlegg

  • IMG_8610.jpeg
    IMG_8610.jpeg
    944,4 KB · Visninger: 34
Hmm, det var litt vanskelig å forstå den charten synes jeg :scratch Har du tatt flere eggløsningstester?❤️
Ja jeg tok en til som også var synkende :)
Er kanskje litt lite data i del charten der, er ikke så mange dagene siden jeg lastet det ned. Men jeg er jo så spent da :smiley-angelic002
Om jeg leser det riktig og eggløsning var den 11. april, så kan jeg jo snart teste o_O men litt usikker på om dette stemmer….:laughing002
 
Ja jeg tok en til som også var synkende :)
Er kanskje litt lite data i del charten der, er ikke så mange dagene siden jeg lastet det ned. Men jeg er jo så spent da :smiley-angelic002
Om jeg leser det riktig og eggløsning var den 11. april, så kan jeg jo snart teste o_O men litt usikker på om dette stemmer….:laughing002
Jaa :bag: Jaa da er du vel rundt 6 dpo nå❤️
 
Hadde maksimal på clearblue digital eggløsningstest 10-12 april, positive strimmel tester 10 og 11 april, og lav igjen 12 april. Flo og Clue sier eggløsning var 12, men jeg vet ikke. Vi la inn bra med aksjer denne mnd, og håper virkelig det klaffer. Men er det noen som kan hjelpe meg med hvilken dag jeg er DPO?
 

Vedlegg

  • IMG_2351.png
    IMG_2351.png
    1,6 MB · Visninger: 20
Hadde maksimal på clearblue digital eggløsningstest 10-12 april, positive strimmel tester 10 og 11 april, og lav igjen 12 april. Flo og Clue sier eggløsning var 12, men jeg vet ikke. Vi la inn bra med aksjer denne mnd, og håper virkelig det klaffer. Men er det noen som kan hjelpe meg med hvilken dag jeg er DPO?
Til meg regnes eggløsningsdag, som dagen etter topp. Så i ditt tilfelle var eggløsningsdagen 12/4? Så vil si att du er 5dpo nå:angelic:
Jeg er ikke noe ekspert, går ut i fra egen erfaring:)
 
Hadde maksimal på clearblue digital eggløsningstest 10-12 april, positive strimmel tester 10 og 11 april, og lav igjen 12 april. Flo og Clue sier eggløsning var 12, men jeg vet ikke. Vi la inn bra med aksjer denne mnd, og håper virkelig det klaffer. Men er det noen som kan hjelpe meg med hvilken dag jeg er DPO?
Ville sagt 5-6 dpo, ser du har høy den 10/4 også
 
Hadde maksimal på clearblue digital eggløsningstest 10-12 april, positive strimmel tester 10 og 11 april, og lav igjen 12 april. Flo og Clue sier eggløsning var 12, men jeg vet ikke. Vi la inn bra med aksjer denne mnd, og håper virkelig det klaffer. Men er det noen som kan hjelpe meg med hvilken dag jeg er DPO?
Jeg ville trodd egget slapp 12 april, da er du 5 dpo i dag❤️
 
Jeg ville trodd egget slapp 12 april, da er du 5 dpo i dag❤️
Okei takk! Jeg tok nemlig en babyplan tidlig stav test idag og synes jeg kan skimte noe… Om det er skygge eller ikke vet jeg ikke. Jeg har tydeligvis ingen problemer med å bli gravid, da dette isåfall vil være min 3 graviditet i år. En MA i januar, og en spontanabort i mars Så håper virkelig det sitter nå Og ja, jeg er en skikkelig skikkelig testetøs, hvem er det som egentlig klarer å la vær?
 
Back
Topp