Martyparty99
Flørter med forumet
Martyparty99, 25, barn nr 2, prøvd siden august, men tok 2 mnd pause, EL 15.04 IKM 28.04
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler jeg ser noe på Babyplan sin!Tror dere ikke jeg røyk på HELE 3 tester idag! Da jeg synes jeg ser noe
7dpo
Ja jeg og, men stoler ikke på de testene- har hatt to mnd med skyggestreker på de… får vente å seJeg føler jeg ser noe på Babyplan sin!
Jaa samme her, har også dårlig erfaring med deJa jeg og, men stoler ikke på de testene- har hatt to mnd med skyggestreker på de… får vente å se
ikke mist håpet! På første bildet synes jeg det skimter noe ogsåFortsatt helt blenda 9 dpo…
Ser tydelig strekJeg tror at jeg er gravid.. 10 dpo
Får se om det dobler seg hver 2 dag
Vis vedlegget 432825Vis vedlegget 432826
Ååå!! Seee den strekenJeg tror at jeg er gravid.. 10 dpo
Tror???? Såååå fin å rosa strek!! Jeg sa jo det! Intuisjonen min har som regel rett altså Gratulerer såå mye! Skal jeg sette deg på gravid??Jeg tror at jeg er gravid.. 10 dpo
HAHA, er nok i benektelse fordi trodde at det ikke gikk denne gang likevel. Må høre på babyverden, var flere som var sikker på detTror???? Såååå fin å rosa strek!! Jeg sa jo det! Intuisjonen min har som regel rett altså Gratulerer såå mye! Skal jeg sette deg på gravid??
Ååhh er så glad på dine vegne!! Håper sånn at min strek kommer snart Hahahah ja jeg hadde gruppen IKM uke 15 jeg ja! Jeg er jo helt fjern i dag jeg visstHAHA, er nok i benektelse fordi trodde at det ikke gikk denne gang likevel. Må høre på babyverden, var flere som var sikker på det
Skulle til å si om to dager, men tror det er røyskatta1995 som kan endre på ikm gruppa her?
Lyst å se at det dobler seg, og skal vente 48 timer med å teste med strimmel, i morgen ryker digital
Tuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitterÅåhh er så glad på dine vegne!! Håper sånn at min strek kommer snart Hahahah ja jeg hadde gruppen IKM uke 15 jeg ja! Jeg er jo helt fjern i dag jeg visst
Ser tydelig strek
Takk!! akkurat nå er jeg så glad!!Ååå!! Seee den streken
Ååhh jaa håper virkelig det! det er sant, er bare så rart fordi begge gangene jeg har blirt gravid, har jeg fått strek 8 og 9 DPOTuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitter
9 dpo er veldig tidlig ennå, og de fleste kan se noe mellom 10-12 dpo, da det fester seg 8-9 dpo vanligvis. Krysser fingrene for deg!!
Det er så stor variasjon når det fester seg og når det blir fanget opp på tester. Har lest så mye på erfaring mtp når folk først så streken, og virker som ytterst få ser en strek allerede 8-9 dpo, og de fleste 10-12 dpo og noen i andre enden først svak strek 14-15 dpo i andre forumer og reddit.Ååhh jaa håper virkelig det! det er sant, er bare så rart fordi begge gangene jeg har blirt gravid, har jeg fått strek 8 og 9 DPO
Så kjektTuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitter
9 dpo er veldig tidlig ennå, og de fleste kan se noe mellom 10-12 dpo, da det fester seg 8-9 dpo vanligvis. Krysser fingrene for deg!!