❤️ IKM uke 17 ❤️

Dagens temp. Graviditetstest var blank. Det er en vanlig test, ikke tidlig-test. Tok en i går også, som jeg i daaaag (ja det er over tiden :smiley-angelic002) kan skimte to streker på:happy118
IMG_2462.jpeg
 
Tror???? Såååå fin å rosa strek!! Jeg sa jo det! Intuisjonen min har som regel rett altså❤️ Gratulerer såå mye! Skal jeg sette deg på gravid??
HAHA, er nok i benektelse fordi trodde at det ikke gikk denne gang likevel. Må høre på babyverden, var flere som var sikker på det :love017
Skulle til å si om to dager, men tror det er røyskatta1995 som kan endre på ikm gruppa her?
Lyst å se at det dobler seg, og skal vente 48 timer med å teste med strimmel, i morgen ryker digital :D
 
HAHA, er nok i benektelse fordi trodde at det ikke gikk denne gang likevel. Må høre på babyverden, var flere som var sikker på det :love017
Skulle til å si om to dager, men tror det er røyskatta1995 som kan endre på ikm gruppa her?
Lyst å se at det dobler seg, og skal vente 48 timer med å teste med strimmel, i morgen ryker digital :D
Ååhh er så glad på dine vegne!!❤️ Håper sånn at min strek kommer snart :( Hahahah ja jeg hadde gruppen IKM uke 15 jeg ja! :laughing001 Jeg er jo helt fjern i dag jeg visst:laughing021
 
Ååhh er så glad på dine vegne!!❤️ Håper sånn at min strek kommer snart :( Hahahah ja jeg hadde gruppen IKM uke 15 jeg ja! :laughing001 Jeg er jo helt fjern i dag jeg visst:laughing021
Tuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitter :smiley-angelic001

9 dpo er veldig tidlig ennå, og de fleste kan se noe mellom 10-12 dpo, da det fester seg 8-9 dpo vanligvis. Krysser fingrene for deg!!
 
Ingen tidligtest i huset; annet enn digital (den tør jeg ikke ryke på ennå :gen045 for da kan jeg ikke lure meg selv lenger:hilarious:)
Meeen; jeg syns jeg ser nooooooe på både bp å cb.. begge de har 25 i følsomhet… mellom 7-9 dpo:confused005:gen045
IMG_4176.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_4178.jpeg
    IMG_4178.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 44
Tuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitter :smiley-angelic001

9 dpo er veldig tidlig ennå, og de fleste kan se noe mellom 10-12 dpo, da det fester seg 8-9 dpo vanligvis. Krysser fingrene for deg!!
Ååhh :( jaa håper virkelig det!❤️ det er sant, er bare så rart fordi begge gangene jeg har blirt gravid, har jeg fått strek 8 og 9 DPO :(
 
Ååhh :( jaa håper virkelig det!❤️ det er sant, er bare så rart fordi begge gangene jeg har blirt gravid, har jeg fått strek 8 og 9 DPO :(
Det er så stor variasjon når det fester seg og når det blir fanget opp på tester. Har lest så mye på erfaring mtp når folk først så streken, og virker som ytterst få ser en strek allerede 8-9 dpo, og de fleste 10-12 dpo og noen i andre enden først svak strek 14-15 dpo :playful: i andre forumer og reddit.
 
Tuuuusen takk! Får håpe alle gode ting er tre; har vært veldig brutal start på prøving med SA og MA bak meg og ingen barn - håper denne sitter :smiley-angelic001

9 dpo er veldig tidlig ennå, og de fleste kan se noe mellom 10-12 dpo, da det fester seg 8-9 dpo vanligvis. Krysser fingrene for deg!!
Så kjekt:D
 
Back
Topp