❤️ IKM uke 17 ❤️

Sukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.

Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.

Vis vedlegget 432723 8 dpo
Det er strek! Vil ikke gi deg falske forhåpninger- men personlig så tror jeg det er babystrek :Heartred
 
Kveld 7 dpo, håååper det kommer en liten svak strek i morgen :bag: Tror jeg aldri har sett en så blenda test :laughing001 Er litt komisk
 

Vedlegg

  • IMG_5825.jpeg
    IMG_5825.jpeg
    103 KB · Visninger: 53
Det er strek! Vil ikke gi deg falske forhåpninger- men personlig så tror jeg det er babystrek :Heartred
Håper det, føler at det er ikke helt tilfeldig heller at jeg plutselig får tre skygger/antydninger på rad. Puttet den til sammenligning til tidligere dpo tider. Håper det stemmer og at det utvikler seg :Heartred

Øverste er fra idag. Tror det er en antydning til strek og ikke bare streksyn :smiley-angelic001 men kan være skygge også.

tidligtest.jpg
 
Forsto ikke helt hva du mente nå, har tempen gått opp nå eller er den fortsatt lav? Har du bilde av charten i fertility friend appen?❤️
Har hatt 2 positiv uten at tempen har økt de siste 2 ukene. E det mulig at selv etter negativ test og dagen etter med fortsatt pre-EL temp at EL blir i dag og økning i morra?
 
Har hatt 2 positiv uten at tempen har økt de siste 2 ukene. E det mulig at selv etter negativ test og dagen etter med fortsatt pre-EL temp at EL blir i dag og økning i morra?
Jeg må være veldig treig i hode i dag, fordi jeg skjønner ikke helt hva du mener:hilarious: Om du har hatt positive uten temp økning etter, så har du ikke hatt eggløsning…❤️ Men det kan ta opptil 2-3 dager etter eggløsning før temp øker :)
 
Måtte ta en til, er alene hjemme og kjeder meg så da sitter jeg jo bare konstant og klør i fingrene etter å teste:angelic:Synes å skimte en strek her, eller har jeg stirret på meg streksyn igjen?o_O
 

Vedlegg

  • IMG_0735.jpeg
    IMG_0735.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 72
Bare 4 dpo og testrangen melder seg, men jeg SKAL vente til mandag. Helst lengre, men det tror jeg ikke jeg klarer, for da er jeg 9 dpo. Alle tidligere graviditeter har jeg fått strek 9 dpo :playful:
 
Neei.. Har ikke helt trua hvis man tenker at strekene fra 7 dpo skulle bety noe. Skal teste fram til 12 dpo. Det jeg ikke liker å teste fra tidlig av, føler at det ikke gikk hvis det er ikke strek allerede 8-9 dpo. Får smøre med tålmodighet og se an litt til!

tidligtest.jpg
9 dpo
 
Back
Topp