❤️ IKM uke 17 ❤️

Hei, har akkurat fått 2 dager positiv EL på digital cb smiley. Fikk negativ i dag, vil tempen hadde ikke gått opp i går,så betyr dette at jeg muligens har EL i dag eller i morgen?
Forsto ikke helt hva du mente nå, har tempen gått opp nå eller er den fortsatt lav? Har du bilde av charten i fertility friend appen?❤️
 
Røyk på en siste en for i dag.. føler fortsatt at jeg ser nooooooe :laughing002 blir litt oppgitt over meg selv og streksynet mitt:bag:
IMG_4156.jpeg
 
Syns jeg ser noe på din å jeg! Sett min over? :laughing002
Ser ingenting. Eller når jeg bruker kamera-lyset på testen og bruker lang tid på å se på det så føler jeg at jeg kan kaaanskje kanskje se noe. Men tror det er mest ønske-syn :laughing002

Vil bare si; likte farge på neglene! :love017
Synes det er vanskeligere å se på den testen du posta kontra den forrige. Kan kanskje se noe antydning til strek
vi må prøve å ha is i magen og se hva som skjer de neste dagene :hilarious:
 
Ser ingenting. Eller når jeg bruker kamera-lyset på testen og bruker lang tid på å se på det så føler jeg at jeg kan kaaanskje kanskje se noe. Men tror det er mest ønske-syn :laughing002

Vil bare si; likte farge på neglene! :love017
Synes det er vanskeligere å se på den testen du posta kontra den forrige. Kan kanskje se noe antydning til strek
vi må prøve å ha is i magen og se hva som skjer de neste dagene :hilarious:
Så det godt på din :angelic:

Takk:shy:
Ja, er nok best å satse på litt i is i magen..:joyful::laughing005
 
Okay jeg begynte å virkelig fokusere, tok på brillene til og med (er litt nærsynt). Hvis jeg legger god vilje til kan jeg se kanskje litt antydning til ny-testen min likevel. Usikker. Må nesten se an i morgen og dagen etter :playful: Føler meg sprø av det her
 
Okay jeg begynte å virkelig fokusere, tok på brillene til og med (er litt nærsynt). Hvis jeg legger god vilje til kan jeg se kanskje litt antydning til ny-testen min likevel. Usikker. Må nesten se an i morgen og dagen etter :playful: Føler meg sprø av det her
Sorry for at jeg kanskje gir forhåpninger nå, men jeg tør å si at jeg er nesten 100% sikker på at du er gravid altså!❤️ Du har jo tatt flere tester, og alle har svak strek! Men vi får se i morgen, men det er hvertfall min mening :hilarious: :love7
 
Jeg holdt på å ta en ny test nettopp, men så tenkte jeg at det er veldig idiotisk å bruke opp testene allerede 6 dpo, så jeg kjappa meg å tisse sånn at jeg ikke kunne ta test, null urin på flere timer nå :laughing001
 
Sorry for at jeg kanskje gir forhåpninger nå, men jeg tør å si at jeg er nesten 100% sikker på at du er gravid altså!❤️ Du har jo tatt flere tester, og alle har svak strek! Men vi får se i morgen, men det er hvertfall min mening :hilarious: :love7
Samme 'ny testen' som alle tydeligvis ser strek på også - bare i litt bedre lys. Kan kanskje kanskje se noe hvis man putter go'viljen, men så langt ser det ganske blankt ut for min del enn strek :laughing002 Ny-testen er øverst uten tall på. Prøvde å se på i forhold til de tidligere testene der det var positivt.

tidligtest.jpg


Men håper selvsagt at jeg er gravid, og håper intuisjonen din har rett :angelic:
 
Lurt! Heller ta i morgen tidlig :joyful:
Ja tror det er bedre :hilarious: Århhh dagene går så seint.. Bare 7 dpo i morgen, føles ut som en evighet til jeg kan begynne å teste skikkelig… Tidligste jeg har fått svak positiv er 8 dpo, og det er ikke før onsdag :( Dagen i morgen kommer til å gå skikkelig treigt. MEN, du har jo fått positiv 7 dpo før, så det kaaan jo hende jeg kan få en liten svak strek i morgen❤️
 
Ja tror det er bedre :hilarious: Århhh dagene går så seint.. Bare 7 dpo i morgen, føles ut som en evighet til jeg kan begynne å teste skikkelig… Tidligste jeg har fått svak positiv er 8 dpo, og det er ikke før onsdag :( Dagen i morgen kommer til å gå skikkelig treigt. MEN, du har jo fått positiv 7 dpo før, så det kaaan jo hende jeg kan få en liten svak strek i morgen❤️
8 dpo er ekstremt tidlig også å få positivt egentlig, tror det mest vanlige er nok 11 dpo slik jeg har forstått det - så man må ikke bli skuffet hvis det viser seg å være blank de neste dagene. Spesielt hvor treigt tiden går etter eggløsning :shy:
Man må rett og slett holde seg opptatt de neste dagene, og plutselig er det IKM dagen. :angelic:
 
8 dpo er ekstremt tidlig også å få positivt egentlig, tror det mest vanlige er nok 11 dpo slik jeg har forstått det - så man må ikke bli skuffet hvis det viser seg å være blank de neste dagene. Spesielt hvor treigt tiden går etter eggløsning :shy:
Man må rett og slett holde seg opptatt de neste dagene, og plutselig er det IKM dagen. :angelic:
Jaa heldigvis, skal prøve å ikke bli lei meg om den er negativ 7/8/9 dpo :bag: Men hadde vært fint om den ble positiv før IKM:laughing001 Jaa det er akkurat det…
 
Back
Topp