blendafest idag blir spennende å se de neste dagene, er jo minst en hel uke til ikm for denne gruppa trossaltVeldig negativ, akkurat som forventet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
blendafest idag blir spennende å se de neste dagene, er jo minst en hel uke til ikm for denne gruppa trossaltVeldig negativ, akkurat som forventet
Føler jeg ser noe, men streksynSmalt fanken meg på en til.. like blenda den.. selv om streksynet mitt NOK en gang vil ha meg til å tro at det er noooe der… Vis vedlegget 432597
Baah, du er nå den tredje som skriver det! Disse streksyna er skummle assFøler jeg ser noe, men streksyn
Ja! ta ny imorgen?Baah, du er nå den tredje som skriver det! Disse streksyna er skummle ass
Hvis de jeg venter i posten kommer, så ryker det vel en fra de å skal se jeg bare lurer meg selv til å tro at vi har vært «uheldige»Ja! ta ny imorgen?
SpennendeHvis de jeg venter i posten kommer, så ryker det vel en fra de å skal se jeg bare lurer meg selv til å tro at vi har vært «uheldige»
Kan tydligvis ikke stole på strekene etter tiden etter min erfaring, la dette ut for noen timer siden, men legger ut igjen. se da, er jo helt sykt Bilde tatt flere timer etter tidenDomme, domme, domme meg måtte jo seeelvfølgelig gå tilbake å hente den første, som jeg synes jeg så nooooooe på.. nå er den jo tørr, å ugyldig meeeen.. seee daa..Vis vedlegget 432614
Ja, så du la ut tidligere, så måtte sjekke den jeg hadde tatt jeg å men stoler ikke på den, nei fant ut at jeg hadde intet mindre enn 26, hvor av 25 er de som er gått ut på dato så røyk et par til når jeg var på badet istedKan tydligvis ikke stole på strekene etter tiden etter min erfaring, la dette ut for noen timer siden, men legger ut igjen. se da, er jo helt sykt Bilde tatt flere timer etter tiden
Næmmen, ut ser jo strek der!!! Det er veldig tidlig å få babystrek da! Ååhh så spennende! Hold oss oppdatert og gjerne ta fler senere i dagTror jeg er gærn' nok til å ta en ny semi-konsentrert test igjen, og tror jeg enten har;
1) kronisk streksyn 2) offer for skyggestrek 3) potensielt brygger på noe
Vis vedlegget 432626 Vis vedlegget 432627
Jeg tar det veeeeeeldig med klype salt, inntil jeg får positiv på digital og ser at det dobler seg annen hver dag men du ser det også? Nå er testen tørket og sverger jeg ser en strek der. Kan være skyggestrek, har hørt bp kan være notorisk med det.Næmmen, ut ser jo strek der!!! Det er veldig tidlig å få babystrek da! Ååhh så spennende! Hold oss oppdatert og gjerne ta fler senere i dag
Den ser jeg å!Tror jeg er gærn' nok til å ta en ny semi-konsentrert test igjen, og tror jeg enten har;
1) kronisk streksyn 2) offer for skyggestrek 3) potensielt brygger på noe
Vis vedlegget 432626 Vis vedlegget 432627
Åå! Nå er jeg utrolig spent på de neste dagene, håperhåperhåper.Den ser jeg å!
Skjønner det! Viktig å ikke då forhåpninger så tidlig Jeg har fått noen skyggestreker på BP før men ja jeg ser den lett! Trenger ikke myse engangJeg tar det veeeeeeldig med klype salt, inntil jeg får positiv på digital og ser at det dobler seg annen hver dag men du ser det også? Nå er testen tørket og sverger jeg ser en strek der. Kan være skyggestrek, har hørt bp kan være notorisk med det.
Krysser fingreneÅå! Nå er jeg utrolig spent på de neste dagene, håperhåperhåper.
Tenker du å ta fler i dag?Da får vi se om det utvikler seg... Føler jeg ser noe. Den øverste er fra idag ettermiddag, og de to under er fra forrige positive tester som så ut som doblet seg hver andre dag. Liker å ha noe å sammenligne til.
Vis vedlegget 432629