❤️ IKM uke 17 ❤️

Domme, domme, domme meg :hilarious: måtte jo seeelvfølgelig gå tilbake å hente den første, som jeg synes jeg så nooooooe på.. nå er den jo tørr, å ugyldig meeeen.. seee daa..:hilarious::bag:
IMG_4151.jpeg

Domme, domme, domme meg :hilarious: måtte jo seeelvfølgelig gå tilbake å hente den første, som jeg synes jeg så nooooooe på.. nå er den jo tørr, å ugyldig meeeen.. seee daa..:hilarious::bag:Vis vedlegget 432614
Kan tydligvis ikke stole på strekene etter tiden etter min erfaring, la dette ut for noen timer siden, men legger ut igjen. se da, er jo helt sykt :laughing021 Bilde tatt flere timer etter tiden:hilarious:

Vedlegg

• IMG_5754.jpeg
    IMG_5754.jpeg
    87,4 KB · Visninger: 70
Jeg har 19 tester igjen, siden flere her sier det er mulig å få svaaak positiv 6/7 dpo så kommer jeg til å ta to til idag, har så mange uansett:laughing001

Kan tydligvis ikke stole på strekene etter tiden etter min erfaring, la dette ut for noen timer siden, men legger ut igjen. se da, er jo helt sykt :laughing021 Bilde tatt flere timer etter tiden:hilarious:
Ja, så du la ut tidligere, så måtte sjekke den jeg hadde tatt jeg å :hilarious: men stoler ikke på den, nei:gen045 fant ut at jeg hadde intet mindre enn 26, hvor av 25 er de som er gått ut på dato:laughing002 så røyk et par til når jeg var på badet isted:laughing005

Tror jeg er gærn' nok til å ta en ny semi-konsentrert test igjen, og tror jeg enten har;
1) kronisk streksyn 2) offer for skyggestrek 3) potensielt brygger på noe

Vis vedlegget 432626 Vis vedlegget 432627
Næmmen, ut ser jo strek der!!! Det er veldig tidlig å få babystrek da! Ååhh så spennende! Hold oss oppdatert og gjerne ta fler senere i dag :hilarious::love7

Næmmen, ut ser jo strek der!!! Det er veldig tidlig å få babystrek da! Ååhh så spennende! Hold oss oppdatert og gjerne ta fler senere i dag :hilarious::love7
Jeg tar det veeeeeeldig med klype salt, inntil jeg får positiv på digital og ser at det dobler seg annen hver dag :nailbiting: men du ser det også? Nå er testen tørket og sverger jeg ser en strek der. Kan være skyggestrek, har hørt bp kan være notorisk med det.

Jeg tar det veeeeeeldig med klype salt, inntil jeg får positiv på digital og ser at det dobler seg annen hver dag :nailbiting: men du ser det også? Nå er testen tørket og sverger jeg ser en strek der. Kan være skyggestrek, har hørt bp kan være notorisk med det.
Skjønner det! Viktig å ikke då forhåpninger så tidlig❤️ Jeg har fått noen skyggestreker på BP før :dead: men ja jeg ser den lett! Trenger ikke myse engang ❤️

Hei, har akkurat fått 2 dager positiv EL på digital cb smiley. Fikk negativ i dag, vil tempen hadde ikke gått opp i går,så betyr dette at jeg muligens har EL i dag eller i morgen?

Back
Topp