❤️ IKM uke 17 ❤️

Prøver å ikke lure meg selv med symptomjakt, men jeg er SÅ TRØTT!!! Sovna 22 igår, oppe 08. Møte med et råd jeg sitter i (ble valgt til leder yippi!!) og klokka 14 var jeg klar for natta igjen :hilarious: Er det bare i hodet tro eller er dette et tidlig tegn? Utenom det har jeg en del strålinger i låret og murringer. Vil ikke legge for mye i det selvsagt men blir jo litt spent

Prøver å ikke lure meg selv med symptomjakt, men jeg er SÅ TRØTT!!! Sovna 22 igår, oppe 08. Møte med et råd jeg sitter i (ble valgt til leder yippi!!) og klokka 14 var jeg klar for natta igjen :hilarious: Er det bare i hodet tro eller er dette et tidlig tegn? Utenom det har jeg en del strålinger i låret og murringer. Vil ikke legge for mye i det selvsagt men blir jo litt spent
Føler med deg :laughing002 kjenner også på flere «symptomer» :smiley-angelic002:laughing002 veldig trøtt, blir veldig lett irritert, vondt i hofta. Føles noen ganger ut som mensen er på vei, men den skal jo ikke komme før om 14 dager.
Meeeen aksjene ble lagt inn på fredag, så det var jo voldsomt tidlig da … :laughing001:hilarious: alt kan jo bare være symptomer på eggløsning!

Nå må jeg legge meg tror jeg :laughing001 Tok en graviditetstest nå 5 dpo jeg, selvfølgelig helt blenda:laughing021 Men jeg tror jeg gjør det pga det er så gøy/spennende å ta tester :hilarious: For jeg vet jo at det er for tidlig :happy090

Nå må jeg legge meg tror jeg :laughing001 Tok en graviditetstest nå 5 dpo jeg, selvfølgelig helt blenda:laughing021 Men jeg tror jeg gjør det pga det er så gøy/spennende å ta tester :hilarious: For jeg vet jo at det er for tidlig :happy090
Hahaha, føler med deg :laughing002 ja det er utrolig spennende! Gleder meg til vi kommer litt nærmere helga, da sprekker sikkert jeg :smiley-angelic002

Da var testetøsa sluppet fri her bare 6 dpo :laughing021 Som sagt så vet jeg at den er negativ så tidlig, jeg bare synes det er så gøy å teste:hilarious:

Vedlegg

• IMG_5740.jpeg
    IMG_5740.jpeg
    86,2 KB · Visninger: 48
Begynte å blø fra tannkjøttet da jeg pusset tenner nå nettopp o_O Gjør det aldri ellers og bruker den mykeste av de myke tannbørstene. Symptomjakt?

Sniker :love017 Sist fekk eg svak positiv kvelden 6 dpo, ( eg får alltid sterkest strek på kvelden )
men den endte i sa. Men uansett det er mulig å få positiv 6 dpo, krysser fingrene og håper att det blir mange med to steker :smiley-angelic001:excited001

Sniker :love017 Sist fekk eg svak positiv kvelden 6 dpo, ( eg får alltid sterkest strek på kvelden )
men den endte i sa. Men uansett det er mulig å få positiv 6 dpo, krysser fingrene og håper att det blir mange med to steker :smiley-angelic001:excited001
Oi! Og du er helt sikker på at du var 6 dpo??❤️

Ja heilt sikker, både med antall dager etter mens ( 20 dager ) og positiv eggløsningstest :D
Men minusen med det er att no mister eg alt håp på dpo 7…. Så da må en minne meg sel på att svangerskapet før denne så var det positiv test 10 dpo ! :love017 Og den var svak med sein stigning, og masse mens smerter, men den satt ! Han er 3 no ❤️

Back
Topp