❤️ IKM uke 17 ❤️

Jeg skal egentlig ikke ha EL før på lørdag, men nå spottet jeg bittelitt friskt blod, i tillegg til at jeg har kjent på eggløsningssmerter i hele dag. Det har nesten kjentes ut som jeg skal få mensen.
Det var først nå nettopp at el-slimet begynte å tykne, da.
Regner jeg med at EL er i dag da?
Har ikke tester, så jeg går kun på feelingen foreløpig.

Jeg skal egentlig ikke ha EL før på lørdag, men nå spottet jeg bittelitt friskt blod, i tillegg til at jeg har kjent på eggløsningssmerter i hele dag. Det har nesten kjentes ut som jeg skal få mensen.
Det var først nå nettopp at el-slimet begynte å tykne, da.
Regner jeg med at EL er i dag da?
Har ikke tester, så jeg går kun på feelingen foreløpig.
Det er veldig vanskelig å si om du ikke tester eller temper :bag: Er det samme symptomer du har nå, som du pleier å ha når du har eggløsning da? :)

Det er veldig vanskelig å si om du ikke tester eller temper :bag: Er det samme symptomer du har nå, som du pleier å ha når du har eggløsning da? :)
Ja, tror jeg får begynne å teste neste syklus, for dette var vanskeligere enn jeg trodde :banghead:
Det kjennes absolutt ut som eggløsning ja, mye mer menslignende murringer og sånt enn vanlig, og så er det forvirrende når det er to dager før forventet :playful:

Last edited:
Er vel 2-3 dpo idag, men det må taes med en klype salt:smiley-ashamed004

Kjenner enda småstikk og er så utrolig emosjonel! Er nokk bare spenningen med at dette er min første pp, men igår gråt jeg fordi jeg er sikker på at vi ikke traff, og idag gråt jeg fordi eggene kjæresten stekte hadde blitt lunka imens jeg sto i dusjen:hilarious: Føler meg jo helt gæren!
Flere som har blitt sånn, eller er jeg heeelt på bærtur?

Hadde time med gynekolog i dag, blir oppstart med femar/letrozol etter neste PP dersom spiren ikke sitter denne gang eller neste :D Kjenner jeg ble veldig glad og samtidig litt engstelig, forsto at det er en del som får bivirkninger. Har noen her inne brukt disse? Erfaringer?:D

Måtte kjøpe mye el-tester, så at de gamle gikk ut på dato i 2022:laughing002
Tok denne i ettermiddag:
IMG_2409.jpeg

Er vel 2-3 dpo idag, men det må taes med en klype salt:smiley-ashamed004

Kjenner enda småstikk og er så utrolig emosjonel! Er nokk bare spenningen med at dette er min første pp, men igår gråt jeg fordi jeg er sikker på at vi ikke traff, og idag gråt jeg fordi eggene kjæresten stekte hadde blitt lunka imens jeg sto i dusjen:hilarious: Føler meg jo helt gæren!
Flere som har blitt sånn, eller er jeg heeelt på bærtur?
Hahaha Ååhh❤️ Jeg er også emosjonell, 2 dpo, men jeg er alltid det i dpo land, eller er vel egentlig emosjonell hele syklusen :laughing021 Stakkar mannen min, han får jammen gjennomgå :laughing001

Hadde time med gynekolog i dag, blir oppstart med femar/letrozol etter neste PP dersom spiren ikke sitter denne gang eller neste :D Kjenner jeg ble veldig glad og samtidig litt engstelig, forsto at det er en del som får bivirkninger. Har noen her inne brukt disse? Erfaringer?:D
Jeg er på 5 runde med Letrozol, har ikke hatt noen bivirkninger :)

Jeg er på 5 runde med Letrozol, har ikke hatt noen bivirkninger :)
Så bra at du ikke merker noe til det! Jeg fikk ikke så mye info i dag, men har prøvd å lese meg litt opp på det nå i kveld :) jeg fikk også beskjed om å ta en blodprøve i neste uke for å se om jeg har hatt eggløsning, måtte du også det?

Havna plutselig her da:angelic:
Enighet med gubben om å slutte på pilla; for å se om jeg fikk tilbake seggslyst, pos el igår, så egget slapp vel idag siden det var neg el i dag har hatt jevnt med seggs i det siste å han rakk ikke å hoppe av i svingen i dag:shy:

Abbie90 - 33 - (evt)B3 - PP‍ 1- el 11/04 - ikm 25/04

Last edited:
Hahaha Ååhh❤️ Jeg er også emosjonell, 2 dpo, men jeg er alltid det i dpo land, eller er vel egentlig emosjonell hele syklusen :laughing021 Stakkar mannen min, han får jammen gjennomgå :laughing001
uffameg, bra jeg ikke er alene! :hilarious: Hvordan klarer du å tenke på andre ting en testing i dpo land (om du klarer)? Her er det det eneste som går gjennom hodet, men er jo aaaalt for tidlig enda:smiley-ashamed004

Lasta ned Premom :D Tok en test i går og en i dag som jeg la inn. Det ser slik ut. Synkende? Vis vedlegget 432383
Jaa ser jo sånn ut, jeg ville egentlig trodd eggløsning skjedde CD12/13 altså, men jeg kan ta feil også, for det er jo vanlig at LH går litt opp og ned i syklus, men du hadde vel også litt symptomer? Du får teste mer fremover så får du se om den stiger igjen eller ikke❤️

uffameg, bra jeg ikke er alene! :hilarious: Hvordan klarer du å tenke på andre ting en testing i dpo land (om du klarer)? Her er det det eneste som går gjennom hodet, men er jo aaaalt for tidlig enda:smiley-ashamed004
Hahaha nei jeg trenger også tips om hvordan man skal tenke på andre ting i dpo land :laughing021 Føler meg nesten litt obsessed til tider, er liksom alt jeg tenker på:laughing001 Men jeg er hjemmeværende så da kjeder jeg meg mye, så da blir det å tenke på testing og at jeg vil at dagene skal gå:hilarious: Hvor mange dpo er du nå?

Hahaha nei jeg trenger også tips om hvordan man skal tenke på andre ting i dpo land :laughing021 Føler meg nesten litt obsessed til tider, er liksom alt jeg tenker på:laughing001 Men jeg er hjemmeværende så da kjeder jeg meg mye, så da blir det å tenke på testing og at jeg vil at dagene skal gå:hilarious: Hvor mange dpo er du nå?
Er jo så usikker! Men iallefall 3 :smiley-ashamed004 Har selv alt for mye fritid, tar opp fag så utenom det er det mye tid til å kun tenke på testing, symptomer og alt det andre.. hjelper ikke at medelev akkurat fikk barn nr 2:hilarious:

Er jo så usikker! Men iallefall 3 :smiley-ashamed004 Har selv alt for mye fritid, tar opp fag så utenom det er det mye tid til å kun tenke på testing, symptomer og alt det andre.. hjelper ikke at medelev akkurat fikk barn nr 2:hilarious:
spennende! Jeg starter å teste på mandag:laughing001 Ååhh nei føler den! Venninnen min er i uke 7 nå, hadde jeg ikke mistet for noen uker siden, så hadde vi vært like langt på vei:bag: Håååper sånn spiren sitter denne gangen❤️

Back
Topp