Spennende, gleder meg til å hørespennende! Jeg starter å teste på mandag Ååhh nei føler den! Venninnen min er i uke 7 nå, hadde jeg ikke mistet for noen uker siden, så hadde vi vært like langt på vei Håååper sånn spiren sitter denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende, gleder meg til å hørespennende! Jeg starter å teste på mandag Ååhh nei føler den! Venninnen min er i uke 7 nå, hadde jeg ikke mistet for noen uker siden, så hadde vi vært like langt på vei Håååper sånn spiren sitter denne gangen
Blir med å teste på mandagspennende! Jeg starter å teste på mandag Ååhh nei føler den! Venninnen min er i uke 7 nå, hadde jeg ikke mistet for noen uker siden, så hadde vi vært like langt på vei Håååper sånn spiren sitter denne gangen
Ja det er veldig tidlig, men ja jeg har også veldig mange tester så det går fintBlir med å teste på mandag
Det er jo grusomt tidlig egentlig 7 DPO, men kunne se antydning kveld/natt 7 DPO sist gang så... Dessuten har g.tester i massevis.
Forventer blenda i noen dager, men forhåpentligvis noe form for strek 10-11 DPO hvis jeg er gravid denne syklusen.
Bare si 4 dpo, det er ganske lite forskjell heldigvis med en dagNå endret FF appen meg til 3 DPO istedenfor 4 Så da blir det eeenda lenger venting Men jeg tror jeg sier jeg er 4 dpo, tror egentlig FF tar feil
Ja jeg tenker jeg er 4 dpoBare si 4 dpo, det er ganske lite forskjell heldigvis med en dag
Oj, spennende! Bruker også Apple Watch. Hvordan får du til å lage dette diagrammet?Ff faktisk enige med testene om når el vartrodde det skulle være godt gjort, siden tempen er fra apple watch/håndledd
Vis vedlegget 432505
Var innstilling på ff, så den tok inn alle håndleddsmålinger selvOj, spennende! Bruker også Apple Watch. Hvordan får du til å lage dette diagrammet?
Spennende!! Gleder meg til å høre i mårraTenker jeg slår meg løs og tar første test imorgen Om EL faktisk var på tidspunktet EL-kalkulatoren viser skal det være en liten sjans for positiv imorgen, så da må jeg sjekke
Det finnes en del tidlige symptomer, men min erfaring er at de er veldig like til symptomer på mens med min første så ble jeg svimmel en stund før positiv test, med nr. 2 merket jeg ingenting før positiv testKjenner jeg allerede er utålmodig To uker til IKM!!
Noen som vet noe om veeeeldig tidlige symptomer på at man er gravid? Typ endret uflod, livmorhals og lignende…..?
Begge de gangene jeg ble gravid, fikk jeg veldig mye hvit utflod fra 5 dpo, og fra 7 dpo hvertfall! Hadde også mye mensensmerter fra 5 dpo sist Nå er jeg 5 DPO og har veldig mye hvitt utflod, så det er veldig spennendeKjenner jeg allerede er utålmodig To uker til IKM!!
Noen som vet noe om veeeeldig tidlige symptomer på at man er gravid? Typ endret uflod, livmorhals og lignende…..?
Jeg har også fått det nå, litt sånn kremet hvit utflod. Men om jeg er gravid, så er det jo veldig tidlig. La inn aksjer på fredag tror ikke jeg traff på eggløsning denne gangen. Ifølge kalenderen er det el i dag. I følge el-testene var det nok før den 11.4 en eller annen gang. Det spørs, vi får se. Jeg blir alltid helt symptom- og testegal om jeg tror jeg er gravidBegge de gangene jeg ble gravid, fikk jeg veldig mye hvit utflod fra 5 dpo, og fra 7 dpo hvertfall! Hadde også mye mensensmerter fra 5 dpo sist Nå er jeg 5 DPO og har veldig mye hvitt utflod, så det er veldig spennende
Jeg husker faktisk ikke hva jeg opplevde med første husker bare jeg testen den ene dagen og den var blank, og neste dag var det tydelig strekDet finnes en del tidlige symptomer, men min erfaring er at de er veldig like til symptomer på mens med min første så ble jeg svimmel en stund før positiv test, med nr. 2 merket jeg ingenting før positiv test