❤️ IKM uke 17 ❤️

Jeg fikk knall positive eggløsningstester både lørdag og søndag. Den var svakere på mandag. Regnes da eggløsning som å være mandag? ☺️
På side to i denne tråden lurte jeg på det samme siden hadde positive eggløsningstester søndag og mandag; egget slipper rundt 8-20 timer etter første lh toppen (fikk svar fra Alma på bv). Da kan man tolke at man hadde eggløsning søndag, som gjør deg til 3 DPO idag. :D

Har du hatt noen symptomer på eggløsning da? Eventuelt når?❤️ Pleier du ha symptomer ?
Har pleid å hatt EL-smerter, denne gangen var det fra søndag og sluttet idag? Vet ikke om det betyr at EL var igår eller om det er vanlig å ha EL-smerter etter eggløsning?

Noen som erfaring med eggløsningsslim?:angelic: Når begynne det til dere og når avtar det? Slutter det med en gang etter eggløsning?

Har pleid å hatt EL-smerter, denne gangen var det fra søndag og sluttet idag? Vet ikke om det betyr at EL var igår eller om det er vanlig å ha EL-smerter etter eggløsning?
Jeg pleier bare å ha smerter dagene før og på selve eggløsningsdagen, dagen etter er det bittelitt ømt bare. Har du hatt eggløsningsslim?

Jeg pleier bare å ha smerter dagene før og på selve eggløsningsdagen, dagen etter er det bittelitt ømt bare. Har du hatt eggløsningsslim?
Hadde eggløsningslim, var vel rundt helgen/i starten av denne uka. men det også er borte nå… så mye tyder på at EL er over. Bare veldig usikker på hvilken dag EL skal ha skjedd. Hadde jeg vist at jeg skulle bli så usikker hadde nokk EL-tester blitt brukt for å si det sånn:smiley-ashamed004

Hadde eggløsningslim, var vel rundt helgen/i starten av denne uka. men det også er borte nå… så mye tyder på at EL er over. Bare veldig usikker på hvilken dag EL skal ha skjedd. Hadde jeg vist at jeg skulle bli så usikker hadde nokk EL-tester blitt brukt for å si det sånn:smiley-ashamed004
Hmm, jeg ville trodd eggløsning var i går da, og at du er 1 dpo i dag❤️ Men ja det er jo litt vanskelig å vite :hilarious:

Er jo første gang for min del i denne prøveverden og:nailbiting: Kjenner jeg ikke kan noe som helst om dette her, og er førstemann i omgangskretsen:hilarious: Blir nokk mange dumme spørsmål fra meg i dagene fremover:Heartred
Spennende!❤️ Jeg er ikke ekspert på alt, men føler jeg begynner å bli litt klokere på ting nå, jeg har spørt om veldig mange dumme spørsmål, derfor jeg kan alt jeg kan nå :laughing021

Hva tenker dere? IMG_8581.png

Spør litt direkte jeg nå, beklager. Men når bruker dere å ha samleie etter positiv test? Samme dag eller dagen etter?
Det går fint! Vi gjør det dagene før positiv og på dagen jeg får positiv, etter det har vi en god pause :hilarious:

God morgen :-) jeg har tatt to eggløsningstester nå. Nummer 1 tok jeg i går ettermiddag. Nummer 2 tok jeg i dag morges. I følge appen jeg bruker skal EL være på søndag.
Syns nesten nummer 1 er sterkere enn nummer 2, eller?
IMG_2407.jpeg

Vedlegg

• IMG_2405.jpeg
    IMG_2405.jpeg
    819,3 KB · Visninger: 37
God morgen :) jeg har tatt to eggløsningstester nå. Nummer 1 tok jeg i går ettermiddag. Nummer 2 tok jeg i dag morges. I følge appen jeg bruker skal EL være på søndag.
Syns nesten nummer 1 er sterkere enn nummer 2, eller?Vis vedlegget 432325
Jaa enig i at 1 ser sterkere ut :) men det er nok bare en naturlig variasjon, LH går jo litt opp og ned i syklus. Du får ta en igjen i ettermiddag og se hvordan den ser ut! Hvilken CD er du på? Kan jo hende eggløsningen din har vært også, hatt noen symptomer på EL da?❤️

Jaa enig i at 1 ser sterkere ut :) men det er nok bare en naturlig variasjon, LH går jo litt opp og ned i syklus. Du får ta en igjen i ettermiddag og se hvordan den ser ut! Hvilken CD er du på? Kan jo hende eggløsningen din har vært også, hatt noen symptomer på EL da?❤️
Er på dag 13. skal ta en ny en når jeg kommer hjem fra jobb :D har begynt å få el-slim nå, også tror jeg at jeg kjenner det i ryggen. Var uheldig å slo ryggen på lørdag, så tror det blander seg litt med symptomene på elo_O bruker vanligvis å ha ganske vondt ved el.
hvis el har vært, så gjelder det vel bare å komme seg hjem og legge inn aksjer?!:smiley-angelic002

Er på dag 13. skal ta en ny en når jeg kommer hjem fra jobb :D har begynt å få el-slim nå, også tror jeg at jeg kjenner det i ryggen. Var uheldig å slo ryggen på lørdag, så tror det blander seg litt med symptomene på elo_O bruker vanligvis å ha ganske vondt ved el.
hvis el har vært, så gjelder det vel bare å komme seg hjem og legge inn aksjer?!:smiley-angelic002
Ja da kan det jo være at EL nærmer seg! Ååhh ja da er det jo litt vanskelig å kjenne :bag: Om du ikke har hatt noe eggløsningsslim eller smerter før nå så har nok ikke EL vært tror jeg❤️ Da er den nok rett rundt hjørnet nå :)

Back
Topp