Burde ikke denne være negativ igjen i dag? Hvor lange er dine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Burde ikke denne være negativ igjen i dag? Hvor lange er dine
Leser du av testene dine innen 5min? Er det vanlig att strekene blir veldig sterke etter 5 min? hilsen ei som tok sin første eggløsningstest idagBurde ikke denne være negativ igjen i dag? Hvor lange er dine LH topper?
Jaa leser av innen 5 min Ja testene blir veeeldig mye sterkere etter tiden Hvordan ser dine ut da?Leser du av testene dine innen 5min? Er det vanlig att strekene blir veldig sterke etter 5 min? hilsen ei som tok sin første eggløsningstest idag
Merker det skjer meg hver syklus at jeg får positive LH test to dager på rad, jeg blir forvirra av det. Fikk positiv el.test igår også, i tillegg første på søndag.Burde ikke denne være negativ igjen i dag? Hvor lange er dine LH topper?
Jeg har ofte det, har tempet og sjekket livmortappen samtidig og fått bekreftet gjennom det og ul at egget slipper etter første topp, altså etter første dag med positiv (hvis det er på morgenen kan egget og slippe samme dag faktisk)Merker det skjer meg hver syklus at jeg får positive LH test to dager på rad, jeg blir forvirra av det. Fikk positiv el.test igår også, i tillegg første på søndag.
Når jeg googler ang det er det flere i samme båt som har rundt 2 dager positiv el.tester
Begynner å lure når man skal regne som eggløsning da
Gir mening!! Hadde mye følelser i livmorområdet igår/stikkinger(?) som jeg tolket som eggløsning, men lh-testen ble mørk igår og. Men da forholder jeg meg til at det skjedde igårJeg har ofte det, har tempet og sjekket livmortappen samtidig og fått bekreftet gjennom det og ul at egget slipper etter første topp, altså etter første dag med positiv (hvis det er på morgenen kan egget og slippe samme dag faktisk)
Høres sannsynlig ut at det skjedde i går da ja spennende!!Gir mening!! Hadde mye følelser i livmorområdet igår/stikkinger(?) som jeg tolket som eggløsning, men lh-testen ble mørk igår og. Men da forholder jeg meg til at det skjedde igår
Oi! Ser ut som eggløsning nærmer seg da! Siden du ikke har testet før, ville jeg egentlig ha testet 3 ganger til dagen da du ikke vet hvor kort topp du har, hvertfall 2 ganger til dagen
Ikke sant! Jeg pleier å få svaaak positiv graviditetstest 8 dpo så da teller jeg tilbake og finner eggløsningsdagen, men er jo nå jeg vil vite det…Merker det skjer meg hver syklus at jeg får positive LH test to dager på rad, jeg blir forvirra av det. Fikk positiv el.test igår også, i tillegg første på søndag.
Når jeg googler ang det er det flere i samme båt som har rundt 2 dager positiv el.tester
Begynner å lure når man skal regne som eggløsning da
Oi! Så det pleier å sleppe ca. Under 24 timer etter topp?Jeg har ofte det, har tempet og sjekket livmortappen samtidig og fått bekreftet gjennom det og ul at egget slipper etter første topp, altså etter første dag med positiv (hvis det er på morgenen kan egget og slippe samme dag faktisk)
Bare å telle første lh toppen som positiv, jeg klarer ikke å la være å teste tidlig og vil vite alt til punkt og prikke ogsåIkke sant! Jeg pleier å få svaaak positiv graviditetstest 8 dpo så da teller jeg tilbake og finner eggløsningsdagen, men er jo nå jeg vil vite det…
Jepp, da satser jeg på at egget slipper i morgen da, og at 1 dpo er 11 april! Temper du?Bare å telle første lh toppen som positiv, jeg klarer ikke å la være å teste tidlig og vil vite alt til punkt og prikke også
Ja! egget slipper som regel 24-36 timer etter at LH starter å stige, og 8-20 timer etter selve LH-toppenOi! Så det pleier å sleppe ca. Under 24 timer etter topp?
Ååh viss dette stemmer på meg så er 1 dpo i morgen! Håper på det Kjenner allerede nå at eggløsningssmertene jeg har hatt i flere dager nå, begynner å gi segJa! egget slipper som regel 24-36 timer etter at LH starter å stige, og 8-20 timer etter selve LH-toppen
Har vurdert, men tror det er nok med el-testing for min del. Tror jeg blir å stresse eller blir mer forvirra av slikt enn du?Jepp, da satser jeg på at egget slipper i morgen da, og at 1 dpo er 11 april! Temper du?
Når skal du begynne å teste? har mest lyst å klare å vente til 12 DPO men kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke å vente og blir rett på 8 DPO testing, men vi får se om jeg klarer å ha is i magen!Ååh viss dette stemmer på meg så er 1 dpo i morgen! Håper på det Kjenner allerede nå at eggløsningssmertene jeg har hatt i flere dager nå, begynner å gi seg
Åjaa ja jeg temper Jaa jeg kjenner faktisk at det blir litt stress av det Blir jo skikkelig nedfor om tempen ikke er sånn jeg vil ha den en dagHar vurdert, men tror det er nok med el-testing for min del. Tror jeg blir å stresse eller blir mer forvirra av slikt enn du?
12 dpo??? Det hadde jeg aldri klartJeg begynner 7 dpo Når har du fått positiv før da, om du har vært gravid før?Når skal du begynne å teste? har mest lyst å klare å vente til 12 DPO men kjenner jeg meg rett klarer jeg ikke å vente og blir rett på 8 DPO testing, men vi får se om jeg klarer å ha is i magen!