Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte bare ta på filter å se, her ser du den bedre! Men det kan være skyggestrek da, håper det er babystrek!!Vis vedlegget 432700Var på byen, å fristelsen ble for stor så føyk på en 2pk metode tester, tidlig
Føler nesten jeg ser nooooe på denne også.. gir meg ende over
Nei kjenner ikke til de jeg heller, men håååper det er babystrek! Skal du ta ny senere?Ja, ser den både med filter og uten på telefonen
Er ikke så kjent med metode sine, så vet ikke om de er kjent for skygge eller ei
Vis vedlegget 432705Vis vedlegget 432704
Usikker venter på et lite lass i posten, så mulig jeg evt fyker ivei en av de både cb, digitale og vanlige, å staver fra BPNei kjenner ikke til de jeg heller, men håååper det er babystrek! Skal du ta ny senere?
Det er noe der!Vis vedlegget 432700Var på byen, å fristelsen ble for stor så føyk på en 2pk metode tester, tidlig
Føler nesten jeg ser nooooe på denne også.. gir meg ende over
Iiiiiik! Blir nervøs her nåDet er noe der!
Men ikke få alt for store forhåpninger, kan være skygge også, er så sykt kjedelig å ha forhåpninger, så plutselig viser det seg at det er skygge Da er det bedre å tenke at det er skygge, og heller bli overraska om det blir babystrek i morgen/torsdag Her er noen skygger jeg har fåttIiiiiik! Blir nervøs her nå
Joda, er klar over den vet ikke om jeg blir skuffa eller letta om det skulle være skygge.. vi prøver egentlig ikke.. praktisere mer hopp av i svingen.. som feila her rundt el så sjansen eeeeer der..Men ikke få alt for store forhåpninger, kan være skygge også, er så sykt kjedelig å ha forhåpninger, så plutselig viser det seg at det er skygge Da er det bedre å tenke at det er skygge, og heller bli overraska om det blir babystrek i morgen/torsdag Her er noen skygger jeg har fått
De der var da ikke svake, de var tydelige!Jeg har også brukte metode sine tidlig tester. Har ikke sett skygger før på de testene i alle fall. Her er mine to tester fra i går kveld og i dag, der jeg håper og tror jeg ser noe svakt!
Jeg ser!Jeg har også brukte metode sine tidlig tester. Har ikke sett skygger før på de testene i alle fall. Her er mine to tester fra i går kveld og i dag, der jeg håper og tror jeg ser noe svakt!
Hvor mange dpo er du?Det er i rett lys og vinkel Men forrige måned var det helt blendahvitt så det er jo kanskje noe denne gangen! Spennende, men jeg hadde en SA i januar så jeg prøver å holde meg litt rolig å se hva som skjer. Håper streken blir sterkere de neste dagene!
Det er vanskelig å vente til nærmere ikm, så det er forståelig det kan også være gøy å se utviklingen tidlig på g.testene når det først slår ut!7 dpo, klarte ikke holde meg lengre denne gangen heller gitt
Ja jeg og ser antydning til strek, krysser fingene for babystrekSukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.
Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.
Vis vedlegget 432723 8 dpo
Se ser ser prøvde meg på metode sine jegSukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.
Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.
Jeg føler jeg kan skimte noe svakt der altså! Men ja det kan jo også være skyggeSukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.