❤️ IKM uke 17 ❤️

IMG_4160.jpeg
Var på byen, å fristelsen ble for stor :gen045 så føyk på en 2pk metode tester, tidlig:hilarious:
Føler nesten jeg ser nooooe på denne også.. gir meg ende over:bag:
 
Samme her, har ei

Måtte bare ta på filter å se, her ser du den bedre! Men det kan være skyggestrek da, håper det er babystrek!!
Ja, ser den både med filter og uten på telefonen :hilarious:
Er ikke så kjent med metode sine, så vet ikke om de er kjent for skygge eller ei:gen045
IMG_4160.jpegIMG_4161.jpeg
 
Iiiiiik! Blir nervøs her nå :facepalm:
Men ikke få alt for store forhåpninger, kan være skygge også, er så sykt kjedelig å ha forhåpninger, så plutselig viser det seg at det er skygge :( Da er det bedre å tenke at det er skygge, og heller bli overraska om det blir babystrek i morgen/torsdag❤️❤️ Her er noen skygger jeg har fått :dead:
 

Vedlegg

  • IMG_5805.jpeg
    IMG_5805.jpeg
    205,1 KB · Visninger: 47
  • IMG_5804.jpeg
    IMG_5804.jpeg
    193,1 KB · Visninger: 46
  • IMG_5803.jpeg
    IMG_5803.jpeg
    50,8 KB · Visninger: 47
  • IMG_5802.jpeg
    IMG_5802.jpeg
    68,9 KB · Visninger: 47
Men ikke få alt for store forhåpninger, kan være skygge også, er så sykt kjedelig å ha forhåpninger, så plutselig viser det seg at det er skygge :( Da er det bedre å tenke at det er skygge, og heller bli overraska om det blir babystrek i morgen/torsdag❤️❤️ Her er noen skygger jeg har fått :dead:
Joda, er klar over den :laughing002 vet ikke om jeg blir skuffa eller letta om det skulle være skygge.. vi prøver egentlig ikke.. praktisere mer hopp av i svingen.. som feila her rundt el:gen045 så sjansen eeeeer der.. :dance008
 
Jeg har også brukte metode sine tidlig tester. Har ikke sett skygger før på de testene i alle fall. Her er mine to tester fra i går kveld og i dag, der jeg håper og tror jeg ser noe svakt!
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240416_122924_Gallery.jpg
    Screenshot_20240416_122924_Gallery.jpg
    89,2 KB · Visninger: 66
Det er i rett lys og vinkel Men forrige måned var det helt blendahvitt så det er jo kanskje noe denne gangen! Spennende, men jeg hadde en SA i januar så jeg prøver å holde meg litt rolig å se hva som skjer. Håper streken blir sterkere de neste dagene!
 
Det er i rett lys og vinkel Men forrige måned var det helt blendahvitt så det er jo kanskje noe denne gangen! Spennende, men jeg hadde en SA i januar så jeg prøver å holde meg litt rolig å se hva som skjer. Håper streken blir sterkere de neste dagene!
Hvor mange dpo er du?❤️
 
Sukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.

Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.

test8dpo.jpg
8 dpo
 
Sukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.

Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.

Vis vedlegget 432723 8 dpo
Ja jeg og ser antydning til strek, krysser fingene for babystrek :Heartpink
 
Sukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.

Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.

Vis vedlegget 432723 8 dpo
Se ser ser :shy: prøvde meg på metode sine jeg:laughing002
 
Sukk, jeg tok en test likevel i kveld/ettermiddag. Rett og slett fordi jeg sovnet på sofaen. Noe jeg pleier aldri å gjøre - eller ytterst sjeldent, utenom når jeg var dager unna positive tester eller når jeg hadde positive tester.

Synes jeg ser antydning strek på den også, men ikke spesielt utvikling fra igår. Mistenker skygge. Usikker.

Vis vedlegget 432723 8 dpo
Jeg føler jeg kan skimte noe svakt der altså!❤️ Men ja det kan jo også være skygge :(
 
Back
Topp